Die wil ik wel zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb een super dagje gehad!!!
Stiefkiek'n!!!![]()
![]()
![]()
zal zo even wat foto's knallenmogen jullie meegenieten
ik behoorde wel, samen met mijn dinnetje, tot de meest gezellige kassa van vandaagquote:
Maar waar jij komt wordt het automatisch gezellig.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik behoorde wel, samen met mijn dinnetje, tot de meest gezellige kassa van vandaag
dat zeg je verkeerd... waar ik met mijn dinnetje zijn... is het MEGA gezelligquote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar waar jij komt wordt het automatisch gezellig.
Was de grote boze heks er ook?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb een super dagje gehad!!!
Stiefkiek'n!!!![]()
![]()
![]()
zal zo even wat foto's knallenmogen jullie meegenieten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Assepoester wel... met haar 2 stiefzussen:
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:28 schreef Papabear het volgende:
Zo, m'nis ook onderweg
ik had werkelijk waar dit gevoel toen ik op Alkmaar binnen reed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat wás ik blij om thuis te zijn ....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
U heeft aan de eikel van de boer geknabbeldquote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef kahlie het volgende:
G'avond mensen! Ik ben weer terug in mijn heerlijke huisje
Superweekendje weg gehad. Wandelen, vers fruit van de boer, kermis, saunadagje
![]()
, tandemfietsen en daarna weer naar huis.
Nog niet bijgelezen, want ik ben moe. Dus ik ga naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:49 schreef vannelle het volgende:
Dacht altijd dat het een kuiken was die totaal niet lenig is.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef Ireth het volgende:
En nou begrijp ik dus wat "Stiefkiek'n!!" betekent
Dekamarkt hebben wij niet, dus die actie is compleet aan mij voorbij gegaanquote:Op zondag 15 juli 2012 23:11 schreef frederik het volgende:
Decamarkt had een actie zo te zien (ben wat aan het googlen), staat ook wel iets op marktplaats
Is Blijdorp ook goed?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:01 schreef Ireth het volgende:
Iemand hier toevallig ergens een of andere actie gezien voor korting op toegangskaartjes voor Artis? Elk dierenpark en elk pretpark heeft wel een of andere actie (gehad) ergens, maar Artis zie ik nergens?
Nope, willen we op zich ook nog wel een keer naartoe, maar we gaan deze vakantie nog een keer naar Amersfoort en Beekse Bergen (beide met de C1000 kaartjes) en Ouwehands (gratis toegangskaartjes) en wilde eigenlijk Artis nog meepakken (nostalgie, oudste dierentuin enz..) maar daar kan ik dus helemaal niks voor vinden?quote:
blijdorp is mooier, groter en diervriendelijker dan artis overigensquote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, willen we op zich ook nog wel een keer naartoe, maar we gaan deze vakantie nog een keer naar Amersfoort en Beekse Bergen (beide met de C1000 kaartjes) en Ouwehands (gratis toegangskaartjes) en wilde eigenlijk Artis nog meepakken (nostalgie, oudste dierentuin enz..) maar daar kan ik dus helemaal niks voor vinden?
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:01 schreef Ireth het volgende:
Iemand hier toevallig ergens een of andere actie gezien voor korting op toegangskaartjes voor Artis? Elk dierenpark en elk pretpark heeft wel een of andere actie (gehad) ergens, maar Artis zie ik nergens?
Daar zat ik ook al steeds te kijken iddquote:Op zondag 15 juli 2012 23:18 schreef frederik het volgende:
www.vakantieveilingen.nl is misschien ook nog in de gaten te houden, staan ook wel wat dierentuinen op. Artis (op dit moment) niet Plopsaland trouwens ook niet
Edit: Wel even de kleine lettertjes hier in de gaten houden (extra kosten als administratiekosten, en verplichte consumpties bijvoorbeeld)
Ongetwijfeld waar, maar vind het voor het beetje cultuursnuiven-in-eigen-land ook er bij horen om de oudste dierentuin van NL een bezoekje te brengenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
blijdorp is mooier, groter en diervriendelijker dan artis overigens
enige wat ik nu zie is korting met airmiles.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, willen we op zich ook nog wel een keer naartoe, maar we gaan deze vakantie nog een keer naar Amersfoort en Beekse Bergen (beide met de C1000 kaartjes) en Ouwehands (gratis toegangskaartjes) en wilde eigenlijk Artis nog meepakken (nostalgie, oudste dierentuin enz..) maar daar kan ik dus helemaal niks voor vinden?
Ik zat net ook al op de airmiles site te kijken, maar kreeg de melding dat de shop er uit lag?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
enige wat ik nu zie is korting met airmiles.
tijdje terug was er een actie via rabo of ing geloof ik. 3 euro voor de zaterdagmiddag totn zonsondergang.
maar die actie is volgens mij al voorbij.
Zie je me al de trein in stappen met mijn keukentrapjequote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
[ afbeelding ] PLUS [ afbeelding ]
Vrije toegang voor het hele gezin en het is nog spannend ook.
Maar dat idee heb je uiteraard niet van mij
mwah, artis is vele malen sfeervoller.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
blijdorp is mooier, groter en diervriendelijker dan artis overigens
ah k.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat net ook al op de airmiles site te kijken, maar kreeg de melding dat de shop er uit lag?
Je gaat toch met de kinderen?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zie je me al de trein in stappen met mijn keukentrapje
Maar je was ook nog eens bij mij uitgenodigd en dan kan je net zo goed daarna naar Blijdorp gaan. Ik kan DJMO wel een dreun verkopen vragen en dan kan je met korting naar binnen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ongetwijfeld waar, maar vind het voor het beetje cultuursnuiven-in-eigen-land ook er bij horen om de oudste dierentuin van NL een bezoekje te brengen
ik heb vanmiddag DRIE treinen gezien .. hiermee:quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zie je me al de trein in stappen met mijn keukentrapje
En toch is dat minder gek dan met 1 keukentrapjequote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag DRIE treinen gezien .. hiermee:
[ afbeelding ]
dat ga je me echt niet nadoen![]()
Eehhmm... Blijdorp gaat om 9 uur open, wat betekent dat we er dan eventueel ook om 9 uur al zijn (er rekening mee houdend dat we rond een uur of 2 al weer richting Utrecht moeten gaan...)quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar je was ook nog eens bij mij uitgenodigd en dan kan je net zo goed daarna naar Blijdorp gaan. Ik kan DJMO wel een dreun verkopen vragen en dan kan je met korting naar binnen.
Dat is gewoon een kind wat er al rekening mee gaat houden dat er volwassenen voor haar neus gaan staanquote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
En toch is dat minder gek dan met 1 keukentrapje(en een kind wat joelend roept dat we onderweg zijn naar Artis....
)
Kijk, JIJ denkt tenminste mee!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:36 schreef frederik het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kind wat er al rekening mee gaat houden dat er volwassenen voor haar neus gaan staan
ik had dus in de fyra (is toeslagtrein) twee conducteurs, die volgens mij beide homo waren, die m'n kaartje niet eens wilden zien (!) en die op zo'n gemaakt toontje tegen m'n jongste aan het praten warenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
En toch is dat minder gek dan met 1 keukentrapje(en een kind wat joelend roept dat we onderweg zijn naar Artis....
)
heb je niet nodig bij artis. een keukentrapje wss ook niet eensquote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kijk, JIJ denkt tenminste mee!
Nu die betonschaar nog
Die betonschaar is voor het geval er ook volwassenen met een trapje komen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kijk, JIJ denkt tenminste mee!
Nu die betonschaar nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |