Dat was inderdaad een enorm slechte keuze.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Was inderdaad wel een aparte keuze, Henk Jan Smits.
Deze zit in de reeks.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef tong80 het volgende:
Zomergasten 2012 # Met een spannender proloog dan in de Tour
Welke openbaring?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
AdriaanAl zie ik hem nu wel iets anders na zijn openbaring in DWDD.
En de titel kun je aan laten passen, maar zo snel gaat het hier ook niet ... Dus misschien wijselijk om niet te doen gezien aankomende zomerquote:
Ik opende hem en wilde een linkje in het eerste topic plaatsen wist niet dat het een reeks wasquote:
Maakt niet uitquote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik opende hem en wilde een linkje in het eerste topic plaatsen wist niet dat het een reeks was
Het is ook niet echt, het is het lachje van Monique van der Ven. Zo heeft ze die besteld bij de plastisch chirurg.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Uh dat lachje van Linda, ik vind het zo nep.
Ook de blik en hoe ze praat, het is allemaal zo gemaakt. EN ze praat een beetje met een kinderstemmetje.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook niet echt, het is het lachje van Monique van der Ven. Zo heeft ze die besteld bij de plastisch chirurg.
Dat gejank van Marc Marie was ook wel tenenkrommend. Dat klikte ook ontzettend niet met Jelle BC.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Halina, Carice, Henk jan Smits,Linda de Mol, De Winter, Katja. Had allemaal niet gehoeven van mij.
Vreselijkquote:
Katja vond ik nog wel meevallenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef One_of_the_few het volgende:
Halina, Carice, Henk jan Smits,Linda de Mol, De Winter, Katja. Had allemaal niet gehoeven van mij.
En alle verbouwingen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook de blik en hoe ze praat, het is allemaal zo gemaakt. EN ze praat een beetje met een kinderstemmetje.
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
AdriaanAl zie ik hem nu wel iets anders na zijn openbaring in DWDD.
Hij echt schrijft prima. Los gezien van z'n verwerpelijke politieke opvattingen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:25 schreef thettes het volgende:
Ik kan me er niet toe zetten een boek van Leon de Winter te lezen helaas. Gewoon door wie het is (zwak van mezelf ja). Wel goede tv ja, sowieso een leuke uitzending over zomergasten.
He getverdemmequote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dieDat hij het lekker vindt om puisten uit te knijpen
Historisch fragment.quote:
Dat wordt weer Koot en Bie of Arjan Ederveenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Modus het volgende:
Wat? Bij de gasten van dit jaar zit een trend forecaster..
Ja, jammer.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Die filmpjes sanne walis, wat slecht.
Te erg iddquote:Op zondag 15 juli 2012 22:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Die filmpjes sanne walis, wat slecht.
Op Lowlands gezien met Rude Boy. Was geweldig Zegt deze bejaardequote:
RTL/SBS-publiek zien aan te trekken.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef Oidipous het volgende:
Carice van Houten, Henk Jan Smits, Linda de Mol... Waarom?
Is ie homo ?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Plasterk vind ik nou niet echt een lekkere vent... Hoe komt hij daar nou bij dat vrouwen dat een leuke vent zouden vinden?
Ben jij wel een echte vrouw?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Plasterk vind ik nou niet echt een lekkere vent... Hoe komt hij daar nou bij dat vrouwen dat een leuke vent zouden vinden?
Veel small talk. Weinig bijzondere personen en altijd een masker op.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Carice van Houten, Henk Jan Smits, Linda de Mol... Waarom?
Albert Mol en Joop Braakhekke lijkt me ook sterkquote:Op zondag 15 juli 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen vinden homo's lekker? Behalve Hans Klok dan
Niet bepaald nee... Gordon gaat ook nog wel trouwens.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Albert Mol en Joop Braakhekke lijkt me ook sterk
Dus tochquote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben bang van nietStiekem ben ik gewoon een vent.
Ik dacht hetzelfde.quote:
Small talk, weer een woord toegevoegd aan mijn vocabulaire. Met dank aan Adriaan van Dis.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Veel small talk. Weinig bijzondere personen en altijd een masker op.
Zo anders dan dijkgraaf die zo enthousiast en passievol over de fragmenten zichzelf laat zien.
Junky xl kon me niet raken, maar waa wel echt.
Gistreren zat ze commentaar te leveren bij het boksen en ze is mod op het EK forumquote:
Ik zeg al ik heb haar verdrongenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:47 schreef golfer het volgende:
*ril*
Margriet. Echt by far de ergste en slechtste presentator.
Wat ik zei, ik ben gewoon een manquote:Op zondag 15 juli 2012 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gistreren zat ze commentaar te leveren bij het boksen en ze is mod op het EK forum
Ik associeer Heine niet met magerquote:Op zondag 15 juli 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Bas Heijne en Margriet van der Linden, dat waren twee magere jaren.
Junkie XL had toen toch de hele avond van begin tot eind geregisseerd qua opbouw van de fragmenten etcetera? Dat vond ik toen juist wel leuk (al zou niet iedereen dat moeten gaan doen, want dan gaat het averechts werken).quote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Veel small talk. Weinig bijzondere personen en altijd een masker op.
Zo anders dan dijkgraaf die zo enthousiast en passievol over de fragmenten zichzelf laat zien.
Junky xl kon me niet raken, maar waa wel echt.
Weet je pas achteraf. Kende jij Dijkgraaf voor Zomergasten ?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:48 schreef speknek het volgende:
Wat een slechte gasten dit jaar zeg, vind het niet eens erg dat ik de meesten ga missen ivm vakantie.
Hij had er inderdaad een themaavond van gemaakt die hij zelf mocht openen qua uitleg. Vond het een mooie uitzending.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Junkie XL had toen toch de hele avond van begin tot eind geregisseerd qua opbouw van de fragmenten etcetera? Dat vond ik toen juist wel leuk (al zou niet iedereen dat moeten gaan doen, want dan gaat het averechts werken).
Wel hele goede ontwerpers, maar eens, deze mannen zijn volgens mij nogal wereldvreemd.quote:
quote:
Die vind ik juist wel leuk.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef Modus het volgende:
Ongeveer even interessant als de kunstrubriek van Zwagerman bij DWDD..
Rossem.quote:
Heerlijk toch, 3 uur pessimisme en gebrom.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Rossem.
Maar die wil je niet als zomergast, want dan zijn er geen fragmenten nodig en geen presentator en dan heb je een monoloog van 3 uur.
Pas op de radio een uurlang college van hem gehoord. Was 's nachts ik had geen zin om te sllapen. Wat kan die man vertellen. Geweldih mag van mij 3 uur..quote:Op zondag 15 juli 2012 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Rossem.
Maar die wil je niet als zomergast, want dan zijn er geen fragmenten nodig en geen presentator en dan heb je een monoloog van 3 uur.
Ik toen ik de allereerste keer.......quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Vrouw in duinpan dan moet ik denken aan De Kleine Waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |