Euhm... sinds vandaagquote:Op zondag 15 juli 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
Euhm... Arashi... Heb jij een account op TitanRose
Wat... alleen maar om een plaatje van Azusa te plaatsen hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HJaewgjaweognjaweognaowerngaerong
WMahhahahahaha
gewoon het topic dus...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Met die opmerking, en met het feit dat je niet echt meer aan de nopr0n doet:
Onii-chan no Koto nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!!
[..]
DE topic vs. HET topic
Alleen maar wijsheid van deze man vandaagquote:
Dat is mijn lengte op hakjes van 10cm. Maar dat betekent het denk ik nietquote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat betekent 1.95 mog in dat geval?
Hoe kun je op die dingen lopenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is mijn lengte op hakjes van 10cm. Maar dat betekent het denk ik niet.
veel pijn, bloed, zweet en tranen..quote:
Ja maar ze zijn ook gewoon mooi, die schoenenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
veel pijn, bloed, zweet en tranen..
schijnen vrouwen wel vaker te doen/er voor over te hebben om mooi eriuit te zien
Waarom zijn ze mooi danquote:Op zondag 15 juli 2012 22:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn ook gewoon mooi, die schoenen.
Lange vrouw is lang.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo moeilijk hoor, gewoon oefenen... Ik heb nu zelfs hakjes van 13cm.
je snapt dat we nu foto's willen zien om dat te kunnen beoordelen?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn ook gewoon mooi, die schoenen.
En ze staan me ook goed.
Van mij of van m'n schoenen?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
je snapt dat we nu foto's willen zien om dat te kunnen beoordelen?
esthetisch gezien mooi.... oke... wat jij wilt... wutquote:Op zondag 15 juli 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik niet, maar esthetisch gezien vind ik het wel mooi.
Diep.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik niet, maar esthetisch gezien vind ik het wel mooi.
om te honkballenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klipnap dacht ik.
[..]
Waar hebt ge die voor nodig?
Tja... /d/ickgirls is soms een beetje vervelend.... maar is voeten niet wat te standaard voor /d/?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef Easymodo het volgende:
Ik zoek op /d/ naar voeten, maar ik krijg allemaal meisjes met dicks.
Uhmm..quote:Op zondag 15 juli 2012 22:43 schreef Quotidien het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens wat Anime probeer. Ik val in de categorie Shonen en kan geen Japans. Wat raden jullie mij aan?
Huhquote:Op zondag 15 juli 2012 22:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klipnap dacht ik.
[..]
Waar hebt ge die voor nodig?
Death Note was voor mij een leuke instapperquote:Op zondag 15 juli 2012 22:43 schreef Quotidien het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens wat Anime probeer. Ik val in de categorie Shonen en kan geen Japans. Wat raden jullie mij aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |