Ja. Maar dat lijkt me niet helemaal hetzelfde. Die hebben gewoon PTSS.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Militairen kunnen jaren na de oorlog ook nog last krijgen van nachtmerries, terwijl ze al tijden terug zijn
T staat voor traumatic, en het lijkt erop dat je best traumatische filmpjes kijkt. Al is het natuurlijk niet echt te verglijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja. Maar dat lijkt me niet helemaal hetzelfde. Die hebben gewoon PTSS.
Je zal er niets van voelen, je zenuwen worden gelijk door midden gesneden dus geen pijn of noem wat op als je kopje kleiner wordt gemaaktquote:Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dit. Precies dit. En stiekem in mijn handjes knijpen dat ik het niet ben die daar een machete op de hals krijg
Ja maar als ik het uitzet en ff ga poepen ben ik het alweer vergeten bij wijze vanquote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
T staat voor traumatic, en het lijkt erop dat je best traumatische filmpjes kijkt. Al is het natuurlijk niet echt te verglijken.
Ik heb anders ook genoeg video's gezien waarbij het allemaal niet zo soepel verloopt. En de onthoofder het vak nog moet leren zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je zal er niets van voelen, je zenuwen worden gelijk door midden gesneden dus geen pijn of noem wat op als je kopje kleiner wordt gemaakt
Elke dagquote:
Dat klopt, maar als het fijn in een keer gaat dan is het pijnloos, ik heb ook wat dingen gezien op liveleak dat er vaak mis gaat tijdens zo'n onthoofding, vooral als met ene klein mes iemand de keel open gaat snijden wat Moslims vaak doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb anders ook genoeg video's gezien waarbij het allemaal niet zo soepel verloopt. En de onthoofder het vak nog moet leren zal ik maar zeggen.
Is goedquote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
dat doe ik wel ff per dm anders heb ik een ban
Ban?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
dat doe ik wel ff per dm anders heb ik een ban
Ik heb ook wel het idee dat ik er op een gegeven moment "klaar" mee ben. Nu vind ik het nog wel spannend enzo. Maar ik zal het heus wel een keer gehad hebben ermee.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:02 schreef EdRendum het volgende:
Vroeger ook zo'n 'fase' gehad, de meest diverse manieren gezien waarom mensen aan hun eindje kunnen komen. Op een gegeven moment had ik het wel zo'n beetje gezien, het maakt je imo minder 'squeamish'.
Wat is zo spannend aan een onthoofding?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb ook wel het idee dat ik er op een gegeven moment "klaar" mee ben. Nu vind ik het nog wel spannend enzo. Maar ik zal het heus wel een keer gehad hebben ermee.
Wel eens eentje gezien?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:04 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Wat is zo spannend aan een onthoofding?
Jij zat van begin tot het eind met dezelfde gemoedstoestand er naar te kijken? Geen adrenaline niks?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Zat, vond er niet spannend aan, alleen gruwelijk lafheid die dat uitvoeren.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef PinPin het volgende:
Maar is het dan niet juist zorgwekkend dat je eraan gewend raakt? Hoe ver kan walging gaan?
Ik bedoel, wat heb je dan daarna nodig om geshockeerd/gefascineerd te raken als je je hersenen al zo hebt afgestompt?
Ik hou er niet van om geshockeerd te worden. Althans niet onverwachtquote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef PinPin het volgende:
Maar is het dan niet juist zorgewekkend dat je eraan gewend raakt? Hoe ver kan walging gaan?
Ik bedoel, wat heb je dan daarna nodig om geshockeerd/gefascineerd te raken als je je hersenen al zo hebt afgestompt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |