Anna Hutchisonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dit
Wie weet eigenlijk hoe die vrouw heet van de stadseigenaar?
Die rooie die aan het eind in chains gegooid wordt zeg maar![]()
I wanna tap it!
Die wil ik ook wel weten jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Evenals die slavin die bij die steniging stond toe te kijken en later bevrijd werd![]()
Dat dacht ik ook even. Kon wel een jonge versie van Bronn zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef Cinderella_Man het volgende:
Die blacksmith speelde toch ook in GoT.....toch ?
Scheren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:15 schreef Mandamo het volgende:
Wtf was die chick aan het doen met Caesar zn pener?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef Tim86 het volgende:
Neeeeee dat kan helemaal niet. Die ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk.quote:
Dat kan niet, want dé Tiberius wordt pas 29 jaar later geboren. Wie het wel kan zijn is Tiberius Claudius Nero, de vader van keizer Tiberius, overgrootvader van Caligula en overovergrootvader van keizer Nero. Hij is 14 op het moment dat de serie zich afspeelt. Hij zal later praetor worden onder Julius Caesar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:08 schreef Anshur het volgende:
De Caesar in de serie is dus 'de' Caesar, is Tiberius ook 'de' Tiberius?
Volgens mij stond er niet zoveel in de geschiedenisboeken over wat hij voor de Gallische oorlog had gedaan, buiten wat veldtochten in het Oosten. Dus echt onmogelijk dat hij erbij betrokken was is het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:17 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij hebben ze aangekondigd het niet al te nauw te zullen nemen met de geschiedenis in het laatste seizoen. Caesar krijgt een iets grotere rol toebedeeld dan hij in werkelijkheid gehad zal hebben. Maar dat doet het gewoon wel leuk; zo'n naam die iedereen kent. En helemaal onmogelijk dat hij erbij betrokken was is het ook weer niet.
Augustus adopteert toch later Tiberius?
En de nieuwe chicksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:08 schreef ems. het volgende:
Toffe aflevering. Vermaak me tot noch toe uitstekend met dit seizoen
Zit net Arrow te kijken. Je herkend hem aan zijn stem voor ie zichtbaar in beeld isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:13 schreef Ziewoarut het volgende:
Mooi om die typische Crixus brul weer te horen toen hij dat vuur opving! Wat een bazenstem heeft die man!
Ja, dat hoef ik toch helemaal niet te zienquote:
Dat zou dan de zoon van deze Tiberius zijn. Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee als ze de rol van iemand gaan aanpassen in het verhaal, maar om mensen rond te laten lopen die pas 30 jaar later geboren worden vind ik wel ver gaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:17 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij hebben ze aangekondigd het niet al te nauw te zullen nemen met de geschiedenis in het laatste seizoen. Caesar krijgt een iets grotere rol toebedeeld dan hij in werkelijkheid gehad zal hebben. Maar dat doet het gewoon wel leuk; zo'n naam die iedereen kent. En helemaal onmogelijk dat hij erbij betrokken was is het ook weer niet.
Augustus adopteert toch later Tiberius?
Ik ook. Echter begrijp ik het ergens ook wel. Naast de veel lossere seksuele moraal die er destijds heerste (ik las onlangs nog iets over een bepaalde keizer die 'vreemd' werd gevonden omdat hij uitsluitend geïnteresseerd was in vrouwen) is de serie ook erg.... hoe kan ik het zeggen.. homogevoelig?quote:
En vrouwen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:59 schreef ems. het volgende:
Een hoop homo's vinden de serie om voor de hand liggende redenen vrij interessant
Ik vond die slachtpartij en "gladiator" gevechten ook niet echt rijmen met vorige seizoen. Zou dus idd voor de spin off kunnen zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef planethugo het volgende:
je merkt wel al dat het het laatste seizoen is, de groep van Spartacus wordt vaker als de slechteriken neergezet. Aan het eind van het seizoen moeten we voor de Romeinen zijn zodat we ook de Caesar spin-off gaan kijken
komt er een caesar spin off?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef planethugo het volgende:
je merkt wel al dat het het laatste seizoen is, de groep van Spartacus wordt vaker als de slechteriken neergezet. Aan het eind van het seizoen moeten we voor de Romeinen zijn zodat we ook de Caesar spin-off gaan kijken
er zijn iig wel plannen voor, maar het groen licht is (nog) niet gegeven. Aangezien Spartacus voor Starz best een belangrijke serie is en het verhaal na dit seizoen van Spartacus zelf op is moet het wel raar lopen als dat niet doorgaatquote:
Nice!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
er zijn iig wel plannen voor, maar het groen licht is (nog) niet gegeven. Aangezien Spartacus voor Starz best een belangrijke serie is en het verhaal na dit seizoen van Spartacus zelf op is moet het wel raar lopen als dat niet doorgaat
Zolang Octavianus maar wintquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
er zijn iig wel plannen voor, maar het groen licht is (nog) niet gegeven. Aangezien Spartacus voor Starz best een belangrijke serie is en het verhaal na dit seizoen van Spartacus zelf op is moet het wel raar lopen als dat niet doorgaat
Indeed dominusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 05:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geen nieuwe aflevering vandaag
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 05:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jupiter's cock!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 05:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Maar waarom werd Spartacus in de eerste instantie dan zo ingekortquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |