Ik vind ze beide goed. Maar die van Waits vind ik net iets origineler en aparter.quote:
Ik weet niet, ik vind de Bowie versie leuk hoor, maar die van Nirvana heeft toch net iets meer... je ne sais quoi.quote:
Ben ik niet met je eens. Maar gelukkig kunnen smaken verschillen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind de Bowie versie leuk hoor, maar die van Nirvana heeft toch net iets meer... je ne sais quoi.
Zie voor zulke voorbeelden dit topic: Post hier the originalsquote:
Beetje onnodig dit. Dit topic gaat om covers die beter zijn dan het origineel, hoe kan men aantonen dat de cover beter is zonder ook het origineel er bij te vermelden? Ik sta achter mijn post, de Brian May versie van All The Way From Memphis is beter dan het origineel van Mott the Hoople.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zie voor zulke voorbeelden dit topic: Post hier the originals
Het is als aanbeveling bedoeld, niet als verwijt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:03 schreef Headlong het volgende:
Beetje onnodig dit. Dit topic gaat om covers die beter zijn dan het origineel, hoe kan men aantonen dat de cover beter is zonder ook het origineel er bij te vermelden? Ik sta achter mijn post, de Brian May versie van All The Way From Memphis is beter dan het origineel van Mott the Hoople.
Klopt, heerlijke Jazzy versies van jaren 80 nummers bijvoorbeeldquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Nouvelle Vague maakt trouwens alleen maar covers, en overtreffen wel vaker het origineel.
New wave voornamelijk. New wave, nouvelle vague. Ze mikken er ook wel eens wat bossanova door.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, heerlijke Jazzy versies van jaren 80 nummers bijvoorbeeld
New Wave, Neue Deutsche Welle, Punk..quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
New wave voornamelijk. New wave, nouvelle vague. Ze mikken er ook wel eens wat bossanova door.
Onzinquote:Op zondag 15 juli 2012 14:58 schreef leeell het volgende:
grote namen die grote namen coveren zijn de enigen die een cover beter dan het origineel kunnen maken.
De laatste keer dat ik bang werd van een Dire Straits-fan was toen die muziek wilde opzetten. Een paar klootloze softies aan de deur verontrusten mij niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef Micson het volgende:
Als mensen hier The Killers noemen met Romeo & Juliet, dan zoek ik via het IP adres het woonadres van die persoon op en stuur ik een paar negers met honkbalknuppels er naartoe.
Romeo & Juliet van Dire Straits kán niet verbeterd worden.
Precies, hij komt ook niet zelf langs, hij moet "Negers met honkbalknuppels" inhurenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bang werd van een Dire Straits-fan was toen die muziek wilde opzetten. Een paar klootloze softies aan de deur verontrusten mij niet.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Dire Straits, dat is muziek waar je moeder het van goed vindt dat je er naar luistert
Met immigrantencricket heb ik niet zoveel, maar dik kans dat ik er met negers wel uitkom wat betreft muziek.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, hij komt ook niet zelf langs, hij moet "Negers met honkbalknuppels" inhuren
Het Requiem van Mozart is idd waardeloos, net als Stabat Mater van Pergolesi, net als al die tinnef van Bach.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:34 schreef Micson het volgende:
[..]![]()
Misschien zelf iets minder naar zware metalen muziek met gekrijs over het sterven en de dood luisteren, wellicht dat je de prachtmuziek van Dire Straits dan ooit nog kan waarderen.
Als je verteld dat ze gestuurd zijn door Iemand die Dire Straits wilde verdedigen maken ze rechtsomkeert en gaan ze met een "pair of pliers and a blowtorch" naar hun opdrachtgeverquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met immigrantencricket heb ik niet zoveel, maar dik kans dat ik er met negers wel uitkom wat betreft muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |