Die wil ik wel zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb een super dagje gehad!!!
Stiefkiek'n!!!![]()
![]()
![]()
zal zo even wat foto's knallenmogen jullie meegenieten
ik behoorde wel, samen met mijn dinnetje, tot de meest gezellige kassa van vandaagquote:
Maar waar jij komt wordt het automatisch gezellig.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik behoorde wel, samen met mijn dinnetje, tot de meest gezellige kassa van vandaag
dat zeg je verkeerd... waar ik met mijn dinnetje zijn... is het MEGA gezelligquote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar waar jij komt wordt het automatisch gezellig.
Was de grote boze heks er ook?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb een super dagje gehad!!!
Stiefkiek'n!!!![]()
![]()
![]()
zal zo even wat foto's knallenmogen jullie meegenieten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Assepoester wel... met haar 2 stiefzussen:
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:28 schreef Papabear het volgende:
Zo, m'nis ook onderweg
ik had werkelijk waar dit gevoel toen ik op Alkmaar binnen reed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat wás ik blij om thuis te zijn ....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
U heeft aan de eikel van de boer geknabbeldquote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef kahlie het volgende:
G'avond mensen! Ik ben weer terug in mijn heerlijke huisje
Superweekendje weg gehad. Wandelen, vers fruit van de boer, kermis, saunadagje
![]()
, tandemfietsen en daarna weer naar huis.
Nog niet bijgelezen, want ik ben moe. Dus ik ga naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:49 schreef vannelle het volgende:
Dacht altijd dat het een kuiken was die totaal niet lenig is.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef Ireth het volgende:
En nou begrijp ik dus wat "Stiefkiek'n!!" betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |