quote:Op maandag 16 juli 2012 12:28 schreef J2T het volgende:
[..]
talentpool 2: Ron Vlaar, Andwélé Slory, Jacob Lensky, Mitchell Schet, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Serginho Greene.
Hopen op gekken die meer bieden dan de clausulequote:Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Van Geel zei dat Vlaar alleen bij een "superbod" weg mag als er een clausule in zijn contract zit. Dat staat toch haaks op elkaar?
Volgens Martijn Krabbedam van Vi staat er niet echt een specifiek bedrag in de clausule genoemd van Vlaar, zoals dat bij El Ahmadi wél het geval was.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
De clausule voor Vlaar schijnt overigens 4 miljoen te zijn.
Nee er was enkel een clausule dat Feijenoord 'niet moeilijk' zou doen (was een mondeling afspraak).quote:Op maandag 16 juli 2012 12:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens Martijn Krabbedam van Vi staat er niet echt een specifiek bedrag in de clausule genoemd van Vlaar, zoals dat bij El Ahmadi wél het geval was.
Wel denkt hij dat de transfersom ergens tussen de 4 a 5 miljoen euro uit zal komen.
Voor wat het waard is.
Dat is wat ik vorig jaar ook begreep ja. Er is meer een soort herenakkoord dat Feyenoord niet dwars gaat liggen bij een dergelijke club, afgesproken toen hij zijn contract verlengde. Maarja, nu gaat het weer specifiek over een clausule. We zullen het zien, zal wel gewoon rond de 5 miljoen uitkomen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens Martijn Krabbedam van Vi staat er niet echt een specifiek bedrag in de clausule genoemd van Vlaar, zoals dat bij El Ahmadi wél het geval was.
Wel denkt hij dat de transfersom ergens tussen de 4 a 5 miljoen euro uit zal komen.
Voor wat het waard is.
Of het bedrag is variabel of hij bluft gewoon in de hoop dat clubs niet gaan informeren en zodoende vóor die tijd z'n contractvoorwaarden zien te wijzigen zodat hij wel meer oplevert.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Van Geel zei dat Vlaar alleen bij een "superbod" weg mag als er een clausule in zijn contract zit. Dat staat toch haaks op elkaar?
De eerste TD die clausules in de media gaat verklappen moet nog geboren worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
Dwarsliggen hoeft niet per se nee. Maar als Villa als startbod al 9 miljoen opgooit, zal Feijenoord meteen "Deal" roepen. En zo'n bod zou nog best kunnen ook wegens genoemde redenen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wat ik vorig jaar ook begreep ja. Er is meer een soort herenakkoord dat Feyenoord niet dwars gaat liggen bij een dergelijke club, afgesproken toen hij zijn contract verlengde. Maarja, nu gaat het weer specifiek over een clausule. We zullen het zien, zal wel gewoon rond de 5 miljoen uitkomen.
Als het in zijn contract staat kan je er weinig aan doen he?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef PIETR het volgende:
Wat is dit nou godverdomme weer. Eerst hoor je bedragen van 9 miljoen, en nu blijkt het om de helft te gaan. Voor minder dan 6 miljoen niet laten gaan.
Feyenoord heeft niet zoveel te willen. Als Vlaar naar Villa wil gaan dan gebeurt dat gewoon.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef PIETR het volgende:
Wat is dit nou godverdomme weer. Eerst hoor je bedragen van 9 miljoen, en nu blijkt het om de helft te gaan. Voor minder dan 6 miljoen niet laten gaan.
Voor alles vanaf 5 miljoen de polonaise lopen bedoel je, want zeer grote schuld.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:42 schreef PIETR het volgende:
Goed idee, die voetbalt misschien nooit meerquote:Op maandag 16 juli 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
Of 10 miljoen vangen en dan voor 6 Guidetti kopen.
Dromen mag.
quote:Transfer Vlaar naar Aston Villa aanstaande
Het vertrek van Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar naar Aston Villa lijkt aanstaande. Technisch directeur Martin van Geel liet aan RTV Rijnmond weten dat de centrale verdediger graag de overstap maakt naar de Engelse club. 'Ron was gisteren in Birmingham en hij wil zijn carrière daar voortzetten.'
Van Geel probeerde overigens tevergeefs om het tot de zomer van 2014 lopende contract van Vlaar te verlengen. 'Vorige week hebben wij met Ron gepraat om zijn contract open te breken, maar dat was voor hem geen optie,' vervolgt de technische beleidsbepaler van de Rotterdammers.
In de verbintenis van Vlaar staat dat hij voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken bij Feyenoord. 'Over de hoogte van dat bedrag doen wij geen uitspraken, maar het gaat uiteraard wel om miljoenen. Mocht het rond komen, dan zullen wij in eerste instantie niet op zoek gaan naar een vervanger.'
Feyenoord hoopt later deze week wel Omar Elabdellaoui te mogen begroeten in De Kuip. De Noorse middenvelder wordt voor één seizoen gehuurd van Manchester City. Het is nog niet bekend of de landgenoot van de kersverse aanwinst Harmeet Singh in de helikopter zal plaatsnemen tijdens de traditionele Open Dag.
Kom eens met een bron dat hij misschien nooit meer kan voetballen..?? Ik hoor dat hier vaker.. Maar heb er verder nog nooit wat over gezelen. En dan lees ik veel hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed idee, die voetbalt misschien nooit meer.
Doe dan die gozert van United die ik noemde
Die gelimiteerde transfersom is pas in later stadium gedaan. Anders had hij nu transfervrij vertrokken.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:50 schreef PIETR het volgende:
Hoezo koop je die AZ clausule af, en neem je vervolgens een gelimiteerde transfersom op in zn contract..
Misschien omdat Vlaar verlengde toen Feyenoord tiende werd en zowat de hele spelersgroep de trainer niet mocht. Het is maar een ideetje hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:50 schreef PIETR het volgende:
Hoezo koop je die AZ clausule af, en neem je vervolgens een gelimiteerde transfersom op in zn contract..
Is een inside-clubgerucht.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Kom eens met een bron dat hij misschien nooit meer kan voetballen..?? Ik hoor dat hier vaker.. Maar heb er verder nog nooit wat over gezelen. En dan lees ik veel hoor
Dat bedrag komt uit dezelfde krant die de transfersom van Ahmadi tot de euro nauwkeurig wist. Ik hoop dat ze het nu ook goed hebben...quote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef mister_popcorn het volgende:
lunatic meldt dat het om 9.3 mln gaat?!
Die nemen dat gewoon over van die Engelse tabloids. En die heb ik nog nooit een bedrag goed zien hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef mister_popcorn het volgende:
lunatic meldt dat het om 9.3 mln gaat?!
Ahmadi.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die nemen dat gewoon over van die Engelse tabloids. En die heb ik nog nooit een bedrag goed zien hebben.
quote:De transferopbrengsten bedroegen ¤ 3,8 miljoen. De transferopbrengsten in het boekjaar 2008/2009 betreffen voornamelijk de verkoop van participaties in de Feyenoord Beloften Pool 2009 en in mindere mate de transfers van Danny Buijs en Timothy Derijck naar ADO Den Haag en de diverse solidariteitsvergoedingen en sell on fees zoals Nana Asare van KV Mechelen naar FC Utrecht, Gianni Zuiverloon van FC Heerenveen naar West Bromwich Albion, Glenn Loovens van Cardiff City naar Celtic en Brett Holman van N.E.C. naar AZ.
quote:De transferopbrengsten bedroegen, na aftrek van commissies lopende contracten, ¤ 0,9 miljoen.De transferopbrengsten in het boekjaar 2010/2011 betreffen voornamelijk de verkoop van L. Castaignos onder aftrek van het aandeel van de participanten in de Feyenoord Beloften Pool 2009 en solidariteitsvergoedingen. Daarnaast worden betaalde commissies spelers op de transferinkomsten in mindering gebracht.
Als hij een gelimiteerde transfersom heeft lijkt me 9,3 sowieso een vreemd bedrag, zal toch afgerond worden op hele en hoogstens halve miljoenenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die nemen dat gewoon over van die Engelse tabloids. En die heb ik nog nooit een bedrag goed zien hebben.
9.3 miljoen euro is 7.25 miljoen pond.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij een gelimiteerde transfersom heeft lijkt me 9,3 sowieso een vreemd bedrag, zal toch afgerond worden op hele en hoogstens halve miljoenen
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
9.3 miljoen euro is 7.25 miljoen pond.. Denk dat het daar vandaan komt.
Dat wel pik, maar in een engelse krant is het 'gerucht' dus wel een "net afgerond" bedrag.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]Hij zal toch wel een euro contract hebben
Jij zegt de waarheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Van Geel geeft toe dat er een clausule is.
Van Geel wou vorige week zijn contract open breken.
Meer dan 5 ga je er dus nooit voor vangen.
We zullen het zien pik.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Van Geel geeft toe dat er een clausule is.
Van Geel wou vorige week zijn contract open breken.
Meer dan 5 ga je er dus nooit voor vangen.
quote:
Eens. 5 miljoen is een godsgruwelijk groot bedrag.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
En als je de situatie van vorig jaar bekijkt is het dan nog steeds 5 miljoen pure winst. En persoonlijk ben ik toch niet zo'n fan van de voetballer Vlaar. Hopelijk gaat De Schenk zijn kans nu pakken.
Doet gewoon zijn Bosvelt maskertje op en gaat samen met Bruno die pussy's van een Fenerbahce in de tunnel al aanpakken. Kuijtje paar tikken geven. Helemaal niets mis mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet het nog maar zien met Schenkeveld, zeker met de vCL in het vooruitzicht.
En De Vrij ballerinaat' over het veld met de bal aan zijn voet gelijmdquote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet gewoon zijn Bosvelt maskertje op en gaat samen met Bruno die pussy's van een Fenerbahce in de tunnel al aanpakken. Kuijtje paar tikken geven. Helemaal niets mis mee.
Waar maak ik me druk over inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet gewoon zijn Bosvelt maskertje op en gaat samen met Bruno die pussy's van een Fenerbahce in de tunnel al aanpakken. Kuijtje paar tikken geven. Helemaal niets mis mee.
Begint het met een H en eindigt het op appel ?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
En dan was er hier een user die Van Geel niet wilde hebben omdat hij een jodenverleden had
Ben persoonlijk wel een fan van Vlaar. Vooral door zijn inbreng stond de verdediging van Feyenoord vorig seizoen als een rots. Je merkt ook dat de Vrij veel beter speelt wanneer hij Vlaar naast hem heeft staan.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
En als je de situatie van vorig jaar bekijkt is het dan nog steeds 5 miljoen pure winst. En persoonlijk ben ik toch niet zo'n fan van de voetballer Vlaar. Hopelijk gaat De Schenk zijn kans nu pakken.
Neenee Happel was er wel blij mee!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Begint het met een H en eindigt het op appel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |