heel normaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok, misschien ben ik idd apartik zit nu tijdens het ontbijt de laatste updates op bestgore te kijken
![]()
Ziekquote:Op maandag 16 juli 2012 09:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok, misschien ben ik idd apartik zit nu tijdens het ontbijt de laatste updates op bestgore te kijken
![]()
Niks zieks aan. Ik doe het ook bij TheYNC met een lekker ontbijt.quote:
Nou,ik keek net even op bestgore, maar ik bedoel,tijdens je ontbijt. Doe dat dan met lunch ofzoquote:Op maandag 16 juli 2012 15:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Niks zieks aan. Ik doe het ook bij TheYNC met een lekker ontbijt.
Waarschijnlijk een dame met een sterke maag..quote:Op maandag 16 juli 2012 15:25 schreef Oerbeer het volgende:
Dit kun je gewoon niet menen TS, tijdens je ontbijt. Wat voor harde vrouw ben jij?
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:29 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een dame met een sterke maag..
Je voelt je toch niet aangesproken terwijl het een feit is?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken.
Moderators kunnen niet bannen. Je post is gebaseerd op pure speculatie van jouw kant.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet aangesproken terwijl het een feit is?
Ik ken zat ex fokkers die daar erg last van hadden en ik ben daar ook een van waar ik geblokkeerd ben op de frontpage waar ik toen een discussie had met een moderator en uit frustratie mij ging blokkeren.
Niet zitten ontkennen graag.
Je hoeft niet hard te zijn om naar een onthoofding te kijken op het scherm, laat haar eens kijken in real life kijken of ze dan een onderscheid kan maken wat echt is of via internet te kijken qua gevoel dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:25 schreef Oerbeer het volgende:
Dit kun je gewoon niet menen TS, tijdens je ontbijt. Wat voor harde vrouw ben jij?
Oh, ja da's goed. Moeten we even iemand zo gek krijgen zich te laten onthoofden, en dan kunnen we Quikie_Brat laten toekijken, en dan zien we gauw zat of ze dat onderscheid kan maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je hoeft niet hard te zijn om naar een onthoofding te kijken op het scherm, laat haar eens kijken in real life kijken of ze dan een onderscheid kan maken wat echt is of via internet te kijken qua gevoel dan.
Moet ik soms e-mails posten (als ik ze nog hebt) waar ik tig keren contact had gehad met de redactie waarom ik een blokkade hebt? Daar ga je van smullen geloof me, jou collega's zijn niet eens in staat om mij uit te leggen wat de reden was.............................toen ik een discussie had met iemand die moderator was en tegen mij frustreerde kreeg ik na een uur opeens een ban op de frontpage, vreemde he vind je niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Moderators kunnen niet bannen. Je post is gebaseerd op pure speculatie van jouw kant.
Ik bedoel maar even wat het verschil kan zijn als je het echt meemaakt ziet gebeuren hoe iemand een ander het hoofd afsnijd of gewoon achter je scherm bekijkt hoe iemand een ander hoofd afsnijd.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh, ja da's goed. Moeten we even iemand zo gek krijgen zich te laten onthoofden, en dan kunnen we Quikie_Brat laten toekijken, en dan zien we gauw zat of ze dat onderscheid kan maken.![]()
Nee ik hoef je mails niet. Jij begon over moderators die je bannen zonder reden, en dat het hier voorkomt geloof ik gewoon niks van. Dat jij jezelf als uitzondering wil zien is tot daar aan toe, maar de FA's gaan hier over het banprotocol en niet de moderators zoals dat op andere fora soms wel het geval is. Er zijn niet voor niets maar een stuk of vijf FA's en niet een stuk of vijftig.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:52 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Moet ik soms e-mails posten (als ik ze nog hebt) waar ik tig keren contact had gehad met de redactie waarom ik een blokkade hebt? Daar ga je van smullen geloof me, jou collega's zijn niet eens in staat om mij uit te leggen wat de reden was.............................toen ik een discussie had met iemand die moderator was en tegen mij frustreerde kreeg ik na een uur opeens een ban op de frontpage, vreemde he vind je niet?
Moderators kunnen redacteuren neppen met valse gewijzigde post wat zogenaamd van mij is door geven aan de redacteur. Ik heb dat vaak genoeg mee gemaakt toen ik zelf forum manger was op andere sites.
Dus ga me niet zeggen dat het niet zo is.
Dan schrikt die meid zich de pestpleuris, wie niet. Als het opeens for real is zal iedereen daar een flinke trauma aan overhouden.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:54 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar even wat het verschil kan zijn als je het echt meemaakt ziet gebeuren hoe iemand een ander het hoofd afsnijd of gewoon achter je scherm bekijkt hoe iemand een ander hoofd afsnijd.
Dat is toch gewoon een vraag, ik ben gewoon benieuwd wat zij ervan zal vinden.
Ik zou zwaar getraumatiseerd zijn denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 17:54 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar even wat het verschil kan zijn als je het echt meemaakt ziet gebeuren hoe iemand een ander het hoofd afsnijd of gewoon achter je scherm bekijkt hoe iemand een ander hoofd afsnijd.
Dat is toch gewoon een vraag, ik ben gewoon benieuwd wat zij ervan zal vinden.
hmmm die naam zegt me zo gauw niks... ff zoekenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zag ooit een filmpje van ene Nick Berg die onthoofd werd. Ik ben toen naar de wc gerend en heb gekotst totdat ik leeg was.
Dat je dat kan
omg je bent een vrouw en kijkt naar dit soort videos?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |