Nou ja, ik denk dat we hier wel consensus over kunnen bereiken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind van niet, jij vindt ongetwijfeld van wel
Ach het zou fijn zijn voor t maisje als dr ergens in het land iemand is die dr doable vindt hequote:Op maandag 16 juli 2012 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat we hier wel consensus over kunnen bereiken.
Dat wel, maar ik heb bij voorbaat geen interesse in dit exemplaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach het zou fijn zijn voor t maisje als dr ergens in het land iemand is die dr doable vindt he
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb bij voorbaat geen interesse in dit exemplaar.
Je zou het stiekem wel leuk vinden denk ik. Als ik d'r daar dan ook maar direct weghaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Nee die moet je vast elke keer opnieuw stap voor stap de hele procedure uitleggen in Jip en Janneke taal.
Oh ja, en vooral als je er dan over zou gaan klagen en jammeren hier, weg dr mee zeg ikquote:Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zou het stiekem wel leuk vinden denk ik. Als ik d'r daar dan ook maar direct weghaal.
Chicoquote:
Luie teefquote:Op maandag 16 juli 2012 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Chico
Ik moet nog steeds die pleuris droger kopen
Woah, al die vakjes en ladesquote:Op maandag 16 juli 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, kijk, ik ben verliefd op deze kast![]()
http://link.marktplaats.nl/578213484
Tis maar goed dat ik daar geen plek voor heb, hoe cool zou die zijn op een hobbykamert?
Ik vind hem ook echt mooi, art deco-achtigquote:
Ah ok, in zo een urnenwand gezet of echt begraven?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:30 schreef Bos81 het volgende:
Die is ook mooi ja. Mijn moeder is gecremeerd EN begraven...
Haar urn is echt onder de grond gezet, met grafsteen en al...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, in zo een urnenwand gezet of echt begraven?
Ik hou echt van dat gedicht.
Die en deze:
http://www.americanpoems.com/poets/Maya_Angelou/13474
Zijn de enige gedichten die ik uit mijn hoofd ken.
Oh gos, ik schiet hier helemaal van vol...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik je deze aanraden Bos?
http://en.wikipedia.org/wiki/Do_not_stand_at_my_grave_and_weep
Ik weet alleen niet of ze begraven is.
Als ik begraven word wil ik deze op mn steen
Ja, daarom denk ik er ook over na, om zelf iets te verzinnen..quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat je iets hebt gevonden.
Zoiets is altijd vreselijk persoonlijk vind ik.
Ik heb die ooit es uit de krant geknipt, toen hadden ze dat gedicht volgens mij net pas ontdekt.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gos, ik schiet hier helemaal van vol...
Oh pleasequote:
Jee, wat een hoop, leuk!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:00 schreef Lutte het volgende:
Die gedichten
Thuis, goed geslaagd (twee broeken, jurkje, rokje, twee vestjes, vest, hoodie). Nu aan het fixen dat ik nog ff weg magPapa heeft al aangeboden me weg te brengen maar mama doet onmeunig moeilijk.
Ja ben daar wel kei blij mee hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jee, wat een hoop, leuk!
Maar wat een geteut van je moeder weer, misschien moet zij eens buiten de deur komen, dan kan ze jou wat meer loslaten.
Dat zei ik toch ook, dat ze zelf maar lekker es de deur uit gaat of zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ben daar wel kei blij mee hoor
En as usual sla je de spijker op z'n kopDat is zeg maar precies het probleem, alleen jij verwoordt het duidelijker
Ze heeft één hobby, bingoen, maar das twee avonden in de week vanuit de keukenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook, dat ze zelf maar lekker es de deur uit gaat of zo.
Goed plan!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Lutte het volgende:
Ik fiets maar eens aan, avond niet laten verpesten
Neeneeneenee vanuit de eigen keuken?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft één hobby, bingoen, maar das twee avonden in de week vanuit de keukenVia zo'n bak.
Ik fiets maar eens aan, avond niet laten verpesten
Ja gijs en zwart vind ik ook leukquote:
Die is leuk!quote:Op maandag 16 juli 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, kijk, ik ben verliefd op deze kast![]()
http://link.marktplaats.nl/578213484
Tis maar goed dat ik daar geen plek voor heb, hoe cool zou die zijn op een hobbykamert?
kak, gijsquote:Op maandag 16 juli 2012 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja gijs en zwart vind ik ook leuk, maar hier lag al gijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |