Kijk eens bij de gedichten van Rutger Kopland.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Bos81 het volgende:
Zit ik een gedicht te zoeken om morgen op mijn facebook te zetten (sterfdag van ma) krijg al meteen tranen in mijn ogen, Maar heb een mooie gevonden..
Gijs is awesome, vooral antraciet, ook met kledingquote:
Ja, echte lieve Groninger man. Hij heeft wel andere dan de sla gelukkig!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat vind ik echt van die nonsens gedichten, die is toch van die sla en zo?
Och jakkes, dat soort dromenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:11 schreef Strega het volgende:
Vannacht niet geslapen, daarna tegen zessen een enorme nachtmerrie dat Tashi was overreden en dood.
Hahaquote:
Ooh dat is echt echt mn lievelings, kruisbessenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef Strega het volgende:
Als troost voor onszelf ga ik ons allen maar een stukje kruisbessentaart geven, die trouwens erg lekker is geworden.
Groot gelijk heb je!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga dalijk denk ik ook meteen out thuis hoor, ik heb echt geen seconde geslapen, en de migraine is wel weg maar mijn hoofd doet gewoon nog zeer, blegh.
The Napsterquote:
ik ben een aantal keer in m'n eentje op vakantie geweest. Gewoon vlucht en overnachting boeken en ter plekke rondkijken. Dat kan je overal doen, maar net waar je naartoe wilt.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:20 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek nog een vakantie.
Wil wss in mijn 1tje weg.
Geen idee waarheen en hoeveel dagen.
Groepsreis bijv.
Iemand tips?
Doe een leuke singlesreisquote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef Miniem het volgende:
Weinig leuks te vinden.
Alleen Sunny beach enzo
Bah wat een akelige droom en gaat Kundun slechter ineensquote:Op maandag 16 juli 2012 17:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, echte lieve Groninger man. Hij heeft wel andere dan de sla gelukkig!![]()
Ba, ik voel me zo lamlendig. Dikke knoop in m'n maag om Kundun. Ik wil hem nog niet kwijt![]()
Vannacht niet geslapen, daarna tegen zessen een enorme nachtmerrie dat Tashi was overreden en dood.
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Zwab (en co)
Jon Lord, toestenist van Deep Purple, is overleden![]()
Ik ben vanzelfsprekend te jong om ze bewust te hebben meegemaakt, maar goed Deep Purple als Rockliefhebber niet kennen staat gelijk aan een Christen die niet weet wie God isquote:
Idd Bos , mooi gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben vanzelfsprekend te jong om ze bewust te hebben meegemaakt, maar goed Deep Purple als Rockliefhebber niet kennen staat gelijk aan een Christen die niet weet wie God is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |