Indien dat het geval is, kunnen we ons de komende tijd weer voorbereiden op een leuke soap.quote:
Daar zijn overigens streams van. Ik zou zeggen, wie Arans strubbelingen ook eens live wil zien, maak het mee nu het nog kan, want hierna kan het wel weer eens heel erg lang gaan duren...quote:
Masochist meldt.quote:Op maandag 1 april 2013 16:43 schreef Rosario het volgende:
Ik zou zeggen, wie Arans strubbelingen ook eens live wil zien
Tja, als je alles verliest, dan tank je nooit vertrouwen. Een niveau lager tennissen zou kunnen helpen...quote:Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef truedestiny het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Rus hoor,,Waarom heeft ze zo weinig vertrouwen
Daar heeft ze vorig jaar ook al van verloren toch?quote:Op zondag 21 april 2013 00:36 schreef borisz het volgende:
Ze mag het in Marrakech proberen tegen Maria-Teresa Torro-Flor
Niet vorig jaar, maar 2 maanden terug op de WTA Bogota. Toen sloeg ze meer dan 20 dubbele fouten.quote:Op zondag 21 april 2013 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daar heeft ze vorig jaar ook al van verloren toch?
das er gemiddeld meer dan 1 per servicegamequote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef Norrage het volgende:
Slechts 8 DFs! Er is een stijgende lijn!
Je hoeft alleen maar te blazen als ze serveert. En dan één servicegame per set zelf winnen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:31 schreef TheArt het volgende:
Dit is echt te triest voor woordenIk denk dat ik zelfs de Aran van dit moment eraf sla
PB? Je bedoelt Martin Verkerk?quote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waarom heeft PB nog niet gebeld voor een shoot om haar uit dit lijden te verlossen?![]()
Echt waar, wat een drama weer.
En nog geen df gemaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA 1-1 ZE STAAT GELIJK MENSEN ZE STAAT GELIJK!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |