Bijna alles gewent. Inclusief dit. Maar dat is een gewone reactie van de hersens.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef PinPin het volgende:
Maar is het dan niet juist zorgewekkend dat je eraan gewend raakt? Hoe ver kan walging gaan?
Ik bedoel, wat heb je dan daarna nodig om geshockeerd/gefascineerd te raken als je je hersenen al zo hebt afgestompt?
Dat heb ik aan haar gevraagd, als zij ook eens gaat kijken als het een van haar naasten is maar deze vraag negeert ze.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef PinPin het volgende:
Maar is het dan niet juist zorgewekkend dat je eraan gewend raakt? Hoe ver kan walging gaan?
Ik bedoel, wat heb je dan daarna nodig om geshockeerd/gefascineerd te raken als je je hersenen al zo hebt afgestompt?
Ik negeerde je post omdat het bol stond van de foutenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat heb ik aan haar gevraagd, als zij ook eens gaat kijken als het een van haar naasten is maar deze vraag negeert ze.
Dan wordt ze emotioneel. En er zijn meer dingen waar je iemand kan martelen dan onthoofden alleen.
ik dacht al dat je ongeduldig werdquote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef PinPin het volgende:
Ja nee, ik probeerde te editten, maar het werd blijkbaar een quote van mijzelf
Ik ken dat, dat is een excuus omdat je weet dat je daar geen antwoord kan geven.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik negeerde je post omdat het bol stond van de fouten
maar om antwoord te geven op je vraag: nee natuurlijk zou ik daar niet naar kijken! Denk ik...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik ken dat, dat is een excuus omdat je weet dat je daar geen antwoord kan geven.
Dat doen altijd van die beterweters als ze niet weten wat ze willen zeggen.
Natuurlijk, dan krijg je gelijk een trauma van hier tot ginter.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
maar om antwoord te geven op je vraag: nee natuurlijk zou ik daar niet naar kijken! Denk ik...
heb ik hierboven al gezegdquote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dan krijg je gelijk een trauma van hier tot ginter.
Maar wat is dan zo spannend aan aan een onthoofding?
Dit.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar wat is er zo spannend aan een parachutesprong. Adrenaline natuurlijk.
quote:
Ik bad alleen voor diegene die zijn hoofd straks af is gehakt, tja ik krijg daar echt geen adrenaline kick hoor daar krijg ik alleen als ik flink ga sporten niet als ik naar een onthoofding kijkt.quote:Jij zat van begin tot het eind met dezelfde gemoedstoestand er naar te kijken? Geen adrenaline niks?
Nou ja misschien is dat het verschil. Ik voel dat allemaal wel
Niet overdrijven graag.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef PinPin het volgende:
Maar is het zo dat zij vinden dat jij daar speciaal professionele hulp voor moet zoeken, of dat jij daar met een eventuele huidige therapeut over zou moeten praten?
Ik vind het nogal een verschil of je al in therapie bent of niet. Zo ja, dan lijkt me het een puntje om het over te hebben. Speciaal hulp ervoor zoeken kan overdreven zijn, ja.quote:
Dat slaat als een tang op een varken.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ban?
Er zijn mensen die krijgen een ban omdat ze gewoon gebannen worden door moderators uit frustratie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |