Het moet inderdaad blijken hoe belangrijk Vlaar was wat dat betreft. Vaak merk je dat achteraf pas, helaas. Hij kwam op mij altijd een beetje over als een soort nepaanvoerder, maar dat veranderde wel aan het eind van het seizoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben persoonlijk wel een fan van Vlaar. Vooral door zijn inbreng stond de verdediging van Feyenoord vorig seizoen als een rots. Je merkt ook dat de Vrij veel beter speelt wanneer hij Vlaar naast hem heeft staan.
Vind 5 miljoen voor onze aanvoerder dan ook wat aan de lage kant, al kunnen we zon bedrag onmogelijk weigeren ..
Waar komt dat vertrouwen in Schenkeveld vandaan? De keren dat ik hem zag spelen achterin bij Feyenoord, kwam ie zwaar te kort. Net zoals Ramsteijn, zijn beide nog niet goed genoeg voor het eerste.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet gewoon zijn Bosvelt maskertje op en gaat samen met Bruno die pussy's van een Fenerbahce in de tunnel al aanpakken. Kuijtje paar tikken geven. Helemaal niets mis mee.
Die gast heeft amper 90 min. in totaal gespeeld voor Feyenoord.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waar komt dat vertrouwen in Schenkeveld vandaan? De keren dat ik hem zag spelen achterin bij Feyenoord, kwam ie zwaar te kort. Net zoals Ramsteijn, zijn beide nog niet goed genoeg voor het eerste.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waar komt dat vertrouwen in Schenkeveld vandaan? De keren dat ik hem zag spelen achterin bij Feyenoord, kwam ie zwaar te kort. Net zoals Ramsteijn, zijn beide nog niet goed genoeg voor het eerste.
Wat? Bedoel je niet excelsior? En ben je blind?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vlaar heeft hier een enorme transformatie doorgemaakt. Als je vergelijkt hoe hij overkwam toen ie hier net binnen kwam (babyface, onzeker) met nu dan zie je een duidelijk verschil. Was onze absolute leider vorig seizoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moet inderdaad blijken hoe belangrijk Vlaar was wat dat betreft. Vaak merk je dat achteraf pas, helaas. Hij kwam op mij altijd een beetje over als een soort nepaanvoerder, maar dat veranderde wel aan het eind van het seizoen.
En Feyenoord had vorig seizoen gewoon geen onderhandelingspositie. Dan is 4-5 miljoen geen vreemd bedrag.
Via DM was hij een stuk opgewekter.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat hij niet stond te springen bij zijn komst, hij moest het nog even zien.
Eens kijken of dat nog terug te vinden is.
Het soort geil dat ze in Eindhoven nooit zullen begrijpen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Als je straks De Vrij, Schenkeveld en Indi in je verdediging hebt staan speel je gewoon met 3 spelers die al vanaf de F-jes bij Feyenoord spelen. Hoe geil is dat.
Daar spelen ook al jongens die elkaar kennen van de F'jes hoor !!!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het soort geil dat ze in Eindhoven nooit zullen begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar spelen ook al jongens die elkaar kennen van de F'jes hoor !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me een wedstrijd herinneren uit tegen ADO. En thuis tegen Groningen. Toen was hij echt heel matig. Hopenlijk heeft ie stappen gemaakt bij Excelsior. Is me, buiten zijn kopdoelpunten, niet echt opgevallen daar ..quote:Op maandag 16 juli 2012 13:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die gast heeft amper 90 min. in totaal gespeeld voor Feyenoord.
Whut. Dat debuut tegen ADO was echt meer dan uitstekend.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kan me een wedstrijd herinneren uit tegen ADO. En thuis tegen Groningen. Toen was hij echt heel matig. Hopenlijk heeft ie stappen gemaakt bij Excelsior. Is me, buiten zijn kopdoelpunten, niet echt opgevallen daar ..
Tegen ADO was hij meesterlijk, en dat voor een 17-jarige. Verder was hij dat seizoen (waarin hij geloof ik 4 keer aantrad ofzo) nog geblesseerd ok hé.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kan me een wedstrijd herinneren uit tegen ADO. En thuis tegen Groningen. Toen was hij echt heel matig. Hopenlijk heeft ie stappen gemaakt bij Excelsior. Is me, buiten zijn kopdoelpunten, niet echt opgevallen daar ..
Tegen ADO was hij juist goed en hielden ze de 0. Tegen Groningen wonnen ze die wedstrijd ook. STEFAN BABOVIC!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Beste CV die we hebben is IMHO Schenkeveld. Tenminste, de jongen met meeste potentie bedoel ik dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:23 schreef Slobeend het volgende:
Wat mij betreft gooit Koeman Terence Kongolo in de basis, dat wordt een held.
De Vrij zit er dicht bij, maar qua talent is Schenkeveld nóg iets verder.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:26 schreef Muto het volgende:
Als ik Schenkeveld zie trainen, heeft hij meer balgevoel en een betere timing dan elke andere verdediger in de selectie. Zijn slidingen zijn 95% van de keren op de bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |