Eigenlijk wel sneu voor Leonard Cohen dat hij steeds verdomde goede nummers schrijft maar dat anderen er net steeds iets mooiers van maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:53 schreef Kriegel het volgende:
Herman pakt 'm net. En ik weet dat de versie van Judy Collins eigenlijk het origineel is, maar die was ook al geschreven door Cohen en redt het tegen beiden niet.
Idem voor Bob Dylan, maar Cohen kan tenminste wel zingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:46 schreef Trashcanman het volgende:
Eigenlijk wel sneu voor Leonard Cohen dat hij steeds verdomde goede nummers schrijft maar dat anderen er net steeds iets mooiers van maken.
Tom Waitsquote:
Jij vind serieus de versie van bowie beter dan die van Brel???quote:
Andersom ook, dat ze the man fell van Nirvana beter vinden dan die van Bowie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij vind serieus de versie van bowie beter dan die van Brel???
Tja zo kennen zo ook het origineel nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Andersom ook, dat ze the man fell van Nirvana beter vinden dan die van Bowie.
Dat komt wel meer voor, vooral bij mensen die geen Frans spreken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mmh, hij wil niet laden op mijn ipadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat komt wel meer voor, vooral bij mensen die geen Frans spreken.
Bowie heeft wel degelijk een cover van Brel gedaan die beter is maar het is niet die, wel deze:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat komt wel meer voor, vooral bij mensen die geen Frans spreken.
Coldplay laat zich wel vaker inspireren door andere bandsquote:
Daarvan vind ik de live versie door Prince en Rosie Gaines weer nog beter.quote:
Welnee, ik geloof dat zelfs Cohen de versie van Buckley beter vindt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:00 schreef Moody het volgende:
En het is eigenlijk godsschennis, maar ik vind Jef Buckley's Halleluja beter dan die van Leonard Cohen:
Klinkt als Diamonds and Pearls.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:42 schreef Dagonet het volgende:
Daarvan vind ik de live versie door Prince en Rosie Gaines weer nog beter..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |