logischquote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef Lutte het volgende:
Lekkere actie weer
Ik: Mam wil je vanmiddag nog weg?
Mama: Nee hoezo?
Ik: Ja is het dan goed als ik naar vrienden ga?
Mama: Je moet nog nieuwe broeken dus eigenlijk wou ik vanmiddag...___!
Dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Vraag geld, kun je lekker met je vrienden broeken kopen
Oh wat leukquote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Praten met een lieve 76-jarige man over bridgen. Het kost wel tijd.
De man week wel heel snel weer af van de vragen die ik stelde. Vruuuger kwam zeker langs. En maar blijven proberen me wat beginselen bij te brengen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh wat leukHele verhalen natuurlijk over vruuuger?
Whehequote:Op maandag 16 juli 2012 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De man week wel heel snel weer af van de vragen die ik stelde. Vruuuger kwam zeker langs. En maar blijven proberen me wat beginselen bij te brengen.Nee, ik dat niet eens proberen op te schrijven.
Ze hebben een goeie aan je, Lut. En dat van vakantie, prima, maar kleedgeld moet toch wel kunnen als je al richting de 18 gaat. En als je net geslaagd bent mogen de touwen toch wat losser lijkt me.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren![]()
Nja ik word hier echt pittig van, m'n vriendinnen zijn werkelijk nooit thuis en ik beperk het nog weet je. En ik vraag niks idioots, hoef niet in m'n eentje op vakantie en al die dingen. Maar we hebben wel verdacht vaak ineens Belangrijke Zaken die echt niet volgende week ook nog kunnen als ik een keer weg wil
Hahaha, je bekeren tot het bridgedom. Als je er vroeg bij bent ben je dadelijk grootmeester achter de geraniums!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De man week wel heel snel weer af van de vragen die ik stelde. Vruuuger kwam zeker langs. En maar blijven proberen me wat beginselen bij te brengen.Nee, ik dat niet eens proberen op te schrijven.
Natuurlijk is het fijn dat ze m'n kleren nog betalen en zo, zonder echt een gebonden budget, maar af en toe wat uit kunnen laten keren zou wel tof zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben een goeie aan je, Lut. En dat van vakantie, prima, maar kleedgeld moet toch wel kunnen als je al richting de 18 gaat. En als je net geslaagd bent mogen de touwen toch wat losser lijkt me.
Dat idee had ik al een beetje. Jammer dat het weer nu strak begint te worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:55 schreef Lutte het volgende:
Ze zijn de afgelopen weken vrij coulant geweest met tijd van thuiskomen en zo
Haha! Ik wil ook later echt geraniums om achter te zitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha, je bekeren tot het bridgedom. Als je er vroeg bij bent ben je dadelijk grootmeester achter de geraniums!
Jup, had ik stiekem ook niet verwachtquote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat idee had ik al een beetje. Jammer dat het weer nu strak begint te worden.
Mag je wel eens bij je vriendje blijven slapen, of hij bij jou? Als je niet wil antwoorden skip je hem maar
En zo'n laag half gordijntje (wit katoenen natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha! Ik wil ook later echt geraniums om achter te zitten.
Ah, begrijpelijk!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:01 schreef Lutte het volgende:
Nog niet echt over gehad, maar we hebben pas drie maanden iets dus hoeft ook nog niet zo nodig.
Wat te denken van die spiegeltjes, voor als je boven woont, lekker via de spiegels beneden loerenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
En zo'n laag half gordijntje (wit katoenen natuurlijk) zodat jij wel naar buiten kunt kijken maar anderen tegen het raam aan moeten plakken om bij jou binnen te kijken!
Nee echt, zijn er mensen die dat doen?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te denken van die spiegeltjes, voor als je boven woont, lekker via de spiegels beneden loeren
Ja in de stad zie je het wel veel bij oude bovenwoningenquote:
Oh wat ergquote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja in de stad zie je het wel veel bij oude bovenwoningen
Ik had in mijn eerste huis buren met 2 spiegeltjes, als ik het goed herinner. Of het hing bij ons en m'n ex wilde ze meteen wegVan die huizen uit 1900.
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, heb jij nog voetbalbio's op de lijst staan die je wil lezen? Ik zoek nog wat tips voor de zomervakantieaanschaf
Bos, jij misschien?
is volgens mij meer voor veiligheid, dat je kan zien voor wie je de deur opendoet. Ik ken ze iig alleen als spiegels gericht op de voordeur aan de straat.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja in de stad zie je het wel veel bij oude bovenwoningen
Ik had in mijn eerste huis buren met 2 spiegeltjes, als ik het goed herinner. Of het hing bij ons en m'n ex wilde ze meteen wegVan die huizen uit 1900.
Bedoel je NL, oh ik twijfelde even of je Holland/Randstad bedoeldequote:Op maandag 16 juli 2012 13:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh wat ergDas zeker alleen hier in Nederland?
Positieve of negatieve zin 1900?
Yw Vaduz
Nee, je hebt er geen 3 nodig tochquote:Op maandag 16 juli 2012 13:10 schreef omearos het volgende:
[..]
is volgens mij meer voor veiligheid, dat je kan zien voor wie je de deur opendoet. Ik ken ze iig alleen als spiegels gericht op de voordeur aan de straat.
Oewh, ik heb genoten van de biografie van Andre Agassi en Mark Tuitert, wil die van Rene van der Gijp, Hans Kraaij Jr, Zlatan en Nadal ook graag een keer lezen. ) Verder is er nog een boek over matchfixing in het voetbal ook erg interessant.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, ik had nog een vraagje over sportboeken, heb jij nog een tipje misschien?
[..]
Nederland in het algemeen jaquote:Op maandag 16 juli 2012 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je NL, oh ik twijfelde even of je Holland/Randstad bedoeldeNeh, ik denk elders ook wel
![]()
Positief; huis met ornementen enzoEn allemaal kekke hoekjes en halletjes en deurtjes enzo.
Ah tof, dat zijn een hoop titels! Ik kreeg ook elders al een tipje over het boek van Messi. Even zoeken straks bij Bol.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oewh, ik heb genoten van de biografie van Andre Agassi en Mark Tuitert, wil die van Rene van der Gijp, Hans Kraaij Jr, Zlatan en Nadal ook graag een keer lezen. ) Verder is er nog een boek over matchfixing in het voetbal ook erg interessant.
Misschien dat Bos daar al wat van gehad heeft om te reviewen. Bos, lijkt jou die van Gijp of Zlatan wat, of heb je het liever iets serieuzer?
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha, je bekeren tot het bridgedom. Als je er vroeg bij bent ben je dadelijk grootmeester achter de geraniums!
Kijkt ze ook altijd met een onnozele blik?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh heej, nog ff over die studente hier he.
Die snapte dus niet dat ze een brief van 2 A-4tjes die zo gekopieerd kon worden met andere naam en adres niet over hoefde te typen![]()
En dan dat hele "opslaan als"gebeuren, zoooo ingewikkeld, gaat ook telkens mis
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Die snapte dus niet dat ze een brief van 2 A-4tjes die zo gekopieerd kon worden met andere naam en adres niet over hoefde te typen![]()
nog beter: kan ze mij niet koffie komen brengen?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je haar niet gewoon voor lunch-koffie naar buiten sturen
Ze is geïmporteerd uit het stenen tijdperk?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Kan ze meteen leren hoe ze met het OV moetquote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef omearos het volgende:
[..]
nog beter: kan ze mij niet koffie komen brengen?
Omhoog geneukt? Nee kan haast niet. Familie van iemand?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef oh-oh het volgende:
I haz no clue, echt niet.
Waarom ze hier rond loopt is een nog groter mysterie, ze was er ineens na mijn vakantie
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik al eerder gevraagd of ze lekker was, of?
Ik vind van niet, jij vindt ongetwijfeld van welquote:Op maandag 16 juli 2012 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik al eerder gevraagd of ze lekker was, of?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |