SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Keselo op 16-07-2012 13:05:32 ]
freefarm voor de tegenstander ivbm veel lagere sustain en damage om vijand te kunnen terugdringen. Ezreal had mij de lane uit gepushed als ik zo was begonnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
volgens mij een betere singed build:
- Rush philo stone
- lvl 1 boots
- heart of gold
Philo stone geeft je voldoende mana en HP regen (zeker icm je ult) en omdat je met Singed leip hard kan farmen blijft het geld maar binnenstromen door je gold-items.
een champ succesvol spelen doe je niet door een guide te volgen maar door de vijand en vijandelijke comp te counterbuilden.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:00 schreef Keselo het volgende:
http://solomid.net/guides.php?g=19669
Hier staat alles in wat je zou moeten weten als je succesvol Singed wilt spelen.
gedownload, zal er even naar kijken, het ziet er uit als wmm wat dus niet verkeerd is want het gaat mij enkel om de combinatie compilen en naar HD renderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:18 schreef CasB het volgende:
Zoals eerder gezegd BG: Als je je filmpjes wilt bewerken, probeer eens Videopad. Of gebruik geen Fraps maar Bandicam, als je die goed instelt dan worden je filmpjes 'maar' 4GB na een uur spelen.
Agreed. Bovendien ben ik het niet eens met Rod of Ages op singed. Naar mijn mening levert dit item te weinig op.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:27 schreef BaajGuardian het volgende:
een champ succesvol spelen doe je niet door een guide te volgen maar door de vijand en vijandelijke comp te counterbuilden.
Juist omdat hij 2500 elo speelt moet je alles met een korreltje zout nemen. Vergeet niet dat de speelstijl en het skillniveau van de tegenstanders compleet verschillend is in jouw games en die van hem. Je kan er heel veel goede tips uit halen, maar je moet toch vooral ook kijken of je dingen in jouw eigen games kunt verbeteren.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:18 schreef Jajong het volgende:
Wat een onzin, een champion masteren doe je door mensen te bekijken die er veel beter in te zijn dan jij. InvertedComposer is iets van 2500+ ELO en hij speelt bijna exclusief Singed.
En als je tegen een Ezreal laned kan je ook wel 4 Tiamats kopen en dan moet je nog steeds winnen.
Dat is net zoiets als zeggen dat je Messi niet wil kopieeren omdat zijn shit toch niet zou werken tegen FC Bal op t Dak 12.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Juist omdat hij 2500 elo speelt moet je alles met een korreltje zout nemen. Vergeet niet dat de speelstijl en het skillniveau van de tegenstanders compleet verschillend is in jouw games en die van hem. Je kan er heel veel goede tips uit halen, maar je moet toch vooral ook kijken of je dingen in jouw eigen games kunt verbeteren.
Nee, dat is zoiets als erkennen dat jij lang niet zo goed bent als Messi en hem dus niet KAN kopieren, maar zoveel mogelijk uit zijn speelstijl uitprobeert en kijkt wat voor jou het beste werkt.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je Messi niet wil kopieeren omdat zijn shit toch niet zou werken tegen FC Bal op t Dak 12.
Gelukkig zijn jouw tegenstanders ook niet zo goed als die van Messi en HOEF je 'm ook niet 100% te kopieren maar is 50% misschien wel voldoende. Als je beter wil worden moet je naar mensen kijken die beter zijn dan jij, en hun advies opvolgen. Dat werkt bij alles. Je gaat toch ook niet proberen jezelf Nanoscience aan te leren als je een hoogleraar bij de hand hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee, dat is zoiets als erkennen dat jij lang niet zo goed bent als Messi en hem dus niet KAN kopieren, maar zoveel mogelijk uit zijn speelstijl uitprobeert en kijkt wat voor jou het beste werkt.
nou in combinatie met rylais ben je mid game (zelfs als je laningphase hebt verloren, happened before) noga leen enemyteamstompmachine. Ik bouw altijd roa + rylais op singed als het enemy team relatief squishie is. Als hun team erg tanky is ga ik liever abbysal oid.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Agreed. Bovendien ben ik het niet eens met Rod of Ages op singed. Naar mijn mening levert dit item te weinig op.
RoA vind ik juist het belangrijkste item op singed. Kan ook nog goed gebruik maken van zijn passive.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Agreed. Bovendien ben ik het niet eens met Rod of Ages op singed. Naar mijn mening levert dit item te weinig op.
Lekkere vergelijkingen maak jequote:Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw tegenstanders ook niet zo goed als die van Messi en HOEF je 'm ook niet 100% te kopieren maar is 50% misschien wel voldoende. Als je beter wil worden moet je naar mensen kijken die beter zijn dan jij, en hun advies opvolgen. Dat werkt bij alles. Je gaat toch ook niet proberen jezelf Nanoscience aan te leren als je een hoogleraar bij de hand hebt.
Mjah ik haal altijd frozen heart, die geeft ook nog wat extra mana. Maar ik vind vooral dat het lang duurt voor hij echt nuttig is voor je waardoor je early game zo matig is. Ik haal liever zsm mijn gold-items die me voor minder gold meer health en regen opleveren en ook nog eens geld in het laatje brengen. Bovendien kun je de upgrade-recepten ook goed gebruiken.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:05 schreef Adames het volgende:
[..]
RoA vind ik juist het belangrijkste item op singed. Kan ook nog goed gebruik maken van zijn passive.
Ik vind wel de skill order van de guide een beetje raar, fling > poison imo op lvl 1. Een lvl 1 poison is zijn damage toch niet waard.
Daarnaast vind ik een vroegere mega adhesive wel erg fijn als je tegenstander niet enorm tanky is. Dat maakt goede ganks wat eerder mogelijk.
Zal ik deze vanmiddag eens proberenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:00 schreef Keselo het volgende:
http://solomid.net/guides.php?g=19669
Hier staat alles in wat je zou moeten weten als je succesvol Singed wilt spelen.
Juist ja.quote:[..]
een champ succesvol spelen doe je niet door een guide te volgen maar door de vijand en vijandelijke comp te counterbuilden.
Is goed, maak er gelijk even werk van.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zal ik deze vanmiddag eens proberen
Wordt het niet eens tijd om de OP aan te passen trouwens?
Darknessssssssssquote:Op maandag 16 juli 2012 13:01 schreef Thanatos45 het volgende:
Oh dear... dat worden weer een heleboel "zomg Xin OP" posts als ik z'n rework bekijk in de patch notes. En waarom Nocturne nerfBegon 'm net te leren.
Ik speel met singed liever op safe dus eerst fling, zodat ik niet oom ben tegen de tijd dat mn jungler komt ganken, catalyst is gewoon een goed item om snel te hebben op singed en roa moet je nu eenmaal vroeg in de game voormekaar krijgen dus stel ik boots ook uit, met ult aan ben je toch even snel als met boots dus wegkomen van een vijandelijke gank is geen probleem ,vooral in combinatie met adhesive.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik haal altijd frozen heart, die geeft ook nog wat extra mana. Maar ik vind vooral dat het lang duurt voor hij echt nuttig is voor je waardoor je early game zo matig is. Ik haal liever zsm mijn gold-items die me voor minder gold meer health en regen opleveren en ook nog eens geld in het laatje brengen. Bovendien kun je de upgrade-recepten ook goed gebruiken.
Qua skillvolgorde: uiteindelijk doe je met Q meer damage omdat je fling een behoorlijke cooldown heeft terwijl je je poison kan blijven spammen. Maar ook hier hangt het weer van de game af: bij een invade kan fling weer nuttiger zijn om hun squishy jouw team in te gooien.
iemand met ervaring heeft geen 20 minuten nodig om te 'theorycraften'quote:Op maandag 16 juli 2012 12:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Juist ja.
Je hebt gelijk, guides helpen niet, je moet iedere game een andere build gebruiken en om een game te winnen moet je 20 minuten theorycraften over welk item het beste is in welke situatie dan ook.
Ooh wacht, dat is bullshit. Wat jij zegt is dat een champion masteren gelijk staat aan een goede item build hebben tegen je huidige tegenstander, verder niets. Geen tips, geen mechanics. En guides helpen hier niet bij (ook al geeft iedere guide aan wat goede specifieke champions zijn tegen AP/AD heavy teams).
Heb ik nooit beweerd. Guides dienen als prima richtlijn en BG beweert dat guides 0% nut hebben voor spelers met kennis van het spel (wat absoluut niet zo is).quote:Op maandag 16 juli 2012 13:11 schreef nyny83 het volgende:
Holy shit wat wordt er hier soms zwartwit gedacht. Mensen lijken nu uit mijn posts te halen dat ik guides helemaal niet nuttig vind. Dat zeg ik dus niet, ik zeg alleen dat je niet die guides blind moet volgen en zelf niet meer na hoeft te denken
In LoL cosplay pakjesquote:Op maandag 16 juli 2012 14:34 schreef Xa1pt het volgende:
Wat hebben jullie voor haat-liefde verhouding? Maken jullie dit 's nachts weer goed met klamme, hete seks ofzo?
mag jij even mij quoten waar ik beweer dat guides 0 nut hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:12 schreef Keselo het volgende:
[..]
Heb ik nooit beweerd. Guides dienen als prima richtlijn en BG beweert dat guides 0% nut hebben voor spelers met kennis van het spel (wat absoluut niet zo is).
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mag jij even mij quoten waar ik beweer dat guides 0 nut hebben.
Tis leuk voor beginners maar als je in elk potje dezelfde build gaat maken 'omdat dat in een guide staat' ben je toch echt stom bezig.. zo werkt het spel nu eenmaal niet, je moet intelligent builden niet passief iets nabouwen wat wellicht helemaal niet optimaal is tegenover een comp.
Bijv bouw je malphite ook niet ar als je laned tegen irelia en tegenover een team staat met cassiopeia, janna en jungle nunu. dan bouw je malphite met emphasis op hp en later mr. (simpelste voorbeeldje wat ik geven kan)
Zegt BG die op Ziggs en Moakai maar standaard een Frozen Heart bouwt omdat een 2k elo speler ooit eens heeft beweerd dat dat slim is.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mag jij even mij quoten waar ik beweer dat guides 0 nut hebben.
Tis leuk voor beginners maar als je in elk potje dezelfde build gaat maken 'omdat dat in een guide staat' ben je toch echt stom bezig.. zo werkt het spel nu eenmaal niet, je moet intelligent builden niet passief iets nabouwen wat wellicht helemaal niet optimaal is tegenover een comp.
Bijv bouw je malphite ook niet ar als je laned tegen irelia en tegenover een team staat met cassiopeia, janna en jungle nunu. dan bouw je malphite met emphasis op hp en later mr. (simpelste voorbeeldje wat ik geven kan)
tja ach... gister zat ik hem te spectaten (heb hem onlangs toegevoegd om eens te kunnen PG'en en wilde hem wel eens zien spelen) en toen bouwde hij op singed een dubbele dorans shield terwijl hij tegen een AP aan het lanen was. Lijkt mij ook niet al te handig. Neemt niet weg dat de post die jij quote gewoon goede punten bevat.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zegt BG die op Ziggs en Moakai maar standaard een Frozen Heart bouwt omdat een 2k elo speler ooit eens heeft beweerd dat dat slim is.
Ik denk ook niet dat je als average joe veel op steekt van streamers die op professioneel niveau spelen. Zo lijkt het voor mij op het eerste gezicht alsof ze helemaal niet zo heel veel beter zijn als ik, terwijl ze dat toch wel duidelijk zijn want anders zou ik ook 2.5k elo moeten hebben terwijl ik nauwelijks boven de 1.000 uit komquote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef Skillstorm het volgende:
Ik speel gewoon hoe ik vind dat het moet.
Ik kijk nooit streamers, nooit gedaan ook.![]()
Kan het net zo goed zelf spelen ipv iemand anders het zien doen.
Een team zonder trolls? :pquote:Op maandag 16 juli 2012 16:32 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je als average joe veel op steekt van streamers die op professioneel niveau spelen. Zo lijkt het voor mij op het eerste gezicht alsof ze helemaal niet zo heel veel beter zijn als ik, terwijl ze dat toch wel duidelijk zijn want anders zou ik ook 2.5k elo moeten hebben terwijl ik nauwelijks boven de 1.000 uit komHet enige wat me heel duidelijk is is dat ze een stuk beter last hitten dan ik. Kortom, ik mis duidelijk iets, maar wat precies, geen flauw idee.
In het voorbeeld dat BG geeft, is de build die (lijkt mij) in alle guides staat, optimaal; een Frozen Heart voor de armor en atk speed slow van nunu buff + ad carry, en irelia, Abyssal Scepter voor de resist tegen cassio. De hp krijg je van je Sunfire/Warmogs/Rylais.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
tja ach... gister zat ik hem te spectaten (heb hem onlangs toegevoegd om eens te kunnen PG'en en wilde hem wel eens zien spelen) en toen bouwde hij op singed een dubbele dorans shield terwijl hij tegen een AP aan het lanen was. Lijkt mij ook niet al te handig. Neemt niet weg dat de post die jij quote gewoon goede punten bevat.
lolquote:
in dominion is frozen heart een must buy áls en omdat het een ad carry meta heeft. end of story.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zegt BG die op Ziggs en Moakai maar standaard een Frozen Heart bouwt omdat een 2k elo speler ooit eens heeft beweerd dat dat slim is.
weet niet waar je het over hebt ik heb al een eeuwigheid geen potjes met singed gespeeld behalve gister 2 waarvan 1 tegen lulu was maar toen had ik verkeerde runes+masteries perongeluk, daar heb ik dan ook geen dorans shield x 2 bij gekocht ookal was lulu ad.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
tja ach... gister zat ik hem te spectaten (heb hem onlangs toegevoegd om eens te kunnen PG'en en wilde hem wel eens zien spelen) en toen bouwde hij op singed een dubbele dorans shield terwijl hij tegen een AP aan het lanen was. Lijkt mij ook niet al te handig. Neemt niet weg dat de post die jij quote gewoon goede punten bevat.
wat?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet niet waar je het over hebt ik heb al een eeuwigheid geen potjes met singed gespeeld behalve gister 2 waarvan 1 tegen lulu was maar toen had ik verkeerde runes+masteries perongeluk, daar heb ik dan ook geen dorans shield x 2 bij gekocht ookal was lulu ad.
En in dominion is dorans shield x 2 en pots juist een goeie start op een tank.
Volgens mij was het inderdaad tegen lulu die weliswaar AD ging, maar haar abilities doen magic damage. Tenzij de spectator mode bugged is heb ik je toch echt 2 dorans shields zien kopenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet niet waar je het over hebt ik heb al een eeuwigheid geen potjes met singed gespeeld behalve gister 2 waarvan 1 tegen lulu was maar toen had ik verkeerde runes+masteries perongeluk, daar heb ik dan ook geen dorans shield x 2 bij gekocht ookal was lulu ad.
En in dominion is dorans shield x 2 en pots juist een goeie start op een tank.
Nou als je eergister bedoeld dat was geen representatief potje, kun je beter kijken wanneer ik teamrankeds speel, wanneer ik 1x per maand oid duoq met een rl vriend krijg ik namelijk 100% altijd een zootje schildpadden in mn team van een of ander gezonken eiland.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Volgens mij was het inderdaad tegen lulu die weliswaar AD ging, maar haar abilities doen magic damage. Tenzij de spectator mode bugged is heb ik je toch echt 2 dorans shields zien kopen
wow, ik quotte de verkeerde post, ik wou BG's post quoten. Ik ben het met jou eens, niet met hem!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Volgens mij was het inderdaad tegen lulu die weliswaar AD ging, maar haar abilities doen magic damage. Tenzij de spectator mode bugged is heb ik je toch echt 2 dorans shields zien kopen
@xanarot: ik had het meer tegen Xa1pt die BG een beetje persoonlijk aanvalt om zijn punt onderuit te halen terwijl hij in die quote gewoon gelijk had.
Staat toch 1-1 nu.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:
http://www.championbase.com/
Sk vs herpaderp.
publicpervert (zie OP)quote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Trouwens wie ben je dan want kan me niet herinneren dat ik je had toegevoegd.
Omdat je toplane dan zwaar achterloopt.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef dustbrain het volgende:
Waarom is het niet goed om op lvl 6 pas te beginnen met junglen? Dan gaan de mobs veel sneller dood en hoef je geen jungle talents te gebruiken. Succesvolle ganks gebeuren zelden voor lvl 6.
Ligt natuurlijk aan de jungler, maar er zijn veel junglers die vanaf level 4 (sommigen al vanaf level 2 (lee sin, alistar) of level 3 (nautilus, amumu, rammus) al erg goed kunnen ganken. Je hebt ook de champions die teveel van hun ult afhangen en verder geen reliable CC hebben (zoals WW, Skarner) waarvoor je echt level 6 moet zijn. Dit zijn dan ook de minder populaire picks om mee te junglen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef dustbrain het volgende:
Waarom is het niet goed om op lvl 6 pas te beginnen met junglen? Dan gaan de mobs veel sneller dood en hoef je geen jungle talents te gebruiken. Succesvolle ganks gebeuren zelden voor lvl 6.
Met WW kan je prima ganken op lvl2 als je exhaust neemtquote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de jungler, maar er zijn veel junglers die vanaf level 4 (sommigen al vanaf level 2 (lee sin, alistar) of level 3 (nautilus, amumu, rammus) al erg goed kunnen ganken. Je hebt ook de champions die teveel van hun ult afhangen en verder geen reliable CC hebben (zoals WW, Skarner) waarvoor je echt level 6 moet zijn. Dit zijn dan ook de minder populaire picks om mee te junglen.
Als je een goede pull op blue krijgt kun je prima junglen op erg veel champions. Jungle runes en masteries zijn absoluut geen nadeel, betekent juist vaak dat je super tanky bent op de lage levels.
Gewoon doorspelen. Probeer gewoon veel champs te spelen met skillshots. Heb je op latere levels altijd profijt van. Speel zelf ook veel met Lee en Brand. En merk dat ik nu veel meer mijn q land dan eerst.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Thanatos45 het volgende:
Ok mensen, wat zal ik doen... Lee Sin leren spelen en gedurende dat proces me de toorn van de community op de hals halen omdat ik nog niet goed genoeg ben of zal ik 'm maar gewoon laten zitten? Erg leuk om te spelen en erg goede jungler (favoriete rol), maar z'n skillset is zo moeilijk (dat Q... daar ga ik serieus m'n PC van door het raam gooien vroeg of laat).
Gewoon leren in normals. Je wordt toch geen pro meer, dan speel je toch gewoon wat je leuk vindt?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Thanatos45 het volgende:
Ok mensen, wat zal ik doen... Lee Sin leren spelen en gedurende dat proces me de toorn van de community op de hals halen omdat ik nog niet goed genoeg ben of zal ik 'm maar gewoon laten zitten? Erg leuk om te spelen en erg goede jungler (favoriete rol), maar z'n skillset is zo moeilijk (dat Q... daar ga ik serieus m'n PC van door het raam gooien vroeg of laat).
Ja, ben level 30. Maar ik ben zoo slecht in skillshots xD Maar goed, misschien inderdaad een goed moment om die eindelijk eens onder de knie te krijgen. Ik zal dapper doorspelen en de vlammenzee trotserenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef Xetran het volgende:
Trek je niet aan wat veel van die kinderen te zeggen hebben en doe gewoon je eigen ding. en als je ergens niet goed in bent kan je altijd hier vragen voor tips of manieren om dingen te oefenenBen je level 30?
Ach, als je nog nooit met die champs te maken hebt gehad is het ook logisch. Welke champs speel je vooral?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ja, ben level 30. Maar ik ben zoo slecht in skillshots xD Maar goed, misschien inderdaad een goed moment om die eindelijk eens onder de knie te krijgen. Ik zal dapper doorspelen en de vlammenzee trotseren
Junglers/ offtanks. Xin, Shyvana, Nocturne, Olaf, Skarner, Fiora (speel ik als een soort Irelia, ik faal hardcore met een carry build) Hecarim en Wukong. Niet erg veel skillshots dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:02 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ach, als je nog nooit met die champs te maken hebt gehad is het ook logisch. Welke champs speel je vooral?
zoek even op de forums rond, er zijn meer mensen met dit probleem. Sommigen hebben het opgelost, sommigen niet. Update in ieder geval je wifi drivers etc.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:33 schreef Salamando het volgende:
Ik zit tegenwoordig echt zwaar te laggen in LoL games in de avond, het is ook alleen maar LoL dat continu aan het spiken is, van 20 ping naar 5000 en terug.
Ik zie op de forums alleen maar gejank van mensen die om een officiele respons vragen, geen fixesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
zoek even op de forums rond, er zijn meer mensen met dit probleem. Sommigen hebben het opgelost, sommigen niet. Update in ieder geval je wifi drivers etc.
Heb ik heel lang gehad, het lijkt bij mij sinds een dag of 3 voorbij te zijn. ik had support gemailed er over maar ik blijf maar ellelange berichten typen en vervolgens moet ik alleen maar nog meer tests doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:33 schreef Salamando het volgende:
Ik zit tegenwoordig echt zwaar te laggen in LoL games in de avond, het is ook alleen maar LoL dat continu aan het spiken is, van 20 ping naar 5000 en terug.
Maar toch is het raar dat het dan alleen maar LoL is, met Dota2 of elk ander spel heb ik geen problemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
Heb ik heel lang gehad, het lijkt bij mij sinds een dag of 3 voorbij te zijn. ik had support gemailed er over maar ik blijf maar ellelange berichten typen en vervolgens moet ik alleen maar nog meer tests doen.
Kan zijn dat UPC mijn modem driver toevallig heeft geupdate, toen ik hun laatst aan de telefoon had zeiden ze dat er een update aan zat te komen(welliswaar wel voor andere problemen, maar goed)
Ja ik ook niet, dat is het geinige idd. speedtest en pingtests heb ik ook nergens last van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maar toch is het raar dat het dan alleen maar LoL is, met Dota2 of elk ander spel heb ik geen problemen.
Heb je je router al een keer gereset?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:33 schreef Salamando het volgende:
pas als je bovenstaande allemaal aan kunt vinden ben je klaar voor rankedquote:-I can play 2 lanes very well and all the other lanes well/okay.
-My favourite champions don't get bannend that often and bring alot to the team.
-I'm a teamplayer who always convinces people to stay and play, never argue with enemy, never flame on allies and try to help allies who are having a harse time.
-I always have my lane warded.
-I know that the last pick shouldn't always be support, I want to help the poor sod who got last pick.
-I only take kills and/or ks when I know I can put those kills to better use.(When being the carry.)
-When I gank the other lane and the gank fails, I won't take their minions to compensate for the failed gank.
-I know how to counterpick, not just pick my favourite champion.
-I don't stick to my canon build when I'm going really bad.
-I always apologise when I make a mistake and give gratitude to allies when they make good moves.
Eens met alles behalve die laatste. Er kan ook gewoon een 'oeps' vanaf. Ik ga me niet verontschuldigen voor een missende CC of iets dergelijks, fouten maken het spel competitief. De geen met de minste fouten wint meestal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:
las net ergens op de forums een handige checklist voor mensen die er over denken ranked te spelen:
[..]
pas als je bovenstaande allemaal aan kunt vinden ben je klaar voor ranked
ME WANTS KEY.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:34 schreef ems. het volgende:
Ik ben een beetje smite aan het spelen. Best grappig spelletje
Meteen uitgedeeld aan mijn irl LoL-matties. Als ik er één of meer tegenkom zal ik in dit topic informeren!quote:
Wat, ben ik geen mattie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Meteen uitgedeeld aan mijn irl LoL-matties. Als ik er één of meer tegenkom zal ik in dit topic informeren!
Doen ze toch niet. Enigste wat ik het belangrijkst vind in ranked is warden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:
las net ergens op de forums een handige checklist voor mensen die er over denken ranked te spelen:
[..]
Ben nu online :>quote:
Komt helemaal goed. Doe 1x de tutorial voor de eckte eckte basics en pak 1 of 2 champions die je leuk lijken en weinig IP kosten, dan leer je het vanzelf. Ohja, en niet tegen AI spelen, gewoon normalsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:15 schreef Quotidien het volgende:
Zo, ben ook maar eens begonnen. Snap er nog bar weinig van maar dat komt nog wel.
Het belangrijkste wat je moet doen is het volgende:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:15 schreef Quotidien het volgende:
Zo, ben ook maar eens begonnen. Snap er nog bar weinig van maar dat komt nog wel.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Het belangrijkste wat je moet doen is het volgende:
Pak een champ, zeg dat je mid wil or feed.
Niet last hitten. Oftewel zorgen dat minions alle kills krijgen.
En gewoon naar de nexus rushen!
Wat is mid of feed?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Het belangrijkste wat je moet doen is het volgende:
Pak een champ, zeg dat je mid wil or feed.
Niet last hitten. Oftewel zorgen dat minions alle kills krijgen.
En gewoon naar de nexus rushen!
Dit wel, probeer eens met iemand samen te spelen terwijl je via skype of teamspeak met elkaar praat. Live commentaar en aanwijzingen zijn beter en leer je veel van,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Doe 1x de tutorial voor de eckte eckte basics en pak 1 of 2 champions die je leuk lijken en weinig IP kosten, dan leer je het vanzelf. Ohja, en niet tegen AI spelen, gewoon normals
Just kidding.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat is mid of feed?
En waarom niet last hitten? Tegen Champions heb ik TOTAAL geen kans (al zijn ze op hetzelfde level als mij) dus ik kan alleen maar Minions killen eigenlijk.
Wacht, ik heb nog een goede last-hit guide voor jequote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:15 schreef Quotidien het volgende:
Lasthitten met Ryze =quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht, ik heb nog een goede last-hit guide voor je
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:52 schreef Jajong het volgende:
Last-hit guide: Rightmouse / A on minion with hp low enough to be killed in 1 shot.
Jullie missen ietsquote:
Gaat me meer om die fucked up animatie + projectiel snelheidquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In je masteries of runes zorgen dat je een paar puntjes attack damage hebt.
de oude ryzequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gaat me meer om die fucked up animatie + projectiel snelheid
In principe zou je E altijd moeten kunnen, tegen 2 champs zou je eerst je Q kunnen doen, maar is vaak niet nodig. Die 112 HP ofzo die je E kost is in endgame niet echt gamebreaking hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef Dobbs het volgende:
En als je E niet kan, dan W om te lifestealen van de minions om je leven weer terug te krijgen? Maar late game stelt die E niet zoveel meer voor en jezelf beschadigen in teamfights is ook niet zo handig, ik ga dan nogal snel dood steeds.
Mja, als je dat er allemaal voor over moet hebben kan ik denk ik maar beter weg blijven uit ranked. Ik speel dit spel voor de lol, niet om m'n brood mee te verdienen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het zijn allemaal vrij logische dingen. Normaal spelen, meerdere rollen en meerdere champions in elke rol kunnen spelen en weten wat een ward is. Als je dan ook nog eens een verantwoordelijkheidsgevoel hebt ten opzichte van andere lanes en een redelijke map awareness dan voldoe je al aan al die eisenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Mja, als je dat er allemaal voor over moet hebben kan ik denk ik maar beter weg blijven uit ranked. Ik speel dit spel voor de lol, niet om m'n brood mee te verdienen.
Het is idd niet heel veeleisend. Map awareness en warden leer je wss al wel richting de 30, en ook enkele rollen. Ik 'main' nu bijv jungling, heb meerdere champions waar ik mee uit de voeten kan, en zal dus wat uitbreiden naar andere roles. Paar keer support gespeeld nu, lukt ook wel aardig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zijn allemaal vrij logische dingen. Normaal spelen, meerdere rollen en meerdere champions in elke rol kunnen spelen en weten wat een ward is. Als je dan ook nog eens een verantwoordelijkheidsgevoel hebt ten opzichte van andere lanes en een redelijke map awareness dan voldoe je al aan al die eisen
De tijd wordt steeds meer, maar je doet het verkeerd. Als er echt een AFK'er tussen zit die niet connect, dan zal de game automatisch niet starten. Vandaar dat de rest dan ook niks doet. Gewoon de timer laten lopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:24 schreef dustbrain het volgende:
Die verdomde AFK queue'ers. Heb het al 2 keer gehad vandaag, en niemand behalve ik leaved ook. Ik wacht tot de laatste seconde voor ik kruisje druk maar niemand anders ziet die afk mongolen.
Weer 5min w8en.
edit: fucking kwartier? nieuwe regel?
Serieus? Als ik dat wist.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:38 schreef Adames het volgende:
[..]
De tijd wordt steeds meer, maar je doet het verkeerd. Als er echt een AFK'er tussen zit die niet connect, dan zal de game automatisch niet starten. Vandaar dat de rest dan ook niks doet. Gewoon de timer laten lopen
Maar afk gasten blijven toch als stukjes stront door de queue heen drijven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Alleen dus als het not connected tekentje erbij staat (dat bliksemschichtje)
Als je connecting problems hebt en je wordt automatisch gekicked, dan word je ook uit de queue verwijdert. Als je enkel een AFK bent dan blijf je inderdaad in queue.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar afk gasten blijven toch als stukjes stront door de queue heen drijven?
Moeten ze echt doen want die afkers zitten soms gewoon in dezelfde match weer wanneer iemand dodged. Zo lelijk is dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je connecting problems hebt en je wordt automatisch gekicked, dan word je ook uit de queue verwijdert. Als je enkel een AFK bent dan blijf je inderdaad in queue.
Had echter wel ergens gezien dat ze bij LoL hetzelfde willen gaan doen als in Smite, game start pas wanneer iedereen de match invite heeft geaccepteerd.
Gelijk uit de queue gaan als iemand dodged, is wat ik altijd doe en dan ga ik na een minuutje weer de queue in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:01 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Moeten ze echt doen want die afkers zitten soms gewoon in dezelfde match weer wanneer iemand dodged. Zo lelijk is dat.
Zijn ze mee bezig. Komt in de aankomende patch meende ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:59 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je connecting problems hebt en je wordt automatisch gekicked, dan word je ook uit de queue verwijdert. Als je enkel een AFK bent dan blijf je inderdaad in queue.
Had echter wel ergens gezien dat ze bij LoL hetzelfde willen gaan doen als in Smite, game start pas wanneer iedereen de match invite heeft geaccepteerd.
schandalig dat ze die match uitzonden ipv Curse.eu vs mouz. Je zendt toch altijd gewoon de finale uit en niet de wedstrijd om de 3de / 4de plaats?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:32 schreef BaajGuardian het volgende:
prachtig spel van m5 @ consolation 2+3, kan bijna niet geloven dat ze van mouz verloren hebben ik bedoel cmon...
maar goed, volgende tourney wint m5 toch wel weer en anders wint fnatic wel.
Dat helpt inderdaad goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:02 schreef Keselo het volgende:
[..]
Gelijk uit de queue gaan als iemand dodged, is wat ik altijd doe en dan ga ik na een minuutje weer de queue in.
Dit dus, na een minuutje kom je ze niet meer tegen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:02 schreef Keselo het volgende:
[..]
Gelijk uit de queue gaan als iemand dodged, is wat ik altijd doe en dan ga ik na een minuutje weer de queue in.
Nja goed, misschien ligt het aan mijn talentloosheid voor dit spel maar op dit moment kan ik alleen meekomen als jungler op het niveau waar ik nu speel (1.000 elo ofzo). Lanen lukt gewoon niet meer omdat ik me zo op junglen heb gefocust.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zijn allemaal vrij logische dingen. Normaal spelen, meerdere rollen en meerdere champions in elke rol kunnen spelen en weten wat een ward is. Als je dan ook nog eens een verantwoordelijkheidsgevoel hebt ten opzichte van andere lanes en een redelijke map awareness dan voldoe je al aan al die eisen
nou ik ben halverwege potje 1 van de finale naar bed gegaan vond het saai en vond de spelers zich ook in chat gedragen als een groepje kinderen, m5 vs tsm was veel toffer om naar te kijken, potje 2 en 3 dan, 1 was meer trololo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
schandalig dat ze die match uitzonden ipv Curse.eu vs mouz. Je zendt toch altijd gewoon de finale uit en niet de wedstrijd om de 3de / 4de plaats?
Mjah of de ene game nu leuker is of niet, je kan het gewoon niet maken als toernooiorganisatie om de 3rd place match uit te zenden ipv de finale. Het is gewoon minachting van de teams EN van het publiek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou ik ben halverwege potje 1 van de finale naar bed gegaan vond het saai en vond de spelers zich ook in chat gedragen als een groepje kinderen, m5 vs tsm was veel toffer om naar te kijken, potje 2 en 3 dan, 1 was meer trololo.
Ja klinkt heel makkelijk. Maar een Jax die sprint op je met stun. Ben je half dood. Kan je hem stunnen wat je wilt of weet ik het. Hij healed in no time weer vol met al die lifesteal en spellvamp. Enige wat dan helpt is ignite effect oid... Ik wordt er in ieder geval schijtziek van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef jagga het volgende:
magic res voor akali en cc voor jax.
end of story
Erg leuk in Dominion ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef Adames het volgende:
Malphite is ook niet verkeerd, ook in dominion
ik moet niks maar heb het toch gedaan (omdat ik het zelf wilde!). Op zich heeft hij wel een punt inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef BaajGuardian het volgende:
goeie thread die jullie eens moeten lezen
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2370098
wtf is Aram? en kom potje :dquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Lamabal het volgende:
10de potje dat mensen leaven met aram.
Waarom doe je dan in godsnaam aram. Kneusjes
All random all mid. Je krijgt een champ en daar moet je mee winnen. Iedereen in 1 lane.quote:
is dat iets nieuws?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
All random all mid. Je krijgt een champ en daar moet je mee winnen. Iedereen in 1 lane.
Ben net bezig.
Booyaa.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat lijkt me wel vet om een keer aan mee te doen man
hoe heet je op lol dan voeg ik je toe
Dat is al lang zo helaas ja. FOTM? Nerfen! Gewhine op forums? Nerfen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik moet niks maar heb het toch gedaan (omdat ik het zelf wilde!). Op zich heeft hij wel een punt inderdaad.
mwa, Riot probeert altijd voor diversiteit te gaan. De Janna nerf is dan ook niet omdat zij te sterk was, maar als enige sterke overbleef. Samen met hun idee dat het spel juist aggresief en proactief moet zijn is het logischer dat ze haar een nerf geven dan haar collegasupports juist een buff geven in de defensieve skills.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat is al lang zo helaas ja. FOTM? Nerfen! Gewhine op forums? Nerfen!
Dat dacht ik dus ook. Dat topic geeft een heel andere wending aan een imo vrij logische en degelijke move van Riot.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef Adames het volgende:
De Janna nerf is dan ook niet omdat zij te sterk was, maar als enige sterke overbleef. Samen met hun idee dat het spel juist aggresief en proactief moet zijn is het logischer dat ze haar een nerf geven dan haar collegasupports juist een buff geven in de defensieve skills.
Dat Janna-gebeuren is slechts 1 voorbeeldje. Hij noemt bijvoorbeeld ook Malphite die een behoorlijke counter is voor de meeste bruisers top, maar zelf toch ook wel degelijk te counteren is en dus misschien wel helemaal geen nerf nodig heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Dat topic geeft een heel andere wending aan een imo vrij logische en degelijke move van Riot.
Vanwege de vele smurfaccounts is het vrij vervelend in het begin als je echt nieuw bent in het spelen van dit soort spellen. Maar eigenlijk is het goed op te pakkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga het ook maar eens proberen, is het moeilijk in het begin of is het wel snel op te pakken?
Heeft inderdaad wel een punt ja. Behalve dat stukje over de sustain supports. Die waren gewoon te sterk, geen twijfel over mogelijk. Waarom zouden Soraka en Sona anders nu nog viable supports zijn? De grootste reden voor die nerf was ook dat het niet leuk was om tegen te spelen. Je kon er niets tegen want ze healden weer naar vol in enkele tientallen seconden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef BaajGuardian het volgende:
goeie thread die jullie eens moeten lezen
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2370098
De malphite buff vond ik sowieso wat te enthousiast dus kan ik de nerf daarna wel begrijpen. Hij was gewoon te sterk zonder lategame echt hard af te vallen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat Janna-gebeuren is slechts 1 voorbeeldje. Hij noemt bijvoorbeeld ook Malphite die een behoorlijke counter is voor de meeste bruisers top, maar zelf toch ook wel degelijk te counteren is en dus misschien wel helemaal geen nerf nodig heeft.
... en daar ging het hem denk ik ook vooral om. De voorbeeldjes zijn misschien niet al te handig gekozen, maar het algehele punt dat we niet gelijk bij elk huiltje uit de community als een malle moeten gaan nerfen/buffen maar mensen zelf laten uitvogelen hoe ze e.e.a. moeten counteren ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:49 schreef ems. het volgende:
Ik begrijp het punt van de topicstarter wel en ik kan me er ergens ook wel in vinden
AD casters hebben geen plek in de huidige meta.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:00 schreef ems. het volgende:
Jouw talon ongetwijfeld
Maar inderdaad. Talon is lategame nogal wack. Neemt niet weg dat het een AP-counter is, en een harde ook mits degelijk gespeeld.
Waarom niet? Als de tegenstander besluit Kassadin of Mordekaiser mid te gaan, is er haast niets beters dan GP of Talon mid. Dan stuur je gewoon vlad, kennen of rumble top en voila, je hebt je meta comp behouden en je hebt de AP mid van de tegenstander volledig geschroefd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
AD casters hebben geen plek in de huidige meta.
kassadin mid word nog het allerhardst gecountered door ranged ad zoals cait, oh u silence me gg, kassadin dood derp.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef Keselo het volgende:
[..]
Waarom niet? Als de tegenstander besluit Kassadin of Mordekaiser mid te gaan, is er haast niets beters dan GP of Talon mid. Dan stuur je gewoon vlad, kennen of rumble top en voila, je hebt je meta comp behouden en je hebt de AP mid van de tegenstander volledig geschroefd.
Je hebt gelijk dat AD ranged Kassadin ook hard pakt, maar je hebt dan een underlvled AP wat niet echt ideaal is imo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kassadin mid word nog het allerhardst gecountered door ranged ad zoals cait, oh u silence me gg, kassadin dood derp.
en dan doe je gewoon harde aoe mana hungry ap bot samen met soraka gg.
valt wel mee harde aoe ap + soraka is een goeie comp voor bot hoor, dus dat betekend een underfarmed/lvled vijandelijke ad carry.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat AD ranged Kassadin ook hard pakt, maar je hebt dan een underlvled AP wat niet echt ideaal is imo.
Ik weet dat Rainman dit vaak deed met Cassiopeia. Werkte inderdaad verrassend goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
valt wel mee harde aoe ap + soraka is een goeie comp voor bot hoor, dus dat betekend een underfarmed/lvled vijandelijke ad carry.
Treurig dat je dit zo komt melden hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Jajong het volgende:
LoOoOoOoL studieboeken voor volgend jaar 1400 pietermannen HOE DAN
Waaromquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Keselo het volgende:
[..]
Treurig dat je dit zo komt melden hier.
Omdat niemand chased na een tijdje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Lamabal het volgende:
Vraag me af waarom ik nooit meer geen singed speel. Heerlijke champ.
Nah, dat is het hem niet eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat niemand chased na een tijdje.
Maar de meta is niet heel relevant. Op mijn niveau is talon mijn eerste keuze voor de pubstomps. Dat Alex Ich hem niet wil spelen in $100.000 tournamets laat me verder Siberisch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
AD casters hebben geen plek in de huidige meta.
True, true.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar de meta is niet heel relevant. Op mijn niveau is talon mijn eerste keuze voor de pubstomps. Dat Alex Ich hem niet wil spelen in $100.000 tournamets laat me verder Siberisch.
Wat moet ik verstaan onder smufaccounts?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Vanwege de vele smurfaccounts is het vrij vervelend in het begin als je echt nieuw bent in het spelen van dit soort spellen. Maar eigenlijk is het goed op te pakken
Een account van iemand die op zijn main account level 30 is. Vaak aangemaakt door mensen die zich beter voelen dan de mensen op hun echte Elo maar steeds verliezen en zich af willen reageren op nieuwe spelers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder smufaccounts?
Ik vind het wel erg tof om te spelen moet ik zeggen![]()
alleen team genoten die AFK gaan staan komen me nu al m'n neus uit.
alles downloaden, niks mis meequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Jajong het volgende:
inderdaad, al ligt het wel aan je vakgebied. Bij mij is het wel makkelijk, als ik de wetten van Maxwell of de Schrödingervergelijkingen moet leren, dan is het vaak weinig relevant of ik die van dat ene gekochte boek, een soortgelijk gedownload boek of van wikipedia haal.quote:
Pussyquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Skillstorm het volgende:
Ik denk ik probeer eens ranked.
1 Yorick top die zwaar overextend, dan vervolgens zeikt om geen ganks, en dan vervolgens zeikt om KS.
Verloren terwijl ik alles perfect deed in de laning phase en teamfights.![]()
Ik kan nog competentere mensen vinden in een bejaardenhuis en die LoL laten spelen, jezus wat een slechte mensen.
Ik blijf bij normals.
Waar doe je zoiets, ik heb al 4 jaar niet gestudeerd, ik ben een n00b.quote:
binsearch, torrents nog steeds en anders als je het echt moet kopen en geen download alternatief hebt dan kan je alsnog de boeken kopen via amazon.co.uk, scheelt vaak de helftquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar doe je zoiets, ik heb al 4 jaar niet gestudeerd, ik ben een n00b.
Nounou, wat een ramp. Een verloren potje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Skillstorm het volgende:
Ik denk ik probeer eens ranked.
1 Yorick top die zwaar overextend, dan vervolgens zeikt om geen ganks, en dan vervolgens zeikt om KS.
Verloren terwijl ik alles perfect deed in de laning phase en teamfights.![]()
Ik kan nog competentere mensen vinden in een bejaardenhuis en die LoL laten spelen, jezus wat een slechte mensen.
Ik blijf bij normals.
/emoquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nounou, wat een ramp. Een verloren potje.
Het is kut als iemand niet begrijpt dat er niet een gank kan plaatsvinden als hij overextend, terwijl wij het uitleggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nounou, wat een ramp. Een verloren potje.
Welke student koopt dan ook elk boek?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Jajong het volgende:
Er stond VERPLICHT bijquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:07 schreef znarch het volgende:
[..]
Welke student koopt dan ook elk boek?
Schijt aan G.quote:
In godsnaam, wat is dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef znarch het volgende:
[..]
Schijt aan G.
Doe eens gek, koop ze niet.
[ afbeelding ]
Whats next? Ga je naar het eerste college toe sochtends? Continue vragen stellen tijdens hoorcolleges? Opdraven bij gastcolleges etc?
Nouja ik ben 27 en ik begin nu aan een nieuwe studie dus ben wel van plan om 't serieus aan te pakken jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef znarch het volgende:
[..]
Schijt aan G.
Doe eens gek, koop ze niet.
[ afbeelding ]
Whats next? Ga je naar het eerste college toe sochtends? Continue vragen stellen tijdens hoorcolleges? Opdraven bij gastcolleges etc?
LOAL. 27? Nab.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja ik ben 27 en ik begin nu aan een nieuwe studie dus ben wel van plan om 't serieus aan te pakken ja.
Nooit op komen dagen en geen boeken kopen heb ik in 't verleden al gedaan
Jaja, wel chill trouwens, al die verlegen 18 jarige chimeidjes die voor het eerst uit huis gaan en "los" willen gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja ik ben 27 en ik begin nu aan een nieuwe studie dus ben wel van plan om 't serieus aan te pakken ja.
Nooit op komen dagen en geen boeken kopen heb ik in 't verleden al gedaan
Ik ben juist geen noob, ik heb 't allemaal al gezien broquote:
Haha ja dat gaat nog wat worden.. Jammer dat ik al 3 jaar aan dezelfde chick vast geplakt zit anders had ik er nog wat aan gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Jaja, wel chill trouwens, al die verlegen 18 jarige chimeidjes die voor het eerst uit huis gaan en "los" willen gaan.
Ik ga ook een nieuwe studie doen denk![]()
ZOMG. Dat muscle, op nerf plsquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Jajong het volgende:
Ik ga Fysiotherapie doen, dus dan moeten al die 18jarige smatje aan mijn volwassen bodybuilder lijf gaan zitten bro. Die gaan flauwvallen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Jajong het volgende:
Ik ga Fysiotherapie doen, dus dan moeten al die 18jarige smatje aan mijn volwassen bodybuilder lijf gaan zitten bro. Die gaan flauwvallen
Ik ga ook fysio doen danquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:23 schreef znarch het volgende:
[..]
edit: en dan geneeskunde ofzo, met van die pretentieuze doosjes uit het gooi.
Zo Fleur en Rosalie, tijd voor Anatomie 101. Dit is je kringspier. Whammie!![]()
Oh dat is best triestquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Keselo het volgende:
[..]
Een account van iemand die op zijn main account level 30 is. Vaak aangemaakt door mensen die zich beter voelen dan de mensen op hun echte Elo maar steeds verliezen en zich af willen reageren op nieuwe spelers.
Anderhalf uur, teringquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef Xanarot het volgende:
http://imgur.com/US7Ia
Nog nooit zo'n zenuwslopend potje gehad
Als Caitlyn LW ipv Madres had gehad hadden ze gewonnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef Xanarot het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef Soldt het volgende:
Vraagje: waarom 1 exhaust genomen tov 3 ignites? Of.. Is dat normaal?
Meestal heeft de support Exhaust om zijn AD carry te beschermen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef Soldt het volgende:
Omdat je als je bijvoorbeeld 3vs3 doet het handig is als je exhaust meeneemt. Dan heb je er meer aan dan 3x ignite.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef Soldt het volgende:
Het gaat niet zozeer om de healing reduction, maar vooral om de advantage in lane.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Soldt het volgende:
Was meer van: tegenstander heeft 2 ignite, 2 exhaust in het team. Team van Xanarot had 3 ignite 1 exhaust. Of daar een reden voor was..
Alistar heal is niet zo gek goed. Lee Sin builde juist tanky. En.. Warwick kan ik wel begrijpen.
Hoe de fuck krijg je een potje van zolang voor elkaar...quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef Xanarot het volgende:
Holy fuck anderhalf uur whaha!quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je een potje van zolang voor elkaar...
Dan nog wordt het vaak met een teamfight beslist na 50/60 minuten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Holy fuck anderhalf uur whaha!
Als het tegelijk opgaat danneh...
Maargoed, als het eenmaal lukt zit je wel ala Dr.Evil te lachen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:52 schreef Quotidien het volgende:
Wat een ellende eigenlijk. Het is net een studie. Voor je begint kun je je champion helemaal gaan uitpluizen en guides lezen e.d. voordat je het kunt toepassen. Doe je dat niet, ben je kansloos.
Ik studeer niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat jij een andere studie moet zoeken.
In Skyrim is het gewoon lekker aankutten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maargoed, als het eenmaal lukt zit je wel ala Dr.Evil te lachen.
Dat is ook echt een aardappel met een stoeptegel vergelijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In Skyrim is het gewoon lekker aankutten.
Het is gewoon irritant. Je wilt ff lekker een potje spelen, nou eerst maar een uur gaan inlezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is ook echt een aardappel met een stoeptegel vergelijken.
Het is even inlezen voor LoL ja, maar als je de grote lijnen eenmaal kent is het goed te doen.
Gewoon een champion masterenquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant. Je wilt ff lekker een potje spelen, nou eerst maar een uur gaan inlezen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:22 schreef Quotidien het volgende:
Dan maar weer terug naar LastChaos.
[ afbeelding ]
Wel veel plezier aan beleefd nog.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]guns online, knight online, rose online , en dat past ook in het rijtje koreaanse kutgames
Janna mid met 535 csquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:35 schreef nyny83 het volgende:
Haha net een game M5 vs Fnatic gezien. M5 had Yorick en bouwde op ALLE characters een Guardian Angel, zelfs de support. Ze waren gewoon niet meer dood te krijgen lategame
Alsof ELO nou daadwerkelijk er voor zorgt dat je verliestquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Keselo het volgende:
Ranked matchmaking zit me echt anaal te verkrachten
7 games op rij verloren, kom net tegen een team waar iedereen 1680+ Elo is. Ik krijg in mijn team een premade bot Urgot (1580) en Soraka (1400 met 1450 toprating). Kreeg daar ook nog gratis een Kennen van 1600 Elo bij. Onze gemiddelde elo lag gewoon meer dan 100 onder die van hun. Verrassend genoeg waren dat de 3 spelers die er geen flikker van bakte.
Soms vraag ik me echt af waarom ik dit spel in vredesnaam nog speel
Ehm, ja? Als ik bij 3 spelers komen die beduidend slechter zijn dan ik, en dus ook slechter zijn dan alle 5 de tegenstanders waar we tegen spelen, is het toch overduidelijk dat dat een voorname reden is dat ik mijn game verlies?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Alsof ELO nou daadwerkelijk er voor zorgt dat je verliest
Nee jij doet de aanname dat ze slecht zijn en de tegenstander beter. Als je al met zo'n instelling een potje begint dan verdien je het inderdaad om gewoon keihard in je poepert gepakt te worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ehm, ja? Als ik bij 3 spelers komen die beduidend slechter zijn dan ik, en dus ook slechter zijn dan alle 5 de tegenstanders waar we tegen spelen, is het toch overduidelijk dat dat een voorname reden is dat ik mijn game verlies?
Behalve dan dat ik voor de match geen fucking idee had welke Elo iemand in mijn team was. Ik deed mijn best en stond na 20 minuten 3/1/1. Het jammere was dat op dat pun Kennen ondertussen al 0/5 stond tegen Jarvan top, Soraka was al 6 keer dood gegaan en Urgot stond 1/3.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee jij doet de aanname dat ze slecht zijn en de tegenstander beter. Als je al met zo'n instelling een potje begint dan verdien je het inderdaad om gewoon keihard in je poepert gepakt te worden.
Je word ingedeeld met zelfde elo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef apenkont het volgende:
hun elo zie je toch pas na een potje.....
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef Keselo het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik voor de match geen fucking idee had welke Elo iemand in mijn team was. Ik deed mijn best en stond na 20 minuten 3/1/1. Het jammere was dat op dat pun Kennen ondertussen al 0/5 stond tegen Jarvan top, Soraka was al 6 keer dood gegaan en Urgot stond 1/3.
Na 2 of 3 verloren games kan ik er nog wel om lachen, maar na 7 is alle humor zo het raam uit.quote:
True story bro /ragemodequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:13 schreef Keselo het volgende:
[..]
Na 2 of 3 verloren games kan ik er nog wel om lachen, maar na 7 is alle humor zo het raam uit.
Dat kan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:02 schreef apenkont het volgende:
[..]
in dit geval zat er dus 100+ elo verschil
maar in dit geval was het gemiddelde 100+ lagerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat kan.
Als jij last pick bent, en first pick zit wel een redelijk verschil in.
LoL.quote:
In smite is hij ook hard ja. Die ulti vind ik ook een beetje uit de toon vallenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
LoL.
In smite is hij ook wel vet. Alleen die ulti. ZO VROLIJK.Als autist vind ik dat niet leuk natuurlijk.
Idem. Maar het steekt goed in elkaar. Alleen ik vind dat de minions vies veel hitten. Damnnquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef ems. het volgende:
[..]
In smite is hij ook hard ja. Die ulti vind ik ook een beetje uit de toon vallen
Maargoed, het is ook een hele early beta natuurlijk.
Er moet toch een keer een potje zijn waarin het wel luktquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik heb mezelf berust in dit lot, het stadium woede ben ik al na de 7e loss gepasseerd.
Not today.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Er moet toch een keer een potje zijn waarin het wel lukt
Als je hem bent misschien, maar damn wat heb ik een gruwelijk hekel aan Wukong.quote:
Ik gister 10/11 achter elkaar.. maar agh ik ben nieuwquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef Keselo het volgende:
Gisteren 3, pauze weer 3 en vandaag 4 achter elkaar.
Tsja, als ik er zelf twee a drie achter elkaar verlies doe ik gewoon een ander spel, dan ben ik er klaar mee maar begin niet gefrustreerd aan de volgende pot.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef Keselo het volgende:
Gisteren 3, pauze weer 3 en vandaag 4 achter elkaar.
Dat is trouwens iets wat ik niet snap, runes, wat kan je daar precies mee?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:14 schreef Xetran het volgende:
Welke runes zouden jullie voor solotop shen aanraden? Ik dacht dat ik goede had maar toen werd ik gepwned door een andere shen die juist hele offensieve runes had :/
Geven je extra stats in het spel, als je eenmaal level 20 bent gepasseert zijn de runes die je kan kopen vrij sterk en maken ze toch best veel uit in hoe sterk je bent.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:16 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dat is trouwens iets wat ik niet snap, runes, wat kan je daar precies mee?
Oké, ik ben nu net level 7 geworden.. maar ik zie wel 2 slots open staan bij defense.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:17 schreef Xetran het volgende:
[..]
Geven je extra stats in het spel, als je eenmaal level 20 bent gepasseert zijn de runes die je kan kopen vrij sterk en maken ze toch best veel uit in hoe sterk je bent.
Edit: is het beter om nu nog even te wachten met die runes gezien mijn level?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:17 schreef Xetran het volgende:
[..]
Geven je extra stats in het spel, als je eenmaal level 20 bent gepasseert zijn de runes die je kan kopen vrij sterk en maken ze toch best veel uit in hoe sterk je bent.
Tot level 20 geen runes kopen nee, aangezien runes steeds sterker worden en het je echt veel IP kost, level 20 ben je ook nog eens vrij snel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:23 schreef CyberJesus het volgende:
Oh wacht, in de shop zie ik het ja.. ik begin het te snappen.
Thanks man.
[..]
Edit: is het beter om nu nog even te wachten met die runes gezien mijn level?
ik zie nu namelijk ook niets waarvan ik denk, JA dat gaat een verschil maken..
armor yellows magic pen reds MR blues en misschien attackspeed quints?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:14 schreef Xetran het volgende:
Welke runes zouden jullie voor solotop shen aanraden? Ik dacht dat ik goede had maar toen werd ik gepwned door een andere shen die juist hele offensieve runes had :/
Ja ik begin het te snappen.. bedankt!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:51 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tot level 20 geen runes kopen nee, aangezien runes steeds sterker worden en het je echt veel IP kost, level 20 ben je ook nog eens vrij snel.
Kijk eens in de shop, daar kan je de runes zien die je in de slots kan stoppen, je hebt zegmaar 4 kleuren met 4 soorrten sports
Of misschien Hp/level ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
armor yellows magic pen reds MR blues en misschien attackspeed quints?
Patch update. Komt nieuwe content uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:01 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja ik begin het te snappen.. bedankt!
Ik zie trouwens iets van '5 minutes till pvp.net shuts down' of zoiets.. wtf?
Dat had ik dus, maar dan hp quints vanwege de regen en damagequote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
armor yellows magic pen reds MR blues en misschien attackspeed quints?
NOOOOO!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:05 schreef Xetran het volgende:
[..]
Patch update. Komt nieuwe content uit.
http://euw.leagueoflegends.com/ die? die doet het gewoon bij mij..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:08 schreef Xetran het volgende:
Weet niet zeker of het content patch is though, maar aangezien hun hele website er ook uit ligt () kan ik het ook niet opzoeken. maar ik geloof van wel.
Nog unavailablequote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:24 schreef Keselo het volgende:
Nope, geen Zyra deze patch.
http://euw.leagueoflegends.com/news/mid-july-patch-notes
Ik vond hem altijd wel grappig als jungler, hoe doet hij het daar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:42 schreef Thanatos45 het volgende:
Nou mensen, tijd om even een paar weken van een goeie Xin te genieten voordat ie weer volledig generfed wordt door de QQ-storm die nu ongetwijfeld op gaat steken.
Eigenlijk hetzelfde als voor de patch. Niet de snelste jungler maar dodelijke ganks en oneindige sustainability. Alleen heeft ie nu lategame veel meer damage.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd wel grappig als jungler, hoe doet hij het daar?
Hmm ik ga hem wel weer eens proberen dan binnenkortquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als voor de patch. Niet de snelste jungler maar dodelijke ganks en oneindige sustainability. Alleen heeft ie nu lategame veel meer damage.
Ach ja, het was 5AP tegen 5AP. En wij hadden de tanks en zij hadden de burst mages. Ze kunnen moeilijk geen DMG bouwen op hun champs. Ze hadden earlygame gewoon moeten winnen al.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:34 schreef nyny83 het volgende:
Haha da's wel lomp dat jullie die nog wonnen. Als de tegenstander gewoon MR was gaan stacken kun je ulten wat je wil maar krijg je ze niet dood.
Klopt, en vermoedelijk was ze dat ook wel gelukt als er een aantal gewoon een abyssal hadden gehaaldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach ja, het was 5AP tegen 5AP. En wij hadden de tanks en zij hadden de burst mages. Ze kunnen moeilijk geen DMG bouwen op hun champs. Ze hadden earlygame gewoon moeten winnen al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |