Dat was inderdaad een enorm slechte keuze.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Was inderdaad wel een aparte keuze, Henk Jan Smits.
Deze zit in de reeks.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef tong80 het volgende:
Zomergasten 2012 # Met een spannender proloog dan in de Tour
Welke openbaring?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
AdriaanAl zie ik hem nu wel iets anders na zijn openbaring in DWDD.
En de titel kun je aan laten passen, maar zo snel gaat het hier ook niet ... Dus misschien wijselijk om niet te doen gezien aankomende zomerquote:
Ik opende hem en wilde een linkje in het eerste topic plaatsen wist niet dat het een reeks wasquote:
Maakt niet uitquote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik opende hem en wilde een linkje in het eerste topic plaatsen wist niet dat het een reeks was
Het is ook niet echt, het is het lachje van Monique van der Ven. Zo heeft ze die besteld bij de plastisch chirurg.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Uh dat lachje van Linda, ik vind het zo nep.
Ook de blik en hoe ze praat, het is allemaal zo gemaakt. EN ze praat een beetje met een kinderstemmetje.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook niet echt, het is het lachje van Monique van der Ven. Zo heeft ze die besteld bij de plastisch chirurg.
Dat gejank van Marc Marie was ook wel tenenkrommend. Dat klikte ook ontzettend niet met Jelle BC.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Halina, Carice, Henk jan Smits,Linda de Mol, De Winter, Katja. Had allemaal niet gehoeven van mij.
Vreselijkquote:
Katja vond ik nog wel meevallenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Halina, Carice, Henk jan Smits,Linda de Mol, De Winter, Katja. Had allemaal niet gehoeven van mij.
En alle verbouwingen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook de blik en hoe ze praat, het is allemaal zo gemaakt. EN ze praat een beetje met een kinderstemmetje.
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
AdriaanAl zie ik hem nu wel iets anders na zijn openbaring in DWDD.
Hij echt schrijft prima. Los gezien van z'n verwerpelijke politieke opvattingen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:25 schreef thettes het volgende:
Ik kan me er niet toe zetten een boek van Leon de Winter te lezen helaas. Gewoon door wie het is (zwak van mezelf ja). Wel goede tv ja, sowieso een leuke uitzending over zomergasten.
He getverdemmequote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dieDat hij het lekker vindt om puisten uit te knijpen
Historisch fragment.quote:
Dat wordt weer Koot en Bie of Arjan Ederveenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Modus het volgende:
Wat? Bij de gasten van dit jaar zit een trend forecaster..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |