Met die opmerking, en met het feit dat je niet echt meer aan de nopr0n doet:quote:
DE topic vs. HET topicquote:
Nee, afgekeurd. Het is het topic, niet de topic. En omdat bazen hierin bijvoeglijk is zou het dus Het Bazentopic moeten zijnquote:
IK WIST DAT IK EEN SOORT VAN GELIJK HAD! In your face, Arashiquote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, afgekeurd. Het is het topic, niet de topic. En omdat bazen hierin bijvoeglijk is zou het dus Het Bazentopic moeten zijn.
Volgens mij is 'de' toch in ieder geval goed... en sta ik ook open voor het gebruik van 'het'.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, afgekeurd. Het is het topic, niet de topic. En omdat bazen hierin bijvoeglijk is zou het dus Het Bazentopic moeten zijn.
En toch keur ik het af, het staat niet netjes vind ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij is 'de' toch in ieder geval goed... en sta ik ook open voor het gebruik van 'het'.
Volgens het woordenboek is het ook ''de topic'', maar ''het'' wordt vaker gebruikt en is in ''Het bazentopic'' dan ook correct, waarom dat zo is heeft die mevrouw die 1.95 is op haar hakjes al uitgelegdquote:Op zondag 15 juli 2012 22:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij is 'de' toch in ieder geval goed... en sta ik ook open voor het gebruik van 'het'.
Vandaarquote:Op zondag 15 juli 2012 22:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En toch keur ik het af, het staat niet netjes vind ik.
Euhm... sinds vandaagquote:Op zondag 15 juli 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
Euhm... Arashi... Heb jij een account op TitanRose
Wat... alleen maar om een plaatje van Azusa te plaatsen hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HJaewgjaweognjaweognaowerngaerong
WMahhahahahaha
gewoon het topic dus...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Met die opmerking, en met het feit dat je niet echt meer aan de nopr0n doet:
Onii-chan no Koto nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!!
[..]
DE topic vs. HET topic
Alleen maar wijsheid van deze man vandaagquote:
Dat is mijn lengte op hakjes van 10cm. Maar dat betekent het denk ik nietquote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat betekent 1.95 mog in dat geval?
Hoe kun je op die dingen lopenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is mijn lengte op hakjes van 10cm. Maar dat betekent het denk ik niet.
veel pijn, bloed, zweet en tranen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |