Usenet blijft het snelst haha....quote:Op zondag 15 juli 2012 19:40 schreef Ramkraker het volgende:
Heb nog nooit problemen gehad met steam downloads.. altijd behoorlijk snel, ookal is origin sneller
Ik speel liever op legit servers met een legit spel dan al die gekraakte zooiquote:Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Usenet blijft het snelst haha....
Enige reden waarom ik SR3 nu heb gekocht is omdat ie illegaal wel speelbaar is maar niet op een leuke manier. Zit een copy proctection op, je hebt meteen vanaf de eerste missie alles al unlocked dan
Je kan overal installeren, maar op slechts 1 plek tegelijkertijd ingelogd zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef vosss het volgende:
Even wat anders, ik gebruik dat Steam sinds HL2-Ep1 al niet meer en nu onlangs noodgedwongen pas weer sinds Skyrim.
Hoe zit dat nu eigenlijk. Kan ik bv een zooi games kopen, uitloggen, vervolgens bij mn broer inloggen en daar die games installeren? En kan hij dan ook spelen zolang ik niet ingelogd ben op Steam? Of hoe werkt dat precies?
Anders kan ik mn account misschien delen
Je moet ingelogd zijn om je games te spelen, dus je account delen kan wel, maar dan kun je niet tegelijk online zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef vosss het volgende:
Even wat anders, ik gebruik dat Steam sinds HL2-Ep1 al niet meer en nu onlangs noodgedwongen pas weer sinds Skyrim.
Hoe zit dat nu eigenlijk. Kan ik bv een zooi games kopen, uitloggen, vervolgens bij mn broer inloggen en daar die games installeren? En kan hij dan ook spelen zolang ik niet ingelogd ben op Steam? Of hoe werkt dat precies?
Anders kan ik mn account misschien delen
En je kan gewoon een beetje normaal online spelen natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Usenet blijft het snelst haha....
Enige reden waarom ik SR3 nu heb gekocht is omdat ie illegaal wel speelbaar is maar niet op een leuke manier. Zit een copy proctection op, je hebt meteen vanaf de eerste missie alles al unlocked dan
Dat maakt niet uit. Maar het is niet zo dat account delen niet mag en dat je gebanned wordt of kans loopt daarop wel?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:43 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Je moet ingelogd zijn om je games te spelen, dus je account delen kan wel, maar dan kun je niet tegelijk online zijn.
Nee, ze controleren niet dmv een webcam wie er precies speelt. Je zal vast niet de enige gebruiker zijn die meerdere computers heeft.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Maar het is niet zo dat account delen niet mag en dat je gebanned wordt of kans loopt daarop wel?
Op zich zou het wel aardig zijn. Ik werk vaak nachtdiensten en hij zit vaak 's nachts achter zn computer dus van tegelijk spelen is dan geen sprake
Jamaar mijn computers zitten voor internet allemaal op hetzelfde IP adres he. Mijn broer woont in zn eigen huis en heeft een ander ip adresquote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, ze controleren niet dmv een webcam wie er precies speelt. Je zal vast niet de enige gebruiker zijn die meerdere computers heeft.
En wat als je op kamers zit? Je hebt bij je ouders een pc en bij je studentenkamer, dan log je ook in met verschillende IP'squote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar mijn computers zitten voor internet allemaal op hetzelfde IP adres he. Mijn broer woont in zn eigen huis en heeft een ander ip adres
Een laptop heeft toch ook lang niet altijd hetzelfde IP adres.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar mijn computers zitten voor internet allemaal op hetzelfde IP adres he. Mijn broer woont in zn eigen huis en heeft een ander ip adres
Ik ben de demo aan het downloaden alvastquote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef Salamando het volgende:
Oeh, als die Bastion vote doorkomt ga ik hem wel halen denk ik.
Ga je eruitquote:Op zondag 15 juli 2012 19:52 schreef vosss het volgende:
Nog 1 vraagje daarover. Stel ik ben ingelogd en hij logt in. Krijgt hij dan een foutmelding dat ie al ingelogd is of wordt ik eruit geflikkerd?
KF is best gaaf jaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef Curuu het volgende:
Aankoop nummer 2 is voor mij ook MagickaAl ooit gedownload maar solo is er niks aan, coop daarintegen :p
Edit: Is killing floor leuk?
Save games?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:52 schreef vosss het volgende:
Nog 1 vraagje daarover. Stel ik ben ingelogd en hij logt in. Krijgt hij dan een foutmelding dat ie al ingelogd is of wordt ik eruit geflikkerd?
Zijn soms local en soms onlinequote:Op zondag 15 juli 2012 20:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Save games?
(moet zeggen dat ik het niet weet hoe het ziet)
Maar ik zie met mijn games niet iets waar ik kan switchen tussen save games.quote:
Misschien maar een keer goed voor zitten dan.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef Morthill het volgende:
Sequence vond ik juist tof, had hem voor 3,99 en echt bijna nonstop zitten spelen
Naja, van een 1-mansbedrijf kun je moeilijk literatuur verwachtenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Dat zei ik dus ook al tegen je op ts wells. Gewoon allermakkelijkst beginnen, en het verhaal is ook wel leuk al dan niet wat cliche soms. s
Die is best gaaf ja, ik heb hem op de Xbox gespeeldquote:
Goede aankoop! heerlijk spelquote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef Metonae het volgende:
Trine 2 ook aangeschaft. Wat een pareltje is datGeweldige muziek, kleurrijk, lekker puzzelen! Zeker een goede koop (voor maar 3,25)!
Echt stoer jaquote:
Gekocht, want het ziet er leuk uit.. maar nog niet gespeeld. De demo heb ik wel ooit eens gespeeld en die is erg vermakelijk. Het doet aan als Portal 2-light.quote:
Jazeker! Alle Hitman games tot dusver zijn zeer puike games geweest.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
ik twijfel nog over hitman blood money.. is dat wat?
Ja toffe stealth game zeker voor 2,50quote:Op zondag 15 juli 2012 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
ik twijfel nog over hitman blood money.. is dat wat?
dat verschilt volgens mij per game...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:45 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik het wel naatje dat steam bij alle games als datum released erbij heeft staan welke datum het op steam released is en niet wat de daadwerkelijke datum is.
Meestal kun je het wel zien aan de screenshotsquote:Op zondag 15 juli 2012 22:45 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik het wel naatje dat steam bij alle games als datum released erbij heeft staan welke datum het op steam released is en niet wat de daadwerkelijke datum is.
Bonquote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
Als ik The Walking Dead aanschaf, krijg ik dan de eerste 2 eps en de overige 3 als ze uit komen? Ik vind het een beetje onduidelijk
siquote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
Als ik The Walking Dead aanschaf, krijg ik dan de eerste 2 eps en de overige 3 als ze uit komen? Ik vind het een beetje onduidelijk
Gain access to the full season [5 episodes] of The Walking Dead by purchasing the Season Pass, which will act as your gateway to every episode of the game.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
tja.. denk je dat het soort spel je ligt?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef tuut-chips het volgende:
Zal ik Tropico kopen of niet? Ik twijfel zo erg
steam op een standaard locatie geinstalleerd (c:\program files)?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:58 schreef Ramkraker het volgende:
Denk ga even de machtige Doom 3 spelen via steam.. kan m'n graphic settings niet eens aanpassen, nu zit ik vast aan 640x480laatste tijd veel te veel problemen met steamgames, dirt 3 ook al, is in geen enkele mogenlijkheid in fullscreen te krijgen..
Ik hoop met je meequote:Op maandag 16 juli 2012 00:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 20 min tot uitslag van de poll, hopen op Bastion
Ligt echt aan jezelf, ik speel zowel Doom3 als Dirt3 en meer op 1680x1050, als het echt niet anders kan kan je altijd de .ini in de root map editten, daar staat meestal je screenresolution en die kan je handmatig veranderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:58 schreef Ramkraker het volgende:
Denk ga even de machtige Doom 3 spelen via steam.. kan m'n graphic settings niet eens aanpassen, nu zit ik vast aan 640x480laatste tijd veel te veel problemen met steamgames, dirt 3 ook al, is in geen enkele mogenlijkheid in fullscreen te krijgen..
Blood Money heb ik vandaag ook gekocht, max resolutie via de options is 1280xnogwat, maar met de .ini speel ik het nu op mijn eigen resolutie. Text is wat klein, maar geen moeite met het scherm.quote:
Ik vraag het me af hoor. Terraria en DD zijn alle twee al in de sale geweest, Bastion niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:19 schreef tuut-chips het volgende:
Ben inderdaad bang datdungeon
defenders
het wordt
Duurt nog een half uurtje. Maar hij wordt 3,50 ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:31 schreef Zeroku het volgende:
Wat kost die nu? Ik zie nog steeds Grimrock.
Bastion is dat halve uur zeker waardquote:Op maandag 16 juli 2012 00:33 schreef Salamando het volgende:
Fuck dit, als ik nu niet nog een half uur wacht is ie straks weer voorbij.
Zucht, dan maar wachten.
Ja dat schijnt, maarja, ik wilde wel gaan slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ook nog even 20 minuten volhoudenWachten op de volgende flash deal.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
deadspace, hopelijk gaat deel 1 dan ook in de salequote:Op maandag 16 juli 2012 01:00 schreef rubbels het volgende:
Zucht, heb ze alle 3 al
Waar moet ik op stemmen, vrienden
Volgens de reviews wel, ik heb um iig gekocht, maar waar vind ik um nou?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:10 schreef Salamando het volgende:
Is de Bastion soundtrack ook het kopen waard?
De PC versie zuigt ook nog eens. Al helemaal de gekochte versie. De gekraakte versie draait met 10-20fps meerquote:Op maandag 16 juli 2012 01:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Just Cause 2 gestemd.
GTA heeft geen replay value.
Anyone?quote:Op maandag 16 juli 2012 01:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Volgens de reviews wel, ik heb um iig gekocht, maar waar vind ik um nou?
Dikke kans van wel ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Gaat de complete GTA pack ook voor sale als GTA IV wint?
Er is een free demoquote:
Gegarandeerde fun! Wel tijdconsumerend, maar zeer de moeite waard!quote:
Als je gifst nodig hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 10:06 schreef lipjes het volgende:
Crap, CC thuis laten liggen.
Kan ik niet via mijn tel aankopen.
Misschien maar goed ook
Ben er een fan van! Erg goede games imoquote:Op maandag 16 juli 2012 10:58 schreef benx het volgende:
Hoe zijn die Prince of Persia games voor 2 euro each?
From Dust een boutgame ? WTF!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:14 schreef tuut-chips het volgende:
- From Dust (wat een boutgame zeg) (¤3,74)
Het is een boutgame omdat ik hem de afgelopen drie dagen niet heb kunnen spelen omdat de fucking uPlay servers down waren en hij ongelofelijk SHITTY DRM heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
From Dust een boutgame ? WTF!
Prachtig spel juist.
SI SEÑOR!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:19 schreef rubbels het volgende:
Twijfel nog steeds over Saints Row 3.....
Is ie ¤7,50 waard puur voor de co-op?
vond ik juist niet. te makkelijk en repetitief. Totaal geen pop gevoelquote:Op maandag 16 juli 2012 11:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
PoP (2008) maar ¤2,49. Is echt een topgame!
Dat kan helaas nietquote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef Frutsel het volgende:
Kan je met Steam ook bepalen waar je de spellen installeert? Ik kon die optie nergens vinden maar ik zal er wel overheen lezen. Steam staat op mijn C-schijf en op D staan de spellen, maar nu installeert hij de downloads steeds op C?
Steam installeert de spellen in dezelfde map als waar steam staat, dit kan je zelf niet zomaar wijzigen. (ook de grootste ergernis van velen)quote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef Frutsel het volgende:
Kan je met Steam ook bepalen waar je de spellen installeert? Ik kon die optie nergens vinden maar ik zal er wel overheen lezen. Steam staat op mijn C-schijf en op D staan de spellen, maar nu installeert hij de downloads steeds op C?
Dat kan wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat kan helaas nietIk heb er maar een speciale grotere SSD voor gekocht
En als je Steam dan gewoon opnieuw installeert op je D schijf/partitie?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Steam installeert de spellen in dezelfde map als waar steam staat, dit kan je zelf niet zomaar wijzigen. (ook de grootste ergernis van velen)
https://support.steampowe(...)p?ref=7710-tdlc-0426
Dat kan altijdquote:Op maandag 16 juli 2012 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
En als je Steam dan gewoon opnieuw installeert op je D schijf/partitie?
Hé, jammer nou, nu heb ik die grotere, snellere SSD al.. zonde om 'm terug te brengenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat kan wel.
Ik zal vanmiddag een linkje posten
Misschien moet ik dat ook eens doen, ik heb nog maar 104GB vrij op mn C schijfquote:
Zou Steam sowieso nooit op je primaire schijf gooien.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook eens doen, ik heb nog maar 104GB vrij op mn C schijf
Ik had vroeger ook alles op een aparte schijf staan qua geinstalleerde games, maar bij een reinstall van mn OS werkt dat toch allemaal niet meer en moet ik soberzo opnieuw installeren.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou Steam sowieso nooit op je primaire schijf gooien.
Dan nog is mijn data schijf onderhand weer bijna vol
dat dacht ik vroeger ook ja.. maar dat valt erg mee, merendeel start vaak gewoon nog prima op..quote:Op maandag 16 juli 2012 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook alles op een aparte schijf staan qua geinstalleerde games, maar bij een reinstall van mn OS werkt dat toch allemaal niet meer en moet ik soberzo opnieuw installeren.
Zie (voor uitleg): https://support.steampowe(...)p?ref=7710-tdlc-0426quote:Op maandag 16 juli 2012 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Thx voor de uitleg... wel jammer als het niet kan... moet ik me ff beraden of ik het herinstalleer op D en dan pas de nieuwe aankopen ga downloaden
Dan moet ik daarna zeker de eerder geïnstalleerde spellen op C opnieuw toevoegen? Dat geeft dan geen conflicten ofzo?
Nope, geen idee waarom hij het zegt dusquote:Op maandag 16 juli 2012 11:49 schreef beejceej het volgende:
[..]
Blizzard games zitten toch niet op Steam??
Thx!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Zie (voor uitleg): https://support.steampowe(...)p?ref=7710-tdlc-0426
jawel er is een programma waarmee je steamspellen kunt verplaatsen naar andere hdd'squote:Op maandag 16 juli 2012 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Thx voor de uitleg... wel jammer als het niet kan... moet ik me ff beraden of ik het herinstalleer op D en dan pas de nieuwe aankopen ga downloaden
Dan moet ik daarna zeker de eerder geïnstalleerde spellen op C opnieuw toevoegen? Dat geeft dan geen conflicten ofzo?
Sands of Timequote:Op maandag 16 juli 2012 11:44 schreef FrankRicard het volgende:
Als ik 1 van die Prince of Persia games wil kopen, wat is dan de aanrader?
Ja joh.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:56 schreef Siempievk het volgende:
"Opmerking: Fallout 3 is not optimized for Windows 7"
iemand een idee of het wel werkt?
Nog niet getest, maar eens doen (als ik tijd kan vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef mschol het volgende:
is bij jullie die source filmmaker ook zo ongeloofelijk traag?
ik kan er met geluk 10fps uit persen..
Geen flauw idee, maar Fallout is zo'n 'grote' game met een grote modding community dat ik me niet kan vóórstellen dat het niet zou werken onder W7. En anders is er vast wel een onofficiële patch.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Wat is er dan niet optimaal met Windows 7?
Dan ga ik hem maar eens kopen. Had hem nog niet 'legaal'.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar Fallout is zo'n 'grote' game met een grote modding community dat ik me niet kan vóórstellen dat het niet zou werken onder W7. En anders is er vast wel een onofficiële patch.
Op zeker dattie werkt onder W7 64bitsquote:Op maandag 16 juli 2012 12:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar Fallout is zo'n 'grote' game met een grote modding community dat ik me niet kan vóórstellen dat het niet zou werken onder W7. En anders is er vast wel een onofficiële patch.
Heb anderen er nooit over horen klagen, ken iemand waar spel draait onder W7 64bits.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:56 schreef Siempievk het volgende:
"Opmerking: Fallout 3 is not optimized for Windows 7"
iemand een idee of het wel werkt?
Ja ik maar ik heb hem nietquote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heerlijk game weer!
Is hier iemand die met mij Trine 2 vanaf t begin coop wilt spelen?
Ja, als ik tijd kan vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heerlijk game weer!
Is hier iemand die met mij Trine 2 vanaf t begin coop wilt spelen?
Ik :pquote:Op maandag 16 juli 2012 12:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand die t spel heeft en nu tijd heeft?
Toppp, voeg me maar toe als je wilt: outlandosquote:Op maandag 16 juli 2012 12:55 schreef beejceej het volgende:
[..]
Ik :p
Weet niet hoelang, maar kan iig wel een paar levels doen denk ik
Ik kom vast wel een keertje langsquote:Op maandag 16 juli 2012 13:44 schreef replay11nl het volgende:
Vind Saints Row 3 zo fucking gruwelijk he!
Wie komt er een keer co-op spelen?
Payday is mijn beste koop dit weekend!quote:Op maandag 16 juli 2012 14:33 schreef Marnixos het volgende:
Schade tot nu toe:
- Mafia 2
- PAYDAY: The Heist
- Fallout 3 GOTY
Totaal: Ongv. 17.50
Niet 24 uur per dag op steam zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef Schroevendraaier het volgende:
Bah, vannacht de Bastion deal gemist. Ook een lekkere tijdstip daarvoor
Komt deze week 100% als daydeal terug.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef Schroevendraaier het volgende:
Bah, vannacht de Bastion deal gemist. Ook een lekkere tijdstip daarvoor
Want niemand die Trine 2 koopt heeft natuurlijk Trine 1 al.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef vosss het volgende:
Als je nu Trine 2 koopt ben je ook wel een pannenkoek.
3,24 voor deel 2 en 3,99 voor deel 1 en 2 samen
Ow sorry, ik zat even hetzelfde te denken als die uitzuigers van Valvequote:Op maandag 16 juli 2012 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Want niemand die Trine 2 koopt heeft natuurlijk Trine 1 al.
Die kans bestaat altijd. Dat is het mooie van kansen. Dat ie er altijd is zegmaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:02 schreef beejceej het volgende:
Bestaat er een kans dat ze de dlcs van ME1/ME2 ook in de aanbieding gooien of dat niet?
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Die kans bestaat altijd. Dat is het mooie van kansen. Dat ie er altijd is zegmaar.
quote:
Jawel, maar die moet je via bioware.com kopen, dus een Steam-aanbieding gaat het nooit worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Er zijn geen DLC's voor Mass Effect 1 of 2?
Al uitgespeeldquote:
http://www.steamgamesales.com/quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef vosss het volgende:
Ik wil wat kopen maar ik weet niet wat.
Het moet zo goedkoop mogelijk
Is de multiplayer wat op de PC? Youtube filmpjes zien er wel vet uit, maar ben bang dat MP 2 weken actief is door de sale en daarna weer uitsterft.quote:
Geloof me, daarna heb jij er ook wel genoeg van. Die game moet imo hebben van de SP, de destruction engine is heel nice gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:01 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Is de multiplayer wat op de PC? Youtube filmpjes zien er wel vet uit, maar ben bang dat MP 2 weken actief is door de sale en daarna weer uitsterft.
ja gewoon standaard locatie, op xp werkt ie wel goed, alleen die pc kan hem niet op max aan, dus daar heb ik dan ook vrij weinig aanquote:Op maandag 16 juli 2012 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
steam op een standaard locatie geinstalleerd (c:\program files)?
wellicht zit vista/windows 7 dan in de weg..
allang gedaan..quote:Op maandag 16 juli 2012 17:21 schreef BrokenArrow het volgende:
Even allemaal beyond good and evil stemmen!
Ja, en toen postte ik hier al dat ik vergeten was de game af te rekenen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Flauw gol is een paar dagen gelden nog flash deal geweest
de retail versie van BGE kan ik op windows 7 x64 niet installeren doordat de kopieerbeveiliging in de weg zitquote:Op maandag 16 juli 2012 17:42 schreef Marnixos het volgende:
BGE gestemd voor de community, heb 'm zelf al, zowel via Steam als retailWel super kut dat ik 'm op mijn PC niet aan de praat krijg
BGE is sinds ik steam heb niet in de aanbieding geweestquote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, en toen postte ik hier al dat ik vergeten was de game af te rekenen.
Bovendien, hoe kan je BGE nog niet hebben
Ik zowel de pirated, Steam en retailversie nietquote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
de retail versie van BGE kan ik op windows 7 x64 niet installeren doordat de kopieerbeveiliging in de weg zit
De wereld is breder dan Steamquote:Op maandag 16 juli 2012 17:49 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
BGE is sinds ik steam heb niet in de aanbieding geweest
50% off vorig jaar. 2,50quote:Op maandag 16 juli 2012 17:49 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
BGE is sinds ik steam heb niet in de aanbieding geweest
geen ruimte meer?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:50 schreef lipjes het volgende:
crap, kom er zojuist ook achter dat ik nog wel kan aanschaffen, maar niet meer kan installeren
Niet echt nee, steam folder is nu al 117GB en counting....quote:
Je moest wel zelf Beyond Good and Evil intypen wat wel vaker het geval is bij oudere games jaquote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren keek toen vaak ook alleen op de eerste pagina
117GB maar?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Niet echt nee, steam folder is nu al 117GB en counting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een RPG of MMORPG game verwijderenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Niet echt nee, steam folder is nu al 117GB en counting....
Edit:
opgehouden op 282GB.
Is een 300GB schijf en staat nog wel meer op
Hoe ga ik dit oplossen....
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
117GB maar?Hij was nog aan het tellen, gestopt op 282GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zijn de volgende games niet geinstalleerd:
Aliens VS Predator
Aquaria
The binding of isaac + expansion
Counter-strike condition zero & deleted scenes
Counter-strike source Beta
Half-life 2 : lost coast
Mafia 2
Silent Hill: Homecoming
Team Fortress 2
Team Fortress Beta
The Walking Dead
Moest er al een shitload verwijderen voor Saints Row the Third
Zo goed vind ik mafia 2 niet zeker als je het met de eerste mafia vergelijkt, maar er zitten wel toffe missies bij. Hitman is idd wel een aanraderquote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Marnixos het volgende:
Mafia 2 is super vet trouwens! Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb, wat een te gek verhaal en een vette sfeer! Je hebt echt het gevoel alsof je in de jaren 50 rondloopt, erg vergelijkbaar met maffiafilms. Raad 'm aan iedereen aan als ie weer in de daily komt. Trouwens: Hitman: Blood Money is ook geweldig voor degenen die 'm nog niet hebben
Ten opzichte van deel in van Mafia is deel 2 matig op zn best.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Marnixos het volgende:
Mafia 2 is super vet trouwens! Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb, wat een te gek verhaal en een vette sfeer! Je hebt echt het gevoel alsof je in de jaren 50 rondloopt, erg vergelijkbaar met maffiafilms. Raad 'm aan iedereen aan als ie weer in de daily komt. Trouwens: Hitman: Blood Money is ook geweldig voor degenen die 'm nog niet hebben
Dan koop ik deel 1 ook maar. Ik vind zelf de sfeer en het verhaal in deel 2 geweldig neergezet, wat in veel games anders isquote:Op maandag 16 juli 2012 17:59 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Zo goed vind ik mafia 2 niet zeker als je het met de eerste mafia vergelijkt, maar er zitten wel toffe missies bij. Hitman is idd wel een aanrader
Niet gekocht, lijkt me niet echt mijn dingquote:Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef FerryNL het volgende:
Damn als je Fallout 3 GOTY en Fallout New Vegas GOTY niet heb gekocht, dan ben je echt gek man.
Voor 15 euro heb je gewoon 2 super complete games waar je echt zoveel uur in kan steken![]()
Heb alleen deel 3 gehaald om een beetje te proevenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef FerryNL het volgende:
Damn als je Fallout 3 GOTY en Fallout New Vegas GOTY niet heb gekocht, dan ben je echt gek man.
Voor 15 euro heb je gewoon 2 super complete games waar je echt zoveel uur in kan steken![]()
Dirt 3 is paar dagen geleden als geweestquote:Op maandag 16 juli 2012 18:11 schreef replay11nl het volgende:
Ik verwacht straks dirt 3 te zien in de daily deal
Als het zo is koop ik hem haha
Nee mirrors edge is dit jaar al 5 keer 75% off geweestquote:Op maandag 16 juli 2012 18:12 schreef Metonae het volgende:
Hopen dat Mirrors Edge wint in de vote. Had deze game een paar jaar geleden op de xbox en het is echt een leuk, uniek, jump n run spelletje! Ik hoop nog steeds nog een sequel.
Heb gedownload via andere digitale aanbiederquote:Op maandag 16 juli 2012 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
maar retail werkt dus niet meer in windows 7
mirrors edge is al heel vaak in de sale geweestquote:Op maandag 16 juli 2012 18:12 schreef Metonae het volgende:
Hopen dat Mirrors Edge wint in de vote. Had deze game een paar jaar geleden op de xbox en het is echt een leuk, uniek, jump n run spelletje! Ik hoop nog steeds op een sequel.
dan zit je weer met tig verschillende digitale aanbieders.. dat zou ik zoveel mogelijk willen beperkenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb gedownload via andere digitale aanbieder
Daarom PirateBayquote:Op maandag 16 juli 2012 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zit je weer met tig verschillende digitale aanbieders.. dat zou ik zoveel mogelijk willen beperken
Ohquote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mirrors edge is al heel vaak in de sale geweest
Nee, dat was Dirt Showdown, niet Dirt 3quote:Op maandag 16 juli 2012 18:12 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dirt 3 is paar dagen geleden als geweest
ME is een paar keer daily deal geweestquote:Op maandag 16 juli 2012 18:14 schreef Eenskijken het volgende:
heb ook ME gestemd, heb m nog nooit eerder in de sale gezien hoor?
Hele dirt serie had toen kortingquote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Nee, dat was Dirt Showdown, niet Dirt 3
deze summer sale toch nog niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
ME is een paar keer daily deal geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |