Nee hoor, hij begreep er ook niks aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:08 schreef Redefine het volgende:
Dat was de tijd dat er nog iemand met enig verstand bondscoach was.
Lees enig verstand. Alles is minder erg dan Van Vliet.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:08 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nee hoor, hij begreep er ook niks aan.
Ik weet nog dat hij op een WK aan Herbert Dijkstraquote:Op maandag 16 juli 2012 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lees enig verstand. Alles is minder erg dan Van Vliet.
Dat was toen wel erg treurig jaquote:Op maandag 16 juli 2012 23:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij op een WK aan Herbert Dijkstramoest vragen wie er in de kopgroep zat.
Idd. Slaat echt als een dropveter op een blondje. Pff...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef DeMessias het volgende:
Zij Mart nu net dat het tempo in het eerste uur niet hoog lag?
Volgens mij spreekt Mart de samenvattingen ergens in februari in en tijdens de tour zoeken ze wat beelden uit die er een beetje op lijken.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef Panthera. het volgende:
Tot nu toe klopten de samenvattingen redelijk, ik val niet over een verkeerde naam ofzo, maar dit slaat echt nergens op
Hij maakt er echt een potje van vandaag.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef Panthera. het volgende:
Tot nu toe klopten de samenvattingen redelijk, ik val niet over een verkeerde naam ofzo, maar dit slaat echt nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |