Aftrekken boven de wasbak in het hotel. Moest toch iets in de Tour als er geen dames kwamen.quote:
Gertje is ook een boerenlul. Die hebben die schoenen allemaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
Die schoenen heeft hij van Derksen geleend zeker.
Ok, dat verhaal heb ik dus blijkbaar gemist.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Aftrekken boven de wasbak. Moest toch iets in de Tour als er geen dames kwamen.
Ik gelukkig ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dat verhaal heb ik dus blijkbaar gemist.
Nee, eergisteren vertelde hij dat volgens mijquote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Aftrekken boven de wasbak in het hotel. Moest toch iets in de Tour als er geen dames kwamen.
Toch? Of verzin ik dit nu ter plekke.
Dat ie van yoghurt lekker bronstig werd. Zo erg, dat ie maar zijn uitvlucht zocht naar de badkamer. Om daar voor de plaatselijke spiegel maar eens lekker aan de handkar te gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Aftrekken boven de wasbak in het hotel. Moest toch iets in de Tour als er geen dames kwamen.
Toch? Of verzin ik dit nu ter plekke.
Een echte baas zegt zoiets 5 weken van tevoren en wordt doodleuk eerste in zo`n etappe, ipv 21e op 17 minuten......quote:
Van yoghurt word hij opgewondenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat ie van yoghurt lekker bronstig werd. Zo erg, dat ie maar zijn uitvlucht zocht naar de badkamer. Om daar voor de plaatselijke spiegel maar eens lekker aan de handkar te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |