Mijn thermostaat was van de winter kapot bij -15, moet je nagaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef Hyperdude het volgende:
11 liter olie duurt even om op te warmen (oude 911). Mijn garage vindt mijn 2x25 km snelweg per dag voor de BMW eigenlijk te weinig om fatsoenlijk warm te worden. Mn. in de winter.
is zo weer rond hoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook nog een setje vierkante banden in de garage liggen. Is dat nog op te lossen of kan ik die wegpleuren?? Zit nog zat profiel op en zijn m+s dus wel handig voor in de winter.
zolang je geen bobbels aan de zijkanten ziet is het canvas nog goed....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb er een tijdje in gereden, is niet prettig. Had ze toen ook ff harder opgepompt en toen even stukje mee rijden, leek iets minder toen, maar kwam weer terug. Is het verder niet gevaarlijk?
fixxen, lassen of polyesteren..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb enkele weken terug schade gereden aan mijn E46 320TD.
Hoe zouden jullie het aanpakken? Een gloednieuwe bumper? Op de sloop op zoek naar een gebruikte? Of zijn er ook andere mogelijkheden? Laatst had iemand erover dat ze het ook kunnen lassen maar lijkt mij echt geen gezicht
Sinds het ongeval laat mij temp sensor constant -40C zien, af en toe stijgt het naar +5C, soms blijft het weer hangen op -20C. Ik denk dat de sensor ergens op de snelweg ligt
Via realoem gezocht maar niks kunnen vinden.
Schade:
[ afbeelding ]
Fantastischquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
fixxen, lassen of polyesteren..
Huh? een mooie compact?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zou meteen je hele front vervangen voor de coupe versie ofzo, heb je de eerste mooie compact
Waarom vind ik er op realoem niks over terugquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef Gokhan03 het volgende:
Je hebt bij je bumper aan de linker en rechterkant een sensor. Ene is voor de temperatuursensor en de andere ben ik even vergeten. Waarschijnlijk zit de stekker los en anders even proberen om het schoon te maken.
Mn 323ti staat ook vaker voor de deur sinds ik motor heb. Scheelt me een hoop geld jongemet 14 liter maak ik 240 km
Wacht maar tot 't kouder wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef Gokhan03 het volgende:
Je hebt bij je bumper aan de linker en rechterkant een sensor. Ene is voor de temperatuursensor en de andere ben ik even vergeten. Waarschijnlijk zit de stekker los en anders even proberen om het schoon te maken.
Mn 323ti staat ook vaker voor de deur sinds ik motor heb. Scheelt me een hoop geld jongemet 14 liter maak ik 240 km
Ja dit is een van de sensors. Dus eentje met een steeltje en de ander was een platte metalen sensor. Als ik het goed heb was die bedoeld voor de airco zodat die niet onder X graden wordt geactiveerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom vind ik er op realoem niks over terug
Of is dit 'm?
http://realoem.com/bmw/sh(...)=65_0489&hg=65&fg=70
ja dus... morgen even kijken hoe die vast gezet moet worden, ben bang dat de bevestigingsplekken ook kapot zijn.
Hahah ik heb in de winter gelesd toen het -4 wasquote:
quote:If your car equip with navigation, please do not purchase this cable.
Zag gisteren nog zo´n Smart Roadster rondtuffen. Geinig bakkie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
* mitchelll0181 is stiekem aan het rondkijken voor een Smart voor woon werk verkeer
Die IQ heb je toch ook als Aston Martin? Ja dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Wel een gedrochtIk rij nu een Toyota iQ... dat is pas schattig haha en beter dan een smart. Valt me alles mee eerlijk gezegd en lekker cruisen door binnenstad/files met de CVT.
Sparen nu voor de volgende BMW
edit: huh heeft die smart roadster achterwielaandrijving?!
Nicequote:Op maandag 13 augustus 2012 09:38 schreef rival het volgende:
ik heb em maar ffies omlaag gebracht
[ afbeelding ]
grappigquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
NiceIk heb m'n iQ ook verlaagd (eibach) nu rijdt ie bijna als een E30
moet ook alleen nog knappe velgen (en banden) zoeken. Heb je toevallig nog wat liggen voor Toyota rival?
is 4 steeks met max offset van 7.5 dacht ik...
ja snap ik, zal stukken beter rijden...quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Too small
Ja grappig maar verbetert het rijgedrag AANZIENLIJK. iQ staat standaard best wel hoog vreemd genoeg. Nu echt met piepende banden door elke bocht, bridgestone es ofzo ECHt vet slechte banden ook een takken herrie.
Ja maar heb een zwarte iQ dan staat zwarte velgen niet echt eerlijk gezegd en heb nu al 15" velgen eronder dus heb liever wat groter, 17" bijv.
Alleen kijken krijg ik al claustrofobie van maar het is wel een leuk karretjequote:Op maandag 13 augustus 2012 13:15 schreef YoshiBignose het volgende:
iQ is kleiner maar wielkasten niet, er kan standaard 18" onder zonder aanpassingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geinigquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:15 schreef YoshiBignose het volgende:
iQ is kleiner maar wielkasten niet, er kan standaard 18" onder zonder aanpassingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zit echt verbazingwekkend ruim binnen je zult versteld staan. Rij een keer langs met je 7 dan wisselen we van autoquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen kijken krijg ik al claustrofobie van maar het is wel een leuk karretje
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:32 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je zit echt verbazingwekkend ruim binnen je zult versteld staan. Rij een keer langs met je 7 dan wisselen we van autoMaar goed genoeg Toyota gelul haha.
bij de jaarlijkse keuring bleek hij niet baas genoeg voor een 7quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat is er met je E23 gebeurd dan?
Die heb ik ook nogquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat is er met je E23 gebeurd dan?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
bij de jaarlijkse keuring bleek hij niet baas genoeg voor een 7
zolang die goed warm is gereden kan zo een motor best wat hebben lijkt mij. Plus aan te weinig onderhoud zal het niet liggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Dat zou kunnen, heb ik geen idee van, die betrouwbaarheid.
Je moet bij zo'n leasert ook geluk hebben. Je hebt volgens mij twee groepen rijders: de jonge kerel die dat ding compleet aftrapt, en de jonge, hippe vrouw die graag een BMW wil rijden, maar niet vol doortrapt. Zo'n diesel moet je hebben, dan kun je er nog wel wat bij zetten
Het werkt! Simpele mp3-speler eraan gehangen en uiteindelijk een kabeltje in Duitsland besteld via eBay, want Amazon bezorgde dit artikel niet in NLquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Iemand ervaring met een AUX-aansluiting in een E46?
Zag dit op Amazon:
http://www.amazon.com/BMW(...)00XM/ref=pd_sxp_f_pt
Voor 30 euro thuisbezorgd, dat valt mee. Geen geklungel met Densions die niet altijd goed werken. Lekker onder de middentunnel door leggen en dan laten uitkomen in de bak onder de armsteun. Prima oplossing denk ik. Moet ik alleen nog een goede mp3-speler kopen die erop aangesloten kan worden
Same. Niet handig om 250 te rijden als het brandstoflampje al brandt. Ik belandde uiteindelijk ergens midden in de nacht bij een huis in een dorp in Duitsland met de vraag: "Entschuldigung, gibt es hier auch ein tankstelle? Ich habe keine benzin mehr"quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je voor zuinig gaat, moet je sowieso geen 123d, maar een 116d of een 118d kopen. Dat scheelt wel. Want zuinige mensen gebruiken de pk's meestal toch niet.
Of: de tank was leeg en het was krap aan tot de volgende pomp. Best slim eigenlijk. Ik weet nog wel dat mijn teller ooit op vier streepjes stond terwijl ik 160 reed en er geen pomp in zicht was, dat was niet zo handig
1 seriequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef Fer het volgende:
Als Turquaz zijn Golf zat is bouwt ie vast wel ooit een 130d, met rechte pijpen.
Ik heb er al eens 64 liter in gekregen, dus het kan ergerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb ook ooit gehad die - - - - aangaf, toen ik ging tanken kon er 62l in terwijl de specs max. 63l zeggen dus eigenlijk zat er nog een liter....
waarom, er zit toch een filter tussenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er al eens 64 liter in gekregen, dus het kan erger
En nu wachten tot de eerste roept dat het slecht is om je tank leeg te rijden
Bij een diesel zou ik dat inderdaad iets minder snel doen. Veel hogere compressie, gaat veel sneller stuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
waarom, er zit toch een filter tussen
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb ook ooit gehad die - - - - aangaf, toen ik ging tanken kon er 62l in terwijl de specs max. 63l zeggen dus eigenlijk zat er nog een liter....
Een diesel moet je niet leeg rijden inderdaad. Dit soort akkefietjes gebeuren me meestal als ik niet oplet. Dan brandt dat lampje al even en ben ik er aan gewend...waarschuwingseffect is dan wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb gelezen dat het voor een diesel heel wat schadelijker kan zijn dan benzine. Jij hebt toch een diesel mikkie? Tssk tssk SLOEBER gewoon op tijd tanken, desnoods op de snelweg
Dan zit je toch ook met het zweet in je bilnaad achter het stuur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:07 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last vanGa je toch rustiger van rijden....
[ link | afbeelding ]
De ergste keer was de dag dat ik hem in ging ruilen voor de Z4 (dit was de e92). Toen moest ik nog +- 10 km naar de dealer en sprong die op ---- Maar toen kwam ik er achter dat er na ---- nog zeker voor 10 km rustig rijden in zitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zit je toch ook met het zweet in je bilnaad achter het stuur?
Heb het eens gehad met een Focus: bij elke 200 meter filerijden deed de BC er een km af, en reed ik uiteindelijk ook op dieseldampen... Dat was geen pretje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |