Opvallend veel bij het Nederlandse hockeyteam trouwens.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:20 schreef Wilskracht het volgende:
De openlijk homoseksuele of lesbische sporters zijn:
- Marilyn Agliotti – Nederland, veldhockey
- Judith Arndt – Duitsland, wielrennen
- Seimone Augustus – Verenigde Staten, basketbal
- Natalie Cook – Australië, strandvolleybal
- Lisa Dahlkvist – Zweden, voetbal
- Carlien Dirkse van den Heuvel – Nederland, veldhockey
- Imke Duplizer – Duitsland, schermen
- Edward Gal – Nederland, paardensport/dressuur
- Jessica Harrison – Frankrijk, triathlon
- Carl Hester – Groot-Brittanië, paardensport/dressuur
- Karen Hultzer - Zuid-Afrika, boogschieten
- Alexandra Lacrabère – Frankrijk, handbal
- Kim Lammers - Nederland, veldhockey
- Jessica Landström – Zweden, voetbal
- Hedvig Lindahl – Zweden, voetbal
- Matthew Mitcham – Australië, schoonspringen
- Maartje Paumen – Nederland, veldhockey
- Carole Péon – Frankrijk, triathlon
- Mayssa Pessoa – Brazilië, handbal
- Megan Rapinoe – Verenigde Staten, voetbal
- Lisa Raymond – Verenigde Staten, tennis/dubbelspel
- Rikke Erhardsen Skov – Denemarken, handbal
- Ina-Yoko Teutenberg – Duitsland, wielrennen
www.london2012.com , er staan nog wat kaarten en af en toe zetten ze er nog een paar honderd bij als de officials hun plaatsen niet innemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef Snoef het volgende:
Ik kan er zo snel geen topic over vinden dus vraag ik het hier maar even.
Wij gaan aanstaande vrijdag naar Londen en we gaan zaterdag naar Hockey, maar nu wil ik eigenlijk kijken of we nog naar andere wedstrijden kunnen, ik weet alleen niet goed via welke site we nog aan kaarten kunnen komen... iemand een idee?
Bedankt alvast.
Die worden toch opgevuld met militairen en kinderen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:30 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
www.london2012.com , er staan nog wat kaarten en af en toe zetten ze er nog een paar honderd bij als de officials hun plaatsen niet innemen.
Soms gooien ze er ook een aantal op de markt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die worden toch opgevuld met militairen en kinderen ?
Waarom niet? Zij strijden toch ook om Olympische medailles?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Maar goed, mooi voor de paralympische atleten.
Belachelijk dat die moeder scheidsrechter mag zijn bij de wedstrijd van haar zoon!quote:
Hoe je het ook went of keert, het is heel wat anders dan de OS. Ik vind het mooi dat die mensen ook kunnen sporten maar zou er eerlijk gezegd nooit naar kijken..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij strijden toch ook om Olympische medailles?
Het zijn gewoon geen topsporters, klaar. Leuk dat zij er zoveel moeite voor doen hoor, maar moet je daarom zoveel aandacht krijgen? Zij hebben een aanwijsbare handicap, een ander heeft de handicap dat hij/zij geen talent heeft. In beide gevallen jammer dat ze een bepaalde handicap hebben waardoor ze geen topprestaties kunnen neerzetten, maar het is gewoon niet anders en het publiek is er dan ook niet in geinteresseerd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij strijden toch ook om Olympische medailles?
Die spelen interesseren me geen reet. Zwemdisciplines voor mensen met één been, voor mensen met één been maar zonder tenen, mensen met twee benen maar zonder voeten, mensen zonder voeten maar met een waterhoofd, mensen die met het verkeerde been uit bed zijn gestapt etc....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Maar goed, mooi voor de paralympische atleten.
Ik ben hard bezig met afvallen. Moet ik dan een kookprogramma presenteren ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Natuurlijk is het iets anders dan de prestaties van de sporters op de OS. Maar ook zij hebben er hard voor getraind, niets mis mee om er wat aandacht aan te besteden.
Nee een dieetprogramma.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig met afvallen. Moet ik dan een kookprogramma presenteren ?
Het zijn net vrouwen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zijn gewoon geen topsporters, klaar. Leuk dat zij er zoveel moeite voor doen hoor, maar moet je daarom zoveel aandacht krijgen? Zij hebben een aanwijsbare handicap, een ander heeft de handicap dat hij/zij geen talent heeft. In beide gevallen jammer dat ze een bepaalde handicap hebben waardoor ze geen topprestaties kunnen neerzetten, maar het is gewoon niet anders en het publiek is er dan ook niet in geinteresseerd.
Goalballquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die spelen interesseren me geen reet. Zwemdisciplines voor mensen met één been, voor mensen met één been maar zonder tenen, mensen met twee benen maar zonder voeten, mensen zonder voeten maar met een waterhoofd, mensen die met het verkeerde been uit bed zijn gestapt etc....
Top van de NOS! Ik heb het schema al gezien, de openingsceremonie wordt 5 september live uitgezonden op NL1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
Meer aandacht voor Paralympische Spelen bij NOS
De Paralympische Spelen krijgen dit jaar meer aandacht dan ooit tevoren van de NOS, zowel op televisie als op internet. Dat heeft de omroep woensdag gemeld. Er komen twee televisieprogramma’s die gewijd zijn aan de Olympische Spelen voor gehandicapten, dubbel zoveel als vier jaar geleden. Het gaat om een rubriek in de vooravond van Nederland 1 en een late night-programma op Nederland 3. Beide tv-shows worden gepresenteerd door journaallezer Herman van der Zandt.
Een ‘paralympische’ avond begint om 19.00 uur op Nederland 1 met een live magazine vanuit het Paralympisch Holland Huis in Londen. Later op de avond, rond elf uur, volgt iedere sportdag nog een uitzending op Nederland 3 met de hoogtepunten van de belangrijkste wedstrijden van die dag.
De nadruk ligt op de sportieve verrichtingen van de Nederlandse deelnemers in Londen. Op de eerste en laatste dag van de Paralympische Spelen – woensdag 29 augustus en woensdag 9 september – wordt in de late editie uitgebreid stilgestaan bij de openings- en slotceremonie.
De Paralympische Spelen vinden van woensdag 29 augustus tot en met zondag 9 september plaats in Londen, amper twee weken na afloop van de Olympische Zomerspelen. Nederland is met een equipe van een kleine honderd sporters vertegenwoordigd.
Bron
Mooi, ze verdienen ook zeker aandacht
Vers van de pers. Zal nog wel een staartje krijgen qua onderzoek.quote:Fietser komt om na botsing met olympische bus
Een Olympische dubbeldekker heeft vlakbij het Olympisch Stadion in Londen een fietser aangereden. De fietser overleed een half uur later aan zijn verwondingen.
De bus, die journalisten uit het stadion vervoerde, kwam op anderhalve kilometer van het stadion door nog onbekende oorzaak in botsing met de fietser. Het verkeer van en naar het stadion lag vervolgens meer dan twee uur stil.
Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren wordt nog onderzocht.
Bron
Zelf zou ik ook niet in Londen gaan fietsen nee. Het is al een heel geslalom om de toeristen in Amsterdam te ontwijken op de fiets, laat staan met het verkeer daar. Of je moet een adrenaline junkie zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:53 schreef Sautor het volgende:
London en fietsen is al niet zo'n heel erg goede combinatie (alhoewel ze een tijdje terug wel flink campagne gevoerd hebben om fiets populairder te maken) en nu met die olympic lanes en verkeerschaos verbaast het me eigenlijk ook niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |