Het is nog altijd beter dan wat bendk er van maakte.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan heb jij een te hoge pet op van Fema.
Veel van hem wordt gemod en t zijn ook vaak tirades vol basisschool-spelfouten.
Hier vers van de persquote:Op maandag 16 juli 2012 01:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan wat bendk er van maakte.
En Ben zijn naargeestige, met haat en frustratie doordrongen posts herken je zo. Je krijgt de kriebels als je tussen de regels leest.
quote:Op maandag 16 juli 2012 01:01 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
meer dan 75% van de wetten en regularisaties waar we mee te maken hebben wordt gedicteerd door Brussel, en elke wet die er toe doet die het Nederlandse volk wilt invoeren wordt systematisch geblokkeerd door de dictatuur in Brussel.
Overduidelijk een stadsgenoot van je.quote:
Tja het is toch niet die stijl van bendk. Ook opent hij niet zoveel topics.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hier vers van de pers
Zoek de stijlfouten en de naargeestigheid !
[..]
Ik zie vooral PVV-retoriekquote:Op maandag 16 juli 2012 01:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hier vers van de pers
Zoek de stijlfouten en de naargeestigheid !
[..]
Och, de VVD is hard op wegquote:Op maandag 16 juli 2012 01:11 schreef Voorschrift het volgende:
Nederland heeft te weinig Neocon retoriek.
Oh welnee, de ware stokpaardjes blijft de VVD ook vanaf helaas.quote:
Neokolonialisme kan nog best een positief uitpakken.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:13 schreef Hexagon het volgende:
De positieve bijdrage van de Neocon mentaliteit moet je dan ook met een vergrootglas te zoeken
Welk land wil je koloniseren?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neokolonialisme kan nog best een positief uitpakken.
Je bent weer echt de weg kwijt hè? Je vervalt weer in het geblaat van je gebande accounts.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neokolonialisme kan nog best een positief uitpakken.
Alles wat ons in de weg ligt zegmaar.quote:
Allemaal jouw schuldquote:Op maandag 16 juli 2012 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent weer echt de weg kwijt hè? Je vervalt weer in het geblaat van je gebande accounts.
Frankrijk doet dat stukken beter volgens mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:20 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat we als NL niets nuttigs doen met onze tropische stukjes Nederland. Met een duidelijke visie moet je die zooi toch tot iets moois kunnen maken.
We kunnen er weinig nuttigs mee want we hebben ze onafhankelijkheid gegeven.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:20 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat we als NL niets nuttigs doen met onze tropische stukjes Nederland. Met een duidelijke visie moet je die zooi toch tot iets moois kunnen maken.
Ik heb het idee dat het politiek helemaal incorrect is om in de Antillen te willen investeren en er uiteindelijk aan te verdienen. Alsof het een soort moderne uitbuiting zou zijn en profiteren van voormalig kolonialisme.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Frankrijk doet dat stukken beter volgens mij.
Ze kunnen zichzelf niet bedruipen zonder behoorlijk bestuur en wij kunnen kennelijk niet zorgen dat ze behoorlijk bestuurd worden. Lastig, want we zijn nog steeds wel verantwoordelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het politiek helemaal incorrect is om in de Antillen te willen investeren en er uiteindelijk aan te verdienen. Alsof het een soort moderne uitbuiting zou zijn en profiteren van voormalig kolonialisme.
En dat terwijl je een win-win situatie kan maken.
Ik zou dan zeggen maak er een provincie van.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze kunnen zichzelf niet bedruipen zonder behoorlijk bestuur en wij kunnen kennelijk niet zorgen dat ze behoorlijk bestuurd worden. Lastig, want we zijn nog steeds wel verantwoordelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |