Dank je wel. Maar wat bedoel je met verzonnen ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:16 schreef Molleman het volgende:
[..]
Hoe krijg je ze weer verzonnen Tong?Heb weer genoten van je recensie. Zeker een etablissement om even een stukje voor om te rijden!
Dank je wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Molleman het volgende:
Ik bedoel uiteraard de pakkende, humoristische doch informatieve schrijfwijze. Een waar stukje vakmanschap.
Als je dat maar voor jezelf houdt.quote:
Ronduit nog wel.quote:
Yoghurt met banaan en kiwi. Drie kadetjes rosbief/kaas. Macaroni met kip, groenten, champingons en uien ( Uit moeders befaamde keuken ). Nog een keer yoghurt met alleen kiwi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tong wat heb je vandaag gegeten en wie heeft het gemaakt, tell us, ow culinaire guru
*ping*quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Klaploper het volgende:
Nog een goed recept uit eigen keuken? Wat kookt tong voor zichzelf als hij alleen thuis zit?
quote:
Tong aan de blackberry?quote:
FF moeke bellen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Klaploper het volgende:
Nog een goed recept uit eigen keuken? Wat kookt tong voor zichzelf als hij alleen thuis zit?
Gebruik al jaren Sensodyne, dan stap je niet snel over op Predisent.quote:
Een Belg die vraagt aan een Chinese tafeltennis-dubbelspeler of ie Ping is.quote:
En ma is bevriend met Jaap de visboer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:27 schreef ValHallen het volgende:
Bommelwok is inderdaad fraai. Met zo'n kok die echt voor je neus staat te wokken enzo, dat kenden we helemaal niet. Precies, schrok me dood. Dacht dat ie de tent in de fik stak.
Marktzicht is naar mijn beleving wel oké, nadeel is dat de eigenaar een beetje onduidelijk en hard praat. Vroeger was het helemaal cool. Hadden ze een flipperkast.
Tigo is top, goeie satésaus Anton ken ik al 30 jaar. Die is lief en fanatiek NEC-supporter. Vroeger ging ik met hem naar FC Den Bosch.
Viskraam Duytz is geweldig, die oude baas is de koning van de markt. Ook altijd leuk bijkletsen met de oude vandagen die daar altijd staan te vreten. Je komt alles te weten over het weer, de economie en het immigratiebeleid, en dat alles in onvervalst dialect. Ome Bep staat er altijd om 8 uur al. Die praat erg hard. En dan weet iedereen om 11 uur hoe de wereldeconomie gered kan worden.
Martinus Nijhoff was je voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet duidelijk eens naar Zaltbommel!
Ik zie de bolle van NIVO er ook regelmatig staan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ma is bevriend met Jaap de visboer.
Henk 'De Bolle' de Vries. Bij leven een legendarische Bommelaar. Ik maakte een opmerking in mijn laatste recencie dat ik met de broer van Henk de Vries aan het wokken was. Er was geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie de bolle van NIVO er ook regelmatig staan.
srry, gevalletje typtyfusquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebruik al jaren Sensodyne, dan stap je niet snel over op Predisent.
Foei, wat een woorden.quote:
ping-tong...klinkt als een airhockeyspel...quote:
Wat een inrichtingquote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef popolon het volgende:
Voor al uw reserveringen:
http://www.bommelwok.nl/
[ afbeelding ]
Echt he? Er moet ergens een groothandel zijn in dat soort interieursquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |