nee helemaal niksquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
tja, niet nodig is niet nodig heheeft jou paardje er geen last van als je ze eronderuit haalt?
Ook voor de kar kan prima zonder ijzers als je een paard met gezonde voeten hebt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hij stond voordat hij hier op stal kwam rondom op ijzers omdat hij werd gebruikt voor voor de kar (3 jaar geleden).
Op deze stal hebben ze toen zijn hoefijzers achter eraf gehaald omdat er alleen recreatief mee gereden werd. En dat doe ik nu ook, dus ik denk dat hij ook wel voor zonder ijzers kan en de hoefsmid zei dat we dat best konden proberen.
Toen ze achter eraf zijn gehaald heeft hij nergens last van gehad ..dus daar hoop ik nu ook op
Ze doen het niet om je te gallen, maar vanuit onzekerheid/angst.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef slangpie het volgende:
das mooi![]()
de mijne zit altijd te auwehoeren dat ze niet van stal wegwil. stilstaan en omdraaien en dat soort dingen. even niet zo lief doen tegen het paard, en 't is over.
Ik ben vaak alleen, dus ik moest wel, kon het niet gebruiken dat hij naast dat weggetje ging lopen spoken en doen. Wilde toch ook wel van het terrein af, alleen maar in de bak rijden is niets voor mij.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:47 schreef Isegrim het volgende:
Als ik er mee aan de slag ga, krijg ik hem ongetwijfeld ook zo ver zonder al te veel problemen, maar ach, we zijn er bijna altijd samen, dus ik vind het zo ook wel prima.
Doet hij dat omdraaien dan ook op plekken waar hij wel zeker op zijn gemak is, in de vaste bak, op de voerplaats, de poetsplaats, in de wei enz?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat omdraaien is hier trouwens gewoon uitproberen...niks met angst ofzo te maken
neuh, puur auwehoeren, omdat ze niet ibj de anderen weg wil...quote:Op donderdag 27 september 2012 21:19 schreef erodome het volgende:
Mijn haf had dat ook, met anderen erbij(paarden of mensen) geen probleem, alleen kon hij maar zo wat gaan spoken tussendoor.
Maar dat hebben we er inmiddels wel uit, het was bij ons een kwestie van op tresholds letten, ipv daar overheen te duwen aan ontspanning werken en zo het terrein waarbij hij op zijn gemak bleef uit te breiden.(vreemde terreinen weet ik niet hoe hij het zal doen in eerste instantie, daar ben ik altijd met anderen tot nu toe. Ga er vanuit dat het dan weer even naar de eerste situatie terug zal gaan)
Dat hebben we eerst lopend gedaan en daarna moest het rijdend weer een klein beetje overnieuw, blijkbaar is dat heel anders, loop je als paard toch een beetje alleen daar voorop ofzo
[..]
Ze doen het niet om je te gallen, maar vanuit onzekerheid/angst.
Das een leuke!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef slangpie het volgende:
daar denk ik persoonlijk iig anders over. maargoed, maakt niet uit
[ afbeelding ]
kwam ik net op FB tegen bij een vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
Dank!Echt braaf (en grooooot) ook voor haar leeftijd! (4,5mnd)quote:
Dat vraag ik me af . Moeder is 1.80 en vader was 1.85 (op 3-jarige leeftijd) . Eigenlijk vind ik 1.80 wel een mooie maatquote:Op zondag 30 september 2012 22:04 schreef Isegrim het volgende:
Dat wordt een flinke joekel zo te zien.
quote:Op zondag 30 september 2012 20:28 schreef TripleS het volgende:
[..]
Das een leuke!!
Oh en onze nieuwe aanwinst![]()
:
Een hele grote baby, wat schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |