Ik zal hem netjes mixen met het theater om hem hier relevant te houden. Goed?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er is overigens een topic over de verfliming.
TV / Les Miserables de verfilmde musical (2012)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:58 schreef wonderer het volgende:
*gaat volgende maand vampiertjes kijken in Berlijn*
Welke? Goele?quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:57 schreef wonderer het volgende:
Is Elizabeth uit Ierland genoeg voor haar om te weten wie je bent? Anders is het ook zo lullig
Ik beloof niks, maar als ik 'r spreek, doe ik het wel hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
![]()
Daens, daar kent ze me van. Verder hoef je natuurlijk geen groeten te doen.
Ik vind het eigenlijk veel belangrijker dat je erg van haar performance geniet, ze is goed!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik beloof niks, maar als ik 'r spreek, doe ik het wel hoor
I know, ik heb haar eerder gezienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk veel belangrijker dat je erg van haar performance geniet, ze is goed!!
Hoeveelste keer 'Tanzt' ze nu? 3e ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
I know, ik heb haar eerder gezien
Dat hou ik niet bij, sorryquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoeveelste keer 'Tanzt' ze nu? 3e ofzo?
2e keerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoeveelste keer 'Tanzt' ze nu? 3e ofzo?
idd! nog steeds 1e rangs zelfs. Ga eens kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:10 schreef wonderer het volgende:
Zeker voor een show die je nog niet gezien hebt, zou ik voor het overzicht gaan en wat verder weg in het midden gaan zitten. Ik ben maar een keer in het Delamar geweest en toen zat ik op rij drie, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat rij 10 ontzettend ver weg en slecht zicht heeft.
Ik vind die 'eerste rang' benamingen soms best misleidend moet ik zeggen (al zal het op rij 10 wel goed zitten natuurlijk ) ). Circustheater heeft ongeveer de hele zaal als 1e rang, terwijl er imho nogal verschilt zit tussen rij 1 en rij 20.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
idd! nog steeds 1e rangs zelfs. Ga eens kijken.![]()
Delamar verder mooi? Ben er nog niet geweest
Hmm.. dan hoop ik dat rij 10 - midden - mooi overzicht geeft. Op de plattegrond zitten er nog zoveel rijen achterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik vind die 'eerste rang' benamingen soms best misleidend moet ik zeggen (al zal het op rij 10 wel goed zitten natuurlijk ) ). Circustheater heeft ongeveer de hele zaal als 1e rang, terwijl er imho nogal verschilt zit tussen rij 1 en rij 20.
Als je daar in het midden zit lijkt me dat het wel goed zit met dat overzicht hebben jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hmm.. dan hoop ik dat rij 10 - midden - mooi overzicht geeft. Op de plattegrond zitten er nog zoveel rijen achterhttp://delamar.nl/contentfiles/nieuwe_ws.jpg
Rij 10 is uitstekend.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef Landgeld het volgende:
Iemand ervaring met het Delamar theater? Ik heb tickets op rij 10, redelijk in het midden van de Wim Sonneveld-zaal. Is dit nog goed zicht of is rij 3-4 - aan de zijkant beter als ik dan toch voor 1e rang kies?
Locatie van de kassa's vond ik heel vreemd. En de doorloopfoyers ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rij 10 is uitstekend.
Prima theater met mooie foyers en vooraf of in de pauze moet je eens rond gaan lopen en de kunstwerken aan de muur goed bekijken...
In dat geval zou ik niet voor het De La Mar gaan...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]![]()
Nu nog kiezen tussen
Soldaat van Oranje
Hij Gelooft in Mij
Laten we zeggen, anders...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Locatie van de kassa's vond ik heel vreemd. En de doorloopfoyers ook.
Wie staat er tegenwoordig dan ook nog voor de kassa?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:33 schreef wonderer het volgende:
Als er een rij van meer dan drie man voor de kassa staat, moet je buiten wachten
Ik. Kaartje ophalen, geloof ik, ik weet het niet meer. Vond het raar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie staat er tegenwoordig dan ook nog voor de kassa?
Yeah, echt baggerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:10 schreef Lein80 het volgende:
De muziek van de Adams Family klinkt leuk, moet ik zeggen, verder weet ik er niets vanaf.
Ik heb ze ook besteld wonderer... wat een ramp, maar goed, we zijn erbij (leuk, een beperking op 2 per persoon terwijl je met 6 man gaat... en er dan pas later achterkomen dat je er best 6 per telefoontje kan bestellen, als je maar verschillende creditcards hebt. Dat had ons een hoop gedoe kunnen schelen...)
Nou ja... dit keer wil ik Stage niet per se de schuld geven, maar degenen die het bij de vorige dernière in Stuttgart leuk vonden meer kaarten op te kopen en die voor zo'n 1000 euro per stuk te verkopen. Ik kan me voorstellen dat ze dan iets willen doen om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, echt bagger
Niet dat ik veel anders verwacht had van SE ...
Serie?quote:Op zondag 3 maart 2013 05:27 schreef Johan1994 het volgende:
Dat ik dit topic over het hoofd heb gezien! Groot fan van de Wicked serie!
Boeken, musical, de toekomstige 'film'quote:
Die kan ik je alleen maar aanraden. In september heb ik 'm in Londen gezien, en sindsdien draai ik de CD minstens een keer per week.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:00 schreef roos85 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de musical Mathilda..
Neequote:
Misschien voor sommige mensen, maar voor mij absoluut niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:49 schreef BarbaraVleesaap het volgende:
Klopt het dat het bij de musicals van nu meer gaat om de decors en special effects en dat de muzikaliteit van de spelers van ondergeschikt belang is?
Dat idee krijg ik namelijk
Dat zie je dan toch echt verkeerd.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:49 schreef BarbaraVleesaap het volgende:
Klopt het dat het bij de musicals van nu meer gaat om de decors en special effects en dat de muzikaliteit van de spelers van ondergeschikt belang is?
Gedeeltelijk wel. Goed lezen waar het verhaal over gaat, wie er in de cast zitten en filmpjes/promo materiaal kijken. Dan weet je welke je 'moet' kiezen.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:49 schreef BarbaraVleesaap het volgende:
Ik word steeds benieuwder. 11 april ga ik 'm zien in Amersfoort. Eerst 6 april nog Sister Act.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:14 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Leuk om te horen dat het je zo ligt.
Ik heb vroeger met ons kinderkoor Joseph gedaan in de Tilburgse schouwburg. Toen ik de versie met Freek zag, zat ik dus steeds samen met mijn moeder zachtjes mee te zingen. Tot ergernis van de spelers.Nee hoor, we zongen heel zachtjes.
Zondag heb ik Aspects gezien. Aanrader voor de fans van serieuze musicals kan ik je vertellen.
Onze cast was net iets anders omdat we Freek hadden ipv Rene. En Mieke ipv Maaike. Maar dat beviel goed. Bij de eerste scene zag ik meteen Freek al staan (had geen castbord gezocht). Ik vind dat Freek goed in de rol past. Omdat hij, wat ik al eerder elders las, jonger is, lijkt het in de 1e akte beter te kloppen. Muzikaal gezien mis je niets met Freek. Maar dat wisten wij al. Die laatste noot!
Lone had ik tot dan toe alleen in Zorro gezien. Daar vond ik haar al super. Nu kon ik vooral een heel andere kant van haar horen. En die was zo mooi.Ernst Daniël had ik al met zijn 3 Baritons gehoord. Natuurlijk ook een hele goede zanger. Hetzelfde geldt voor Michelle, die ik al had gezien in Next to Normal. Mieke vond ik erg sterk in Hand Me the Wine and the Dice. (Stanley,
voor de choreo.) Wordt saai he? Al die veren.
Dan ook nog wat veren voor de ass van Mathijs.Daar zou ik alleen al mijn kaartje voor betaald hebben. Ik vond het ensemble zo fijn dynamisch in deze musical. Ze hebben gelijk allemaal een dubbelrol als roadie. Dat is me heel goed bevallen. Een ander van ons moest er erg aan wennen, maar ik had dat helemaal niet.
Andere reacties: onze buurvrouw in de zaal zat te huilen en een jonger meisje achter ons vond Saturday Night Fever veel leuker.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Sister Act staat ook nog op ons lijstje. Maar ik verwacht dat we gaan wachten op een actie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik word steeds benieuwder. 11 april ga ik 'm zien in Amersfoort. Eerst 6 april nog Sister Act.
Oh echt? Ik vond hem waardeloos. Het verhaaltje komt overduidelijk uit de pen van Raggel, aangezien het bijna te mooi is om waar te zijn. De trucjes heb je na 2x ook wel gezien (Plop, weer een spuitend blikje Heineken) en zelfs de komische noten, papa en mama Raggel, zijn na tien minuten al niet leuk meer. Over tien minuten gesproken... de musical vertelt eigenlijk het hele verhaal in tien minuten, en verder suddert het dan een beetje gezapig naar het einde. Een ensemble had eigenlijk niet eens gehoeven, want die komen gewoon niet verder dan wat Oehtje en Aahtjes. Nee, niks an.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:34 schreef Clauw het volgende:
Ik heb afgelopen zondag genoten van Hij gelooft in mij met Hadewych en de rest. Prachtige musical met een goede cast. Jammer dat er geen cd is!
Ja echt! Smaken verschillenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vond hem waardeloos. Het verhaaltje komt overduidelijk uit de pen van Raggel, aangezien het bijna te mooi is om waar te zijn. De trucjes heb je na 2x ook wel gezien (Plop, weer een spuitend blikje Heineken) en zelfs de komische noten, papa en mama Raggel, zijn na tien minuten al niet leuk meer. Over tien minuten gesproken... de musical vertelt eigenlijk het hele verhaal in tien minuten, en verder suddert het dan een beetje gezapig naar het einde. Een ensemble had eigenlijk niet eens gehoeven, want die komen gewoon niet verder dan wat Oehtje en Aahtjes. Nee, niks an.
Gelukkig maar, hè?quote:
Sister Act was een feestje! Echt een leuke show. Ik ga 'm zeker nog wel een (paar) keer bekijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik word steeds benieuwder. 11 april ga ik 'm zien in Amersfoort. Eerst 6 april nog Sister Act.
TiKiKo??quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:14 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik heb vroeger met ons kinderkoor Joseph gedaan in de Tilburgse schouwburg.
Wij morgen over drie wekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef Twoflower het volgende:
Sister Act was een feestje! Echt een leuke show. Ik ga 'm zeker nog wel een (paar) keer bekijken.
Ben benieuwd of je Carolina Dijkhuizen hebt, of Nurlaila Karim. (Ik las net vandaag dat Nurlaila de alternate van Carolina is vanaf vandaag.)quote:
Eigenlijk wel jammer dat je de hoofdrolspeelster dan niet kan bewonderen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef Twoflower het volgende:
Ben benieuwd of je Carolina Dijkhuizen hebt, of Nurlaila Karim. (Ik las net vandaag dat Nurlaila de alternate van Carolina is vanaf vandaag.)
Ja, tijdens is ook zo wat hèquote:Op zondag 7 april 2013 00:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er ook heen met mijn moeder als de operatie erop zit.
Ugh. Meestal ben ik wel van de understudies maar hier zou ik dus echt op letten... Karim kan ik echt niet hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je Carolina Dijkhuizen hebt, of Nurlaila Karim. (Ik las net vandaag dat Nurlaila de alternate van Carolina is vanaf vandaag.)
Ik dacht dat niemand zin zou hebben om dat te googelen.quote:
Heb ik niet hoeven googlen. Ik ken het koor erg goed.quote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik dacht dat niemand zin zou hebben om dat te googelen.Ja, met TiKiKo, ja. Ik heb er ergens nog een videoband van.
Ik hoop het eigenlijk... Liever geen phantom dan met Rene (ik vind hem hartstikke leuk hoor maar niet in serieuze rollen).quote:Op woensdag 10 april 2013 16:36 schreef Twoflower het volgende:
Apart hoor. Halverwege 2012 kwam het nieuws naar buiten dat in seizoen 2013/2014 Rene van Kooten de hoofdrol zou krijgen in The Phantom of the Opera. Daarna bleef het stil. En nu weten we sinds afgelopen week dat hij juist een rol gaat spelen in Jersey Boys. Dus Phantom gaat niet door?
Tja, ik vind het nog steeds leuk als mensen me (positief) weten te verrassen, zoals bijvoorbeeld indertijd Angela Schijf in 42nd Street. Wie weet had Rene het ook wel heel goed gedaan als Spook.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk... Liever geen phantom dan met Rene (ik vind hem hartstikke leuk hoor maar niet in serieuze rollen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |