We do... but it didn´t look like he did.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over het algemeen wast een chef zijn handen regelmatig.
Ja maar dan nog, ik vond het een onsmakelijk gezicht.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over het algemeen wast een chef zijn handen regelmatig.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
*insert Vince opmerking*Ik heb bij hem ook wel mijn twijfels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat denk je?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Travel. het volgende:
Zouden die bedrijven nog moeten betalen voor deze idioterie?
Werkelijk alles is reclame, en dan krijg je ook nog reclame.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ik eet het komende jaar geen fruit uit de kas meer
Commercie oké, maar rtl draaft wel ver Door met hun sportzomer zeg
Mooi toch. Ik zag net dat je bij de NOS Bram en zijn vriendinnetje door je strot gedrukt krijgt... Oh wacht dat is minder erg dan Tijl welke zichzelf waarschijnlijk ook heeft ingekochtquote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ik eet het komende jaar geen fruit uit de kas meer
Commercie oké, maar rtl draaft wel ver Door met hun sportzomer zeg
ik wou net zeggen, volgens mij moeten de gasten ook betalenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch. Ik zag net dat je bij de NOS Bram en zijn vriendinnetje door je strot gedrukt krijgt... Oh wacht dat is minder erg dan Tijl welke zichzelf waarschijnlijk ook heeft ingekocht
Ja ik krijg meteen trek.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Altijd heerlijk om anderen te zien eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |