Ja, die zijn best te pruimen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets mis met een perzikje op zijn tijd
Als appeltje voor de dorst bedoel je ? Of moet ik hem er gelijk in peren ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Pruimen zijn goed voor je stoelgang, misschien iets voor morgen?
Peer hem er maar meteen in, gewoon gaan met die banaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als appeltje voor de dorst bedoel je ? Of moet ik hem er gelijk in peren ?
ik eet dezequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeieavond.
Shmoopy, Karina en Ole....niet lachen....ik blijf een echte vent.
Lekker. Ben gek op garnalen.quote:
Kun je dat soort dingen de volgende keer voor jezelf houden ?quote:
Niet zeurenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je dat soort dingen de volgende keer voor jezelf houden ?
Vriend Jack gaat net weg, met achterlating van Lasanga uit de keuken van zijn Prinses..quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gambas doe ik morgen wel...
[ afbeelding ]
Das voor morgen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend Jack gaat net weg, met achterlating van Lasanga uit de keuken van zijn Prinses..
Ja, want ik had al gegeten.quote:
Morgen maar geen vrienden over vragen , anders heb je ook al weer voor zaterdag en je moet toch ook aan je te bezoeken restaurants denken ...quote:
Preiquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook al lasagna dan? Want dat zie ik volgens mij op dat plaatje.
Je kunt lasagne maken ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh...je merkt wel hoe goed ik in de keuken ben
Uit een pakje gaat het misschien wel lukkenquote:
Nou, zoals je het nu zegt, begin ik zelfs daaraan te twijfelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Uit een pakje gaat het misschien wel lukkenMaar ik heb niet eens een grote schaal om het in te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |