Dat bedrag komt uit dezelfde krant die de transfersom van Ahmadi tot de euro nauwkeurig wist. Ik hoop dat ze het nu ook goed hebben...quote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef mister_popcorn het volgende:
lunatic meldt dat het om 9.3 mln gaat?!
Die nemen dat gewoon over van die Engelse tabloids. En die heb ik nog nooit een bedrag goed zien hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef mister_popcorn het volgende:
lunatic meldt dat het om 9.3 mln gaat?!
Ahmadi.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die nemen dat gewoon over van die Engelse tabloids. En die heb ik nog nooit een bedrag goed zien hebben.
quote:De transferopbrengsten bedroegen ¤ 3,8 miljoen. De transferopbrengsten in het boekjaar 2008/2009 betreffen voornamelijk de verkoop van participaties in de Feyenoord Beloften Pool 2009 en in mindere mate de transfers van Danny Buijs en Timothy Derijck naar ADO Den Haag en de diverse solidariteitsvergoedingen en sell on fees zoals Nana Asare van KV Mechelen naar FC Utrecht, Gianni Zuiverloon van FC Heerenveen naar West Bromwich Albion, Glenn Loovens van Cardiff City naar Celtic en Brett Holman van N.E.C. naar AZ.
quote:De transferopbrengsten bedroegen, na aftrek van commissies lopende contracten, ¤ 0,9 miljoen.De transferopbrengsten in het boekjaar 2010/2011 betreffen voornamelijk de verkoop van L. Castaignos onder aftrek van het aandeel van de participanten in de Feyenoord Beloften Pool 2009 en solidariteitsvergoedingen. Daarnaast worden betaalde commissies spelers op de transferinkomsten in mindering gebracht.
Als hij een gelimiteerde transfersom heeft lijkt me 9,3 sowieso een vreemd bedrag, zal toch afgerond worden op hele en hoogstens halve miljoenenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die nemen dat gewoon over van die Engelse tabloids. En die heb ik nog nooit een bedrag goed zien hebben.
9.3 miljoen euro is 7.25 miljoen pond.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij een gelimiteerde transfersom heeft lijkt me 9,3 sowieso een vreemd bedrag, zal toch afgerond worden op hele en hoogstens halve miljoenen
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
9.3 miljoen euro is 7.25 miljoen pond.. Denk dat het daar vandaan komt.
Dat wel pik, maar in een engelse krant is het 'gerucht' dus wel een "net afgerond" bedrag.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]Hij zal toch wel een euro contract hebben
Jij zegt de waarheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Van Geel geeft toe dat er een clausule is.
Van Geel wou vorige week zijn contract open breken.
Meer dan 5 ga je er dus nooit voor vangen.
We zullen het zien pik.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Van Geel geeft toe dat er een clausule is.
Van Geel wou vorige week zijn contract open breken.
Meer dan 5 ga je er dus nooit voor vangen.
quote:
Eens. 5 miljoen is een godsgruwelijk groot bedrag.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
En als je de situatie van vorig jaar bekijkt is het dan nog steeds 5 miljoen pure winst. En persoonlijk ben ik toch niet zo'n fan van de voetballer Vlaar. Hopelijk gaat De Schenk zijn kans nu pakken.
Doet gewoon zijn Bosvelt maskertje op en gaat samen met Bruno die pussy's van een Fenerbahce in de tunnel al aanpakken. Kuijtje paar tikken geven. Helemaal niets mis mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet het nog maar zien met Schenkeveld, zeker met de vCL in het vooruitzicht.
En De Vrij ballerinaat' over het veld met de bal aan zijn voet gelijmdquote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet gewoon zijn Bosvelt maskertje op en gaat samen met Bruno die pussy's van een Fenerbahce in de tunnel al aanpakken. Kuijtje paar tikken geven. Helemaal niets mis mee.
Waar maak ik me druk over inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet gewoon zijn Bosvelt maskertje op en gaat samen met Bruno die pussy's van een Fenerbahce in de tunnel al aanpakken. Kuijtje paar tikken geven. Helemaal niets mis mee.
Begint het met een H en eindigt het op appel ?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
En dan was er hier een user die Van Geel niet wilde hebben omdat hij een jodenverleden had
Ben persoonlijk wel een fan van Vlaar. Vooral door zijn inbreng stond de verdediging van Feyenoord vorig seizoen als een rots. Je merkt ook dat de Vrij veel beter speelt wanneer hij Vlaar naast hem heeft staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
En als je de situatie van vorig jaar bekijkt is het dan nog steeds 5 miljoen pure winst. En persoonlijk ben ik toch niet zo'n fan van de voetballer Vlaar. Hopelijk gaat De Schenk zijn kans nu pakken.
Neenee Happel was er wel blij mee!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Begint het met een H en eindigt het op appel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |