quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
What the fuck.
Mijn vader zou ik eigenlijk nog best als Gendo zien cosplayen!
Jij hebt geen /d/fetishes?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Door dit soort dingen browse ik /d/ dus nooit.
Nee, stop.quote:
Je mag jezelf niet voorliegenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, stopgezien ik jullie ooit nog in het echt tegen kan komen en gezien ik de kans dat Arashimashou ooit aan mijn echte naam gekoppeld gaat worden te hoog acht, kan ik zoiets hier niet zeggen. Ik heb zulke dingen niet, en ik fap ook niet.
mio zeker, azusa is ook wel schattig ja..quote:
Kneesocks, traps, stockings? Of is het echt heel obscuur?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, stop.Gezien ik jullie ooit nog in het echt tegen kan komen en gezien ik de kans dat Arashimashou ooit aan mijn echte naam gekoppeld gaat worden te hoog acht, kan ik zoiets hier niet zeggen. Ik heb zulke dingen niet, en ik fap ook niet.
Nog een paar dagenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mio zeker, azusa is ook wel schattig ja..
wat is dat met K-ON UI's.. is de film uit op BD ofzo?
...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kneesocks, traps, stockings? Of is het echt heel obscuur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Mecha waarschijnlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kneesocks en stockings in hetzelfde lijstje als trapsquote:Op zondag 15 juli 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ich bin gendoBen jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stockings..quote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kneesocks en stockings in hetzelfde lijstje als traps
[..]
Hmm?
[..]
Ben jij dat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Weer een gezicht erbij.
Je zit op SkypeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet wil delen begrijp ik dat. Ik zet er ook geen foto's op.
*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
Ik ging helemaal stuk hahaquote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
lachte jij je ook dood bij episode 1 van La lasagna toen die eenoog "Ashifetishu" zei?
Anders zou ik niet in dit bazen topic postenquote:
Wat een bazen opmerking.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Anders zou ik niet in dit bazen topic posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
OH en Robertdie zie je echt overalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
OH en RobertDat doet me eigenlijk weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met die opmerking, en met het feit dat je niet echt meer aan de nopr0n doet:quote:
DE topic vs. HET topicquote:
Nee, afgekeurd. Het is het topic, niet de topic. En omdat bazen hierin bijvoeglijk is zou het dus Het Bazentopic moeten zijnquote:
IK WIST DAT IK EEN SOORT VAN GELIJK HAD! In your face, Arashiquote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, afgekeurd. Het is het topic, niet de topic. En omdat bazen hierin bijvoeglijk is zou het dus Het Bazentopic moeten zijn.
Volgens mij is 'de' toch in ieder geval goed... en sta ik ook open voor het gebruik van 'het'.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, afgekeurd. Het is het topic, niet de topic. En omdat bazen hierin bijvoeglijk is zou het dus Het Bazentopic moeten zijn.
En toch keur ik het af, het staat niet netjes vind ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij is 'de' toch in ieder geval goed... en sta ik ook open voor het gebruik van 'het'.
Volgens het woordenboek is het ook ''de topic'', maar ''het'' wordt vaker gebruikt en is in ''Het bazentopic'' dan ook correct, waarom dat zo is heeft die mevrouw die 1.95 is op haar hakjes al uitgelegdquote:Op zondag 15 juli 2012 22:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Volgens mij is 'de' toch in ieder geval goed... en sta ik ook open voor het gebruik van 'het'.
Vandaarquote:Op zondag 15 juli 2012 22:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En toch keur ik het af, het staat niet netjes vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |