SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kan ook een Topshow in eigenlijk. Een TDJ-topshowquote:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hij is al een tijdje niet actief geweest. Misschien heeft hij wel straf en moet hij op zijn kamer zitten zonder FOK.★★★![]()
Of hij heeft zich opgehangen aan een korfbalmandje.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij is al een tijdje niet actief geweest. Misschien heeft hij wel straf en moet hij op zijn kamer zitten zonder FOK.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Dat zou hij nooit doen, zijn levensdoel is boven tong80 eindigen he.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Of hij heeft zich opgehangen aan een korfbalmandje.
Was wel aardig van hem dat hij mij er gister wel op attendeerde.★★★![]()
Zo ziet ie er op de fiets ook uitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Kenny praat altijd of ie bijna gaat huilen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 09:23 schreef elby1988 het volgende:
http://us.rtl.nl/rtlxl/ne(...)771-ac8822162882.mp4![]()
![]()
Braziliaanse gevangen fietsen om straat te verlichten
Gevangen in het Braziliaanse stadje Santa Rita do Sapucai wekken al fietsend op hometrainers elektriciteit op om de plaatstelijk promenade langs de rivier te verlichten.
De meeste criminelen zijn dol op donkere steegjes, maar gevangen in Santa Rita do Sapucai helpen juist de stad te verlichten. Vier fietsen, omgebouwd tot elektriciteitgenerende hometrainers, staan opgesteld op de binnenplaats van de lokale gevangenis.
De fietsen worden gebruikt om een auto-accu op te laden, die vervolgens door een gevangenisbewaker naar de stad wordt gereden. Daar voorziet de accu tien straatlantaarns langs de rivierpromenade van stroom.
Door te fietsen kunnen de gevangen strafvermindering verdienen, zo schrijft Associated Press . Een van de redenen dat het fietsen populair is. De andere is dat ze nu meer in de openlucht verblijven. 'Vroeger zaten we de hele dag opgesloten in de cel en zag ik de zon maar twee uur per dag', aldus Ronaldo da Silva, een gevangene die een straf van 5,5 jaar uitzit.
Het idee komt Jose Henrique Mallmann, de lokale rechter die ergens had gelezen dat sportscholen in de VS de hometrainers gebruiktn om elektriciteit op te wekken.
http://www.z24.nl/bijzake(...)t_te_verlichten.html
Duidelijk dat Genee dit idee dus gewoon gejat heeft![]()
![]()
Ja wie moeten ze dan afkraken, oh ja het is geen Nederlander.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Sanchez wint voor Rabobank hebben ze vanavond toch een probleem![]()
Ben benieuwd naar de inside scoops van Ben van Beurten. Wat zou de sfeer zijn in de Rabobank ploeg??![]()
komt hij weer telaat binnen ?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef luckass het volgende:
Vanavond Tijl Beckand.
Die "grapjes" op z'n twitteraccount![]()
.
http://twitter.com/tijlmtbeckand
Nou het zijn wel weer dijenkletsers.![]()
dat dusquote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja wie moeten ze dan afkraken, oh ja het is geen Nederlander.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Neee geen Tijlquote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef luckass het volgende:
Vanavond Tijl Beckand.
Die "grapjes" op z'n twitteraccount![]()
.
http://twitter.com/tijlmtbeckandWat is dat een waardeloos figuur zeg. Na Smeets is hij de persoon die het volst van zichzelf is in heel Nederland daar waar Smeets nog een mooi CV heeft om inderdaad trots op te zijn.
![]()
En Tijl heeft De Lama's, De Jongens Tegen De Meisjes en Echt Waar?!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neee geen TijlWat is dat een waardeloos figuur zeg. Na Smeets is hij de persoon die het volst van zichzelf is in heel Nederland daar waar Smeets nog een mooi CV heeft om inderdaad trots op te zijn.
![]()
Niet voor niks dat ze succes boeken sinds hij weg is bij de ploeg, toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef vincerusso het volgende:
Breukink gaat weer sneu doendikke kutfaler
![]()
Totdat je zometeen Danny ziet, dan is Tijl weer slank en Rooks bijna doodquote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
waarom ga je naar zo'n programma als je niet in wielrennen interesseert?Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Camerageil.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
waarom ga je naar zo'n programma als je niet in wielrennen interesseert?![]()
![]()
Steven Rooks is een wandelend skelet.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Totdat je zometeen Danny ziet, dan is Tijl weer slank en Rooks bijna dood![]()
Omdat het een droevig mannetje is.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Omdat ie gevraagd wordt ?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik in een super optreden van Driesquote:Op zondag 15 juli 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb weer zin in zo'n grandioze reportage van Wytze en Diekstra.![]()
In zwembroek![]()
![]()
155 etappes, gemiddeld 4 uur TV per etappe = 620 uur (26 dagen non-stop) TV gekeken zonder NL winst.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Dit publiek lacht wel.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dit publiek lacht wel.Ja moeten ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke toevoeging die baggerfilmpjes van joetjoeb Genee.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nu nog één van Sonja Bakker.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Danny heeft dus een EPO-kuurtje gevolgd.![]()
IEUUUUUUUUUUUWOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Niks mis mee met haarquote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in jouw gehucht zie je alleen manwijven![]()
![]()
Deze is best ok hoor, tenminste niet zo achterlijk opgemaakt enzo.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nee.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in jouw gehucht zie je alleen manwijven![]()
Rolland
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik vind er ook niets mis meebeter dan de plamuurmeisjes die normaal voorbij komen.
eventus stultorum magister![]()
Hoeveel verdient zo'n ploeg met een touretappeoverwinning?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Staat er iets op de website van de Tour?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoeveel verdient zo'n ploeg met een touretappeoverwinning?![]()
Aardbeien en pasta voor de koolhydraten. Gelukkig is de sfeer in de ploeg extreem goedquote:Op zondag 15 juli 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Ben van Burten dit keer gemaakt hebben?![]()
![]()
Dat is niet veelquote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef Eenskijken het volgende:
2500 euro dacht ik, maar pin me er niet op vastOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Slim gedaan van Sanchezquote:
Hij gaat patat maken, met aardappelen uit Westland.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Aardbeien en pasta voor de koolhydraten. Gelukkig is de sfeer in de ploeg extreem goed![]()
En om dat de stemming opperbest is, een lekker glaasje rode wijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij gaat patat maken, met aardappelen uit Westland.![]()
![]()
Ja, echt zoiets.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:53 schreef Djokotron het volgende:
[..]
En om dat de stemming opperbest is, een lekker glaasje rode wijn.
Lekkere mayonaise erbij gemaakt van eieren van kippen uit Westland.![]()
doe je toch lekker olympische spelen in zuid afrika, staat nog wat leeg..."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Ja, alles staat leeg.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:57 schreef Khaleesi het volgende:
doe je toch lekker olympische spelen in zuid afrika, staat nog wat leeg...![]()
Hahahquote:Op zondag 15 juli 2012 23:04 schreef Djokotron het volgende:
Danny hematocriet stijgt weer een paar %![]()
![]()
Gert heeft helemaal gelijk, als Evans wel dicht op het klassement had gestaan hadden ze zeker doorgereden. Ze zeggen nu wel van niet, maar schei toch uit![]()
Ja en als er iemand gevaarlijk was geweest in de kopgroep hadden ze ook gas gegeven.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:06 schreef Maver24 het volgende:
Gert heeft helemaal gelijk, als Evans wel dicht op het klassement had gestaan hadden ze zeker doorgereden. Ze zeggen nu wel van niet, maar schei toch uit![]()
Hazes
Nou als ik weet dat er Hazes aan staat in de bus dan zou ik als laatste finishen.eventus stultorum magister![]()
Wytse
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
Niet een risico, zo'n flesje wijn aannemen?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Awkward
Zou mooi zijn als je die bus nu op de achtergrond zou zien bouncen. Naakte vrouwen die er uit rennen etc
Jij begrijpt _O_![]()
Tijl is voor het eerst grappigOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik vind het wel spannend dat spel tussen Wytse en Erik. Erik die continue het voortouw neemt wel leuk.![]()
Aftrekken boven de wasbak in het hotel. Moest toch iets in de Tour als er geen dames kwamen.quote:
Toch? Of verzin ik dit nu ter plekke.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Gertje is ook een boerenlul. Die hebben die schoenen allemaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
Die schoenen heeft hij van Derksen geleend zeker.![]()
Ok, dat verhaal heb ik dus blijkbaar gemist.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Aftrekken boven de wasbak. Moest toch iets in de Tour als er geen dames kwamen.![]()
![]()
Ik gelukkig ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dat verhaal heb ik dus blijkbaar gemist.![]()
Nee, eergisteren vertelde hij dat volgens mijquote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Aftrekken boven de wasbak in het hotel. Moest toch iets in de Tour als er geen dames kwamen.
.
![]()
Dat ie van yoghurt lekker bronstig werd. Zo erg, dat ie maar zijn uitvlucht zocht naar de badkamer. Om daar voor de plaatselijke spiegel maar eens lekker aan de handkar te gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Aftrekken boven de wasbak in het hotel. Moest toch iets in de Tour als er geen dames kwamen.
![]()
Een echte baas zegt zoiets 5 weken van tevoren en wordt doodleuk eerste in zo`n etappe, ipv 21e op 17 minuten......quote:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Van yoghurt word hij opgewondenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat ie van yoghurt lekker bronstig werd. Zo erg, dat ie maar zijn uitvlucht zocht naar de badkamer. Om daar voor de plaatselijke spiegel maar eens lekker aan de handkar te gaan.![]()
![]()
lijkt wel alsof we beter alleen giro's kunnen rijden. daar doen we blijkbaar alles goedThere are only 151 Pokémon.![]()
Gert heeft speciale yoghurt voor jequote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee, moet wel heel speciale yoghurt zijn dan.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hoe hij reageert op alles en iedereen. Hij is een mindere renner, maar zijn karakter is baas. dat heeft inderdaad vrij weinig met TDF te maken.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een echte baas zegt zoiets 5 weken van tevoren en wordt doodleuk eerste in zo`n etappe, ipv 21e op 17 minuten......![]()
hijzelf kookt ook niet .. maar de missquote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Das gewoon hijzelf onder een andere naam.![]()
Lekker dan. Dat een Skoda dat nodig heeft
Jij begrijpt _O_![]()
Grappig dat Rooks als renner een dooie lul was die'nooit wat zei en nu als analist degene is die als oud-renner de hart op de tong heeft en genadeloos kritisch is. Aanwinst.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Na Janet Jackson, nu Danny met een nipple-gate.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
De knoopjes springen zowat van het shirt van Danny![]()
![]()
Inderdaad. Vreemd dat ze dat zeggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef henkde_j het volgende:
Lekker dan. Dat een Skoda dat nodig heeft![]()
Over het algemeen wast een chef zijn handen regelmatig.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Gadver hij zit met zijn handen in die paella te harken.![]()
Skoda's zijn verder wel prima auto's trouwens. Maar mooi zijn ze zeker niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Inderdaad. Vreemd dat ze dat zeggen.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
*insert Vince opmerking*quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over het algemeen wast een chef zijn handen regelmatig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
We do... but it didn´t look like he did.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over het algemeen wast een chef zijn handen regelmatig.![]()
![]()
Ja maar dan nog, ik vond het een onsmakelijk gezicht.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over het algemeen wast een chef zijn handen regelmatig.![]()
Leuk jongen zeggen tegen een vrouwOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
*insert Vince opmerking*Ik heb bij hem ook wel mijn twijfels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zit ome Willem achter het drumstelOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ja wat denk je?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:30 schreef Travel. het volgende:
Zouden die bedrijven nog moeten betalen voor deze idioterie?![]()
Ik eet het komende jaar geen fruit uit de kas meer
Commercie oké, maar rtl draaft wel ver Door met hun sportzomer zegEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Werkelijk alles is reclame, en dan krijg je ook nog reclame.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
Commercie oké, maar rtl draaft wel ver Door met hun sportzomer zeg![]()
Mooi toch. Ik zag net dat je bij de NOS Bram en zijn vriendinnetje door je strot gedrukt krijgt... Oh wacht dat is minder erg dan Tijl welke zichzelf waarschijnlijk ook heeft ingekochtquote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
Commercie oké, maar rtl draaft wel ver Door met hun sportzomer zeg![]()
![]()
ik wou net zeggen, volgens mij moeten de gasten ook betalenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch. Ik zag net dat je bij de NOS Bram en zijn vriendinnetje door je strot gedrukt krijgt... Oh wacht dat is minder erg dan Tijl welke zichzelf waarschijnlijk ook heeft ingekocht
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Ja ik krijg meteen trek.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Altijd heerlijk om anderen te zien eten.![]()
Goed programma van Tijl. Verder is het een kutvent
Jij begrijpt _O_![]()
BoringOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: