Rij 10 is uitstekend.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef Landgeld het volgende:
Iemand ervaring met het Delamar theater? Ik heb tickets op rij 10, redelijk in het midden van de Wim Sonneveld-zaal. Is dit nog goed zicht of is rij 3-4 - aan de zijkant beter als ik dan toch voor 1e rang kies?
Locatie van de kassa's vond ik heel vreemd. En de doorloopfoyers ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rij 10 is uitstekend.
Prima theater met mooie foyers en vooraf of in de pauze moet je eens rond gaan lopen en de kunstwerken aan de muur goed bekijken...
In dat geval zou ik niet voor het De La Mar gaan...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]![]()
Nu nog kiezen tussen
Soldaat van Oranje
Hij Gelooft in Mij
Laten we zeggen, anders...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Locatie van de kassa's vond ik heel vreemd. En de doorloopfoyers ook.
Wie staat er tegenwoordig dan ook nog voor de kassa?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:33 schreef wonderer het volgende:
Als er een rij van meer dan drie man voor de kassa staat, moet je buiten wachten
Ik. Kaartje ophalen, geloof ik, ik weet het niet meer. Vond het raar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie staat er tegenwoordig dan ook nog voor de kassa?
Yeah, echt baggerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:10 schreef Lein80 het volgende:
De muziek van de Adams Family klinkt leuk, moet ik zeggen, verder weet ik er niets vanaf.
Ik heb ze ook besteld wonderer... wat een ramp, maar goed, we zijn erbij (leuk, een beperking op 2 per persoon terwijl je met 6 man gaat... en er dan pas later achterkomen dat je er best 6 per telefoontje kan bestellen, als je maar verschillende creditcards hebt. Dat had ons een hoop gedoe kunnen schelen...)
Nou ja... dit keer wil ik Stage niet per se de schuld geven, maar degenen die het bij de vorige dernière in Stuttgart leuk vonden meer kaarten op te kopen en die voor zo'n 1000 euro per stuk te verkopen. Ik kan me voorstellen dat ze dan iets willen doen om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, echt bagger
Niet dat ik veel anders verwacht had van SE ...
Serie?quote:Op zondag 3 maart 2013 05:27 schreef Johan1994 het volgende:
Dat ik dit topic over het hoofd heb gezien! Groot fan van de Wicked serie!
Boeken, musical, de toekomstige 'film'quote:
Die kan ik je alleen maar aanraden. In september heb ik 'm in Londen gezien, en sindsdien draai ik de CD minstens een keer per week.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:00 schreef roos85 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de musical Mathilda..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |