Had ik ook toen ik bij de vorige stal weg ging, hartstikke aardige pensionhouders, maar het 24/7 koeiengras ging gewoon niet met de merrie die ik heb. Ze namen het heel goed op en begrepen het gewoon. Heb ze dan ook netjes bedankt voor de tijd daar, klein afscheidsfeestje gehouden daar met de pensionhouders en de andere stalgenoten en soms kom ik er nog om even bij te kletsen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Pfff ik wil waarschijnlijk van stal gaan wisselen omdat mijn huidige stal nogal ver van huis is en de stal die ik in gedachten heb een veel mooier buitenrij gebied heeft en de paardjes langer buiten staan. Maar op de een of andere manier voel ik me schuldig tov de huidige staleigenaren die me altijd supergoed hebben geholpen met alles...lastig hoor
Isidorus ruiters. Haaksbergen? Of Sint Isidorushoeve, dat mag ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:06 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
ons concours wat helaas de laatste dag in het water is gevallen...
meer foto's staan trouwens op www.isidorusruiters.nl, heb mezelf afgemeld.. had er al met al anderhalve week al niet meer opgezeten, zelf last van de voet, en druk met het concours, dus vond het wel best.
sint isidorushoeve inderdaad:Dquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Isidorus ruiters. Haaksbergen? Of Sint Isidorushoeve, dat mag ook.
Enschede. Het Twentse Ros Lonneker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:23 schreef slangpie het volgende:
[..]
sint isidorushoeve inderdaad:D
op het zomerfeestenterrein om precies te zijn
jij komt ook uit deze hoek van het land?
round pen is toch gewoon een omheinde volte?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef erodome het volgende:
Vandaag de nieuwe bak even uitgeprobeerd, hij was nog wat mul, dus niet te hard gewerkt erin. Maar wat fijn zo'n nieuwe bak en nieuwe roundpenn!
De roundpenn had ik al goed ingewijd, erg prettig dat deze een maatje groter is, vooral voor de haf prettig, die kan hierin erg makkelijk galopperen!
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:19 schreef slangpie het volgende:
[..]
round pen is toch gewoon een omheinde volte?
Nee. Ik heb Rio net weer voorzichtig opgepakt in de training. Gaat wel erg goed.quote:
Ojah klopt ook.. Mooiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb Rio net weer voorzichtig opgepakt in de training. Gaat wel erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |