logischquote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef Lutte het volgende:
Lekkere actie weer
Ik: Mam wil je vanmiddag nog weg?
Mama: Nee hoezo?
Ik: Ja is het dan goed als ik naar vrienden ga?
Mama: Je moet nog nieuwe broeken dus eigenlijk wou ik vanmiddag...___!
Dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Vraag geld, kun je lekker met je vrienden broeken kopen
Oh wat leukquote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Praten met een lieve 76-jarige man over bridgen. Het kost wel tijd.
De man week wel heel snel weer af van de vragen die ik stelde. Vruuuger kwam zeker langs. En maar blijven proberen me wat beginselen bij te brengen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh wat leukHele verhalen natuurlijk over vruuuger?
Whehequote:Op maandag 16 juli 2012 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De man week wel heel snel weer af van de vragen die ik stelde. Vruuuger kwam zeker langs. En maar blijven proberen me wat beginselen bij te brengen.Nee, ik dat niet eens proberen op te schrijven.
Ze hebben een goeie aan je, Lut. En dat van vakantie, prima, maar kleedgeld moet toch wel kunnen als je al richting de 18 gaat. En als je net geslaagd bent mogen de touwen toch wat losser lijkt me.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren![]()
Nja ik word hier echt pittig van, m'n vriendinnen zijn werkelijk nooit thuis en ik beperk het nog weet je. En ik vraag niks idioots, hoef niet in m'n eentje op vakantie en al die dingen. Maar we hebben wel verdacht vaak ineens Belangrijke Zaken die echt niet volgende week ook nog kunnen als ik een keer weg wil
Hahaha, je bekeren tot het bridgedom. Als je er vroeg bij bent ben je dadelijk grootmeester achter de geraniums!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De man week wel heel snel weer af van de vragen die ik stelde. Vruuuger kwam zeker langs. En maar blijven proberen me wat beginselen bij te brengen.Nee, ik dat niet eens proberen op te schrijven.
Natuurlijk is het fijn dat ze m'n kleren nog betalen en zo, zonder echt een gebonden budget, maar af en toe wat uit kunnen laten keren zou wel tof zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben een goeie aan je, Lut. En dat van vakantie, prima, maar kleedgeld moet toch wel kunnen als je al richting de 18 gaat. En als je net geslaagd bent mogen de touwen toch wat losser lijkt me.
Dat idee had ik al een beetje. Jammer dat het weer nu strak begint te worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:55 schreef Lutte het volgende:
Ze zijn de afgelopen weken vrij coulant geweest met tijd van thuiskomen en zo
Haha! Ik wil ook later echt geraniums om achter te zitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha, je bekeren tot het bridgedom. Als je er vroeg bij bent ben je dadelijk grootmeester achter de geraniums!
Jup, had ik stiekem ook niet verwachtquote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat idee had ik al een beetje. Jammer dat het weer nu strak begint te worden.
Mag je wel eens bij je vriendje blijven slapen, of hij bij jou? Als je niet wil antwoorden skip je hem maar
En zo'n laag half gordijntje (wit katoenen natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha! Ik wil ook later echt geraniums om achter te zitten.
Ah, begrijpelijk!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:01 schreef Lutte het volgende:
Nog niet echt over gehad, maar we hebben pas drie maanden iets dus hoeft ook nog niet zo nodig.
Wat te denken van die spiegeltjes, voor als je boven woont, lekker via de spiegels beneden loerenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
En zo'n laag half gordijntje (wit katoenen natuurlijk) zodat jij wel naar buiten kunt kijken maar anderen tegen het raam aan moeten plakken om bij jou binnen te kijken!
Nee echt, zijn er mensen die dat doen?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te denken van die spiegeltjes, voor als je boven woont, lekker via de spiegels beneden loeren
Ja in de stad zie je het wel veel bij oude bovenwoningenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |