Kijk eens bij de gedichten van Rutger Kopland.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Bos81 het volgende:
Zit ik een gedicht te zoeken om morgen op mijn facebook te zetten (sterfdag van ma) krijg al meteen tranen in mijn ogen, Maar heb een mooie gevonden..
Gijs is awesome, vooral antraciet, ook met kledingquote:
Ja, echte lieve Groninger man. Hij heeft wel andere dan de sla gelukkig!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat vind ik echt van die nonsens gedichten, die is toch van die sla en zo?
Och jakkes, dat soort dromenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:11 schreef Strega het volgende:
Vannacht niet geslapen, daarna tegen zessen een enorme nachtmerrie dat Tashi was overreden en dood.
Hahaquote:
Ooh dat is echt echt mn lievelings, kruisbessenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef Strega het volgende:
Als troost voor onszelf ga ik ons allen maar een stukje kruisbessentaart geven, die trouwens erg lekker is geworden.
Groot gelijk heb je!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dalijk denk ik ook meteen out thuis hoor, ik heb echt geen seconde geslapen, en de migraine is wel weg maar mijn hoofd doet gewoon nog zeer, blegh.
The Napsterquote:
ik ben een aantal keer in m'n eentje op vakantie geweest. Gewoon vlucht en overnachting boeken en ter plekke rondkijken. Dat kan je overal doen, maar net waar je naartoe wilt.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:20 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek nog een vakantie.
Wil wss in mijn 1tje weg.
Geen idee waarheen en hoeveel dagen.
Groepsreis bijv.
Iemand tips?
Doe een leuke singlesreisquote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef Miniem het volgende:
Weinig leuks te vinden.
Alleen Sunny beach enzo
Bah wat een akelige droom en gaat Kundun slechter ineensquote:Op maandag 16 juli 2012 17:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, echte lieve Groninger man. Hij heeft wel andere dan de sla gelukkig!![]()
Ba, ik voel me zo lamlendig. Dikke knoop in m'n maag om Kundun. Ik wil hem nog niet kwijt![]()
Vannacht niet geslapen, daarna tegen zessen een enorme nachtmerrie dat Tashi was overreden en dood.
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Zwab (en co)
Jon Lord, toestenist van Deep Purple, is overleden![]()
Ik ben vanzelfsprekend te jong om ze bewust te hebben meegemaakt, maar goed Deep Purple als Rockliefhebber niet kennen staat gelijk aan een Christen die niet weet wie God isquote:
Idd Bos , mooi gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben vanzelfsprekend te jong om ze bewust te hebben meegemaakt, maar goed Deep Purple als Rockliefhebber niet kennen staat gelijk aan een Christen die niet weet wie God is
I knowquote:Op maandag 16 juli 2012 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Zwab (en co)
Jon Lord, toestenist van Deep Purple, is overleden![]()
Dank jequote:Op maandag 16 juli 2012 21:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Idd Bos , mooi gezegd.![]()
Alvast veel sterkte voor morgen
quote:Ik kan je helemaal niet missen
Wilde jou nog lang niet kwijt
Onze band was zou speciaal
Maar je kreeg zo weinig tijd
Lieve lieve mama
Tot veel meer woorden kom ik niet
Zal ik ooit nog weer herstellen
van de verdoving die je achterliet
Dus troost mezelf met de woorden
Met de herinnering aan jouw lach
Zelfs nog na de diagnose
Gaf die kleur aan iedere dag
O ik wil dat jij herrinnerd wordt
Ik blijf vertellen wie je was
Dat er heling uitging van je glimlach
Dat je zo tevreden was
Ik mis je meer dan ik kan zeggen
Maar ik draag je warmte in mijn ziel
In gedachten altijd bij me
Sinds je dood ons overviel
Her was een voorrecht je te kennen
En om zo dichtbij te mogen zijn
Ik zal mijn best doen dat beloof ik
te leren leven met de pijn.
Ach Bos, wat mooi. Ik zit hier in tranen om je gedicht.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je
Dit komt zo op mijn Facebook te staan
[..]
Heb je een beetje bij kunnen slapen gister?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Sterkte vandaag Bos![]()
Mijn dag begon weer met die Jezusfreak van gisteren
Ja van 21.30 tot 00.30 op de bank en daarna weer van 1.30 tot 6.30 in bed, ik had het nodig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een beetje bij kunnen slapen gister?
En halelujah
Yeah!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:36 schreef oh-oh het volgende:
EN DIE HALLELUJAH MAG JE HOUDEN!!!!!!
![]()
Godverdomme zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |