Aangepast.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef biertapper het volgende:
OP verdiend kleine updateITF gewonnen in Osprey en natuurlijk haar Grandslam resultaten
![]()
Rebecca Peterson is dan ook nog maar 16 en heeft nog geen ranking op de wereldranglijst. Dat ze het lastig heeft tegen een top 100 speelster is dan ook niet zo gek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:29 schreef Rosario het volgende:
Dit is echt te simpel. Hoe die Petterson een game heeft kunnen pakken is me een raadsel.
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:42 schreef editoor het volgende:
[..]
Rebecca Peterson is dan ook nog maar 16 en heeft nog geen ranking op de wereldranglijst. Dat ze het lastig heeft tegen een top 100 speelster is dan ook niet zo gek.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:29 schreef biertapper het volgende:
En wederom GSM voor Rus, dit keer 6-3 6-3.
quote:
Was wel een hele harde jinx zegquote:
Ja, moet nog in een reeks gezet worden. Maar hoe of waar doe je dat dan?quote:
Serieus?! Belachelijk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:19 schreef biertapper het volgende:
Door de blessure van Kanepi was Arantxa de eerste gegadigde voor een plek bij het Olympisch toernooi, alleen het NOC-NSF laat haar niet gaan omdat ze de eis aanhouden dat ze tijdens de deadline voor kwalificatie geen top 56 stond![]()
![]()
NOC-NSF, echt, die mensen moeten afgeschoten worden en vervangen worden door capabele personnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:19 schreef biertapper het volgende:
Door de blessure van Kanepi was Arantxa de eerste gegadigde voor een plek bij het Olympisch toernooi, alleen het NOC-NSF laat haar niet gaan omdat ze de eis aanhouden dat ze tijdens de deadline voor kwalificatie geen top 56 stond![]()
![]()
Waar is die federatie dan eigenlijk wel voor?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:19 schreef biertapper het volgende:
![]()
Stelletje klootzakkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:19 schreef biertapper het volgende:
![]()
WTF, waar slaat dit op?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:19 schreef biertapper het volgende:
![]()
twitter:swedish_open twitterde op donderdag 19-07-2012 om 14:34:50Latest news. Start not before 14.50 on Center Court *Fingers crossed* reageer retweet
Verrek, er is een livestream.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:48 schreef TheArt het volgende:
Het gaat echt alle kanten op. De ene afzwaaier na de andere. Arvidsson hoeft de bal alleen maar in het spel te houden en dat is nou niet bepaald haar spelletje.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Tussen de Olympische sport door, vergeten we bijna dat er nog elders getennist wordt.Aran zit nu bij de WTA van Montreal en speelt er derde ronde quali tegen Dushevina (RUS).
Eerste ronde kreeg ze een bye, tweede ronde was een walkover...
Damn, raakte ze zwaar geblesseerd of zo? Hoe verlies je anders 11 games op rij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef editoor het volgende:
Rus speelt nu haar eerste kwalificatie duel en ze stond met 6-3 en 5-2 voor en nu staat het 6-3 5-7 0-4
GSM 6-3 5-7 0-6
Nee, dat denk ik niet. Ze heeft dit soort tennis wel vaker laten zien dit seizoen. De eerste set begint ze altijd zeer sterk en wint ze die bijna altijd en daarna gaat het de mist in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, raakte ze zwaar geblesseerd of zo? Hoe verlies je anders 11 games op rij.
Ja, maar er is een verschil tussen de eerste set winnen en dan twee verliezen, wat je nog vaak zat ziet, en de eerste set winnen, uitlopen naar 5-2 in de tweede en dan echt geen game meer pakken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef editoor het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ze heeft dit soort tennis wel vaker laten zien dit seizoen. De eerste set begint ze altijd zeer sterk en wint ze die bijna altijd en daarna gaat het de mist in.
Op zich is dat geen slechte timingquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan heeft ze het hele jaar door haar feestje, behalve tijdens de slams.
Dat zie je ook niet vaak, maar het lukt Rus vaak niet om haar niveau vast te houden. Tegen McHale vorig toernooi, won ze de eerste set ook vrij overtuigend met 6-3, daarna was ze nergens meer. Als het ff niet loopt bij haar is ze het echt volledig kwijt. Ze kan zich dan helaas niet herpakken, zoals een Nadal en Federer die dat wel kunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar er is een verschil tussen de eerste set winnen en dan twee verliezen, wat je nog vaak zat ziet, en de eerste set winnen, uitlopen naar 5-2 in de tweede en dan echt geen game meer pakken.
WAt ik bedoel is dat je dat veel bij vrouwen ziet, maar dat ze ook de tweede set op winnen staan en dan plots niks meer pakken is best opvallend.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:37 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat zie je ook niet vaak, maar het lukt Rus vaak niet om haar niveau vast te houden. Tegen McHale vorig toernooi, won ze de eerste set ook vrij overtuigend met 6-3, daarna was ze nergens meer. Als het ff niet loopt bij haar is ze het echt volledig kwijt. Ze kan zich dan helaas niet herpakken, zoals een Nadal en Federer die dat wel kunnen.
Schop onder d'r kont en er overheen, zou ik zeggen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eerste ronde van de WTA in Dallas moet Aran tegen Oprandi (WTA-56). Vorige maand verloor ze daar nog redelijk kansloos van op het gravel van Biarritz.
Uitstekend gespeeld van Rus. Lekker aanvallend, zocht veel de hoeken op en liet Oprandi echt lopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Aran wint: 75, 64![]()
Had ik niet verwacht trouwens. Volgende ronde tegen Jankovic of Shvedova.
Is hij dronken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:36 schreef Rosario het volgende:
Commentator noemt Rus "a potential future number one".
Het is zo'n überslechte commentator van Bwin ofzo. Die elk punt becommentariëren met "that's a good forehand" of "needs a strong serve".quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is hij dronken?
Hij zal wel denken, als Jankovic nummer 1 is geweest...
Inderdaad.quote:
Ja, Kim Rusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Leuke foto's, volgens mij is die andere meid haar zus, toch?
Ik dacht Wit Rusquote:
Ik moest lachenquote:
Ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren. Ik hoop toch dat bepaalde dingen van haar tennis word aangepakt. Als ze bij de beste 32 wil komen, zal er echt nog een hoop moeten gaan veranderen. Alleen al haar service zou zoveel beter kunnen dan nu het geval is. Van een Spaanse naar een Nederlandse trainer. Daar zal ze wel heel blij mee zijn, denk ik.quote:
Eigenlijk viel het me nog wel mee. Had verwacht dat Vika in de rally's nog oppermachtiger zou zijn. Vorige week overpowerde ze ook iedereen in de rally's, inclusief Sharapova. Als Aran nou eens een wat meer steady service zou hebben, zou het wat minder dik zijn. Lisicki haalde het vorige week ook tot 6-4, 6-2 alleen maar door haar service.quote:
Als ze eens leert een bal af te maken als ze op de servicelijn staat, kan ze het nog wel verder rekken. Maar jaquote:
Hmm, eenzelfde lijstje zou je bij Rus kunnen vinden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Hantuchova is wel echt hopeloos uit vorm..
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef TheArt het volgende:
Die service, ik blijf het echt verwonderlijk vinden. Het kan zo'n wapen zijn, ze is zo lang en dan nog linkshandig ook, maar toch is het eerder een nadeel. Ze heeft echt haar periodes waarin die service prima loopt en periodes waarin het echt helemaal niets is. Nu ook weer, 3 DF's deze games. En toch wint ze de game.
En dat doet ze, met dank aan die shitload aan UE's van Hantuchova.quote:
oh ja, thanksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Kijk 'ns helemaal bovenaan deze pagina.
Nog officieel ook.
Dit van jou is nu vast een jinx. Nu wint ze geen game meerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Goede jinx alvast. 5-2* eerste set.
Thanks voor de anti-jinx. Ace, game en set.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit van jou is nu vast een jinx. Nu wint ze geen game meer
Is hij nieuw dan of is dat dezelfde man die haar eerder ook al coachte?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, ze is weg bij hem. Sinds dit toernooi werkt ze samen met Fred Hemmes Jr.
Nee, dit is de eerste keer dat ze met Hemmes werkt. Ze heeft hiervoor gewerkt met Nuñoz, Kok en Ekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is hij nieuw dan of is dat dezelfde man die haar eerder ook al coachte?
Niet benutquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:25 schreef Rosario het volgende:
Twee breekpunten voor 5-4.. Kom op nou Aran!
Zo gaat het al met haar sinds ze op hardcourt speelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:59 schreef TheArt het volgende:
Die service beïnvloedt echt haar hele spel. Het complete vertrouwen is nu weg.
Service is nu wel een tikkeltje erger dan een tijdje terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:01 schreef editoor het volgende:
[..]
Zo gaat het al met haar sinds ze op hardcore speelt.
Ik zie weining verbeteringen aan haar service, sinds de us open. 10 dubbele fouten slaat ze al minaal per wedstrijd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Service is nu wel een tikkeltje erger dan een tijdje terug.
Ze moet meer richting dubstep ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:01 schreef editoor het volgende:
[..]
Zo gaat het al met haar sinds ze op hardcore speelt.
Hier moet je geen grappen over makenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze moet meer richting dubstep ja.
Ja maar die is niet zo leuk om naar te kijkenquote:
Het moet gezegd...quote:Op maandag 31 december 2012 14:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja maar die is niet zo leuk om naar te kijken
Voordeel is dat ze buiten RG en Wimbledon echt amper wat te verdedigen, dus genoeg mogelijkheden om punten te scoren. Maar dan moet je dat wel doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Buiten RG en Wimbledon (voor haar doen) was 2012 idd een zeer matig jaar voor haar ja. Wat dat betreft is het nog een wonder dat ze in die top 100 staat. Als ze straks op RG er na 1 of 2 rondes uit zou vliegen, dan zal het sowieso wel exit top 100 zijn...
Van de andere kant weet je het bij haar nooit gezien haar wisselvalligheid...
Na RG mag ze overal qualies gaan spelen, dus zo makkelijk kom je dan niet meer aan punten. Beter zet ze tegen beter weten in een goed resultaat neer op de AO.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze buiten RG en Wimbledon echt amper wat te verdedigen, dus genoeg mogelijkheden om punten te scoren. Maar dan moet je dat wel doen natuurlijk.
Die nederlaag tegen Halep in 3 sets vond ik niet eens zo verkeerd, maar dit lijkt natuurlijk weer helemaal nergens op. Ze verloor vorig jaar ook zo dik van Voskoboeva, maar toch. Dit mag niet.
Grootste uitgang met Hemmes is om dit service stabiel te krijgen. Als dat lukt, kan ze eventueel een beetje vooruit kijken. 8 DF's en maar 14 punten gewonnen op eigen service is gewoon belachelijk slecht.
En nog 1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef Morthill het volgende:
begint ze nou serieus met een dubbele fout
3quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef Morthill het volgende:
begint ze nou serieus met een dubbele fout
Torro-Flor doet weinig verkeerd op haar service, Aran eigenlijk alles wat ze maar fout kan doen. Vandaar de achterstand.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waait het daar hard of kunnen ze allebei niet serveren?/
Die Torro Flor heeft ook aardig wat services gemist of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Torro-Flor doet weinig verkeerd op haar service, Aran eigenlijk alles wat ze maar fout kan doen. Vandaar de achterstand.
Meer dan in heel RG 2008, lijkt me eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:46 schreef Morthill het volgende:
Holy mother of Goddat is meer dubbele fouten dan Nadal totaal aan ongedwongen fouten slaat in een half grand slam.
Veel slechter kan het er niet van wordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:42 schreef TheArt het volgende:
Ze heeft gebroken met Hemmes Jr. en wordt nu tijdelijk begeleid door Hugo Ekker.
Niet echt uitgebreid hè.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:15 schreef Tennisfan90 het volgende:
Hier de link naar artikel over breuk Rus met Hemmes: http://www.tennis.nl/nieuws/rus-breekt-met-coach-hemmes
Zo hey.quote:
Playboyshoot, dan een half jaar van de Tour om alleen maar aan die service te gaan werken (de rest komt dan vanzelf wel) en probeer het dan weer eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Szura het volgende:
![]()
Doe maar gauw een Playboy-shoot om flink geld te verdienen want met tennis wordt het niks meer
Ze doet de Krajicek?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Zelva het volgende:
Nieuwe coach is stiekem al een hele tijd Christiaan de Jong, maar ze neemt hem iets te letterlijk.
Indien dat het geval is, kunnen we ons de komende tijd weer voorbereiden op een leuke soap.quote:
Daar zijn overigens streams van. Ik zou zeggen, wie Arans strubbelingen ook eens live wil zien, maak het mee nu het nog kan, want hierna kan het wel weer eens heel erg lang gaan duren...quote:
Masochist meldt.quote:Op maandag 1 april 2013 16:43 schreef Rosario het volgende:
Ik zou zeggen, wie Arans strubbelingen ook eens live wil zien
Tja, als je alles verliest, dan tank je nooit vertrouwen. Een niveau lager tennissen zou kunnen helpen...quote:Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef truedestiny het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Rus hoor,,Waarom heeft ze zo weinig vertrouwen
Daar heeft ze vorig jaar ook al van verloren toch?quote:Op zondag 21 april 2013 00:36 schreef borisz het volgende:
Ze mag het in Marrakech proberen tegen Maria-Teresa Torro-Flor
Niet vorig jaar, maar 2 maanden terug op de WTA Bogota. Toen sloeg ze meer dan 20 dubbele fouten.quote:Op zondag 21 april 2013 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daar heeft ze vorig jaar ook al van verloren toch?
das er gemiddeld meer dan 1 per servicegamequote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef Norrage het volgende:
Slechts 8 DFs! Er is een stijgende lijn!
Je hoeft alleen maar te blazen als ze serveert. En dan één servicegame per set zelf winnen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:31 schreef TheArt het volgende:
Dit is echt te triest voor woordenIk denk dat ik zelfs de Aran van dit moment eraf sla
PB? Je bedoelt Martin Verkerk?quote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waarom heeft PB nog niet gebeld voor een shoot om haar uit dit lijden te verlossen?![]()
Echt waar, wat een drama weer.
En nog geen df gemaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA 1-1 ZE STAAT GELIJK MENSEN ZE STAAT GELIJK!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |