Borderlands heb ik al, net als Skyrim en Dead Island. Tropico heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:55 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor Tropico en Borderlands
Zeker. Tof spel.quote:
5 euro is niet zoveel, altijd het proberen waard.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:58 schreef beejceej het volgende:
Kan je ergens een demo spelen van Borderlands? Ik hou wel van shooter RPGs maar weet niet of ik deze leuk vind..
Oja, goed idee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:04 schreef Ooku het volgende:
Je kan dan beter de GOTY edition kopen voor 7.49
meteen ook maar gekocht 2.25 is geen geldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
KOTOR had ik nog niet op de PC, gekocht dus.
Herinneringen aan dat spel zijn echt geweldig.
Ik heb online geen vriendenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:23 schreef FerryNL het volgende:
Borderlands is echt geniaal vind ik. Lekker met 4 vrienden online die wereld ingaan.![]()
En Skyrim is echt super geprijsd nu
Wel degelijk, orcs must die, frozen synapse, tropico zaten sowieso in wintersalequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:16 schreef Darkestrah het volgende:
Er zijn nu toch geen overkoepelende acties, waar je bijvoorbeeld met een andere sale die coals had?
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Wel degelijk, orcs must die, frozen synapse, tropico zaten sowieso in wintersale
Je bedoeld of er mogelijkheden zijn tot gratis games, zoals er in de wintersale mogelijk was om coal te verzamelen voor games?quote:
Exact.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Je bedoeld of er mogelijkheden zijn tot gratis games, zoals er in de wintersale mogelijk was om coal te verzamelen voor games?
Zeker!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:04 schreef Berend. het volgende:
Warhammer 40,000: Space Marine, aanrader?
Dan niet kopen, Borderlands blinkt alleen uit in coop fun met bekenden. Kun je beter voor 5 euro een spel als Space Marine halen of zoiets (al is Borderlands de betere game, maar jaquote:
Hij start bij mij gewoon op onder Windows 7 64 bit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:35 schreef Morthill het volgende:
werkt KotOR op Steam wel onder windows 7? want ik krijg mijn oude versie nooit aan de praat. 2,50 wil ik nog wel betalen om dat kreng weer te kunnen spelen
De Steam-versie of de oude discversie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij start bij mij gewoon op onder Windows 7 64 bit.
Steam.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
De Steam-versie of de oude discversie?
Hmm, lees op internet nog van genoeg mensen waar hij op steam niet draait.
gewoon wachten en anders last-minute nog even goedkoop oppakkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:14 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vreet mezelf echt op van ergernis/twijfel
Ik wil de F:NV Ultimate edition, maar ik weet zeker dat als ik hem nu koop hij binnen 24 uur voor -75% in de sale komt...
Ja ik weet het, maar ik verveel me al een week lang helemaal kapotquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
gewoon wachten en anders last-minute nog even goedkoop oppakken
wtf iddquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:21 schreef tuut-chips het volgende:
Heads up: Super Meat Boy is een hidden flash deal; ¤3,50
Ja, en ik heb nog een Gift + DLC te koop/te ruilquote:
Hij zit nu in de Daily.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wil graag Dirt Showdown als hij in de aanbieding komt, zou één van jullie mijn willen DMen als het in de aanbieding is? Voor de rest heb ik geen geld voor..
Dus stats: 0 games, 1 wanted.
Nee,quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, en ik heb nog een Gift + DLC te koop/te ruilGrappig spelletje, maar wel heel erg controller gericht om eerlijk te zijn
lol renegade ops is niet te doen zonder controller..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee,
Je moet tank steering aanzetten. Verder speelt het dan als die oude topdown spelletjes. Alleen ziet het er een paar keer beter uit.
Ik heb daarvan ook nog een paar kopietjes, dus 2.50 of een spel van gelijkaardige waarde is goed als iemand dat wil doen.
Is duurder dan de game zelfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:59 schreef Eenskijken het volgende:
zijn er mensen die interesse hebben om een 4pack te doen met renegade ops?
ik welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:59 schreef Eenskijken het volgende:
huh? Nee hoor. ze hebben allebei 75%quote:Op zondag 15 juli 2012 00:07 schreef tuut-chips het volgende:
HIJ IS DUURDER DAN LOS WANT -40% IPV -75%
Bullshit. Ik speelde op het toetsenbordquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:51 schreef Xblister het volgende:
[..]
lol renegade ops is niet te doen zonder controller..
Ik heb nog wel een voor je voor 2,50quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:59 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bullshit. Ik speelde op het toetsenbord
Met jou, en ik was beter
Dat was niet de vote toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:07 schreef Navida het volgende:
[..]
Het zijn ze beide, voor 7,50
Is een bundle.
Ik zie het inderdaad, vreemd dat die niet op de FP staat.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:09 schreef Navida het volgende:
[..]
L4D2 alleen kun je ook gewoon kopen voor -75%, wel degelijk dus :p
Ah nu staat het er welquote:Op zondag 15 juli 2012 01:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad, vreemd dat die niet op de FP staat.
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:14 schreef benx het volgende:
Steam store hier nog steeds down, Gabe Newell zit op de kabel.
"The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later."quote:Op zondag 15 juli 2012 01:14 schreef benx het volgende:
Steam store hier nog steeds down, Gabe Newell zit op de kabel.
Te laat al gekocht, maar hoe dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:08 schreef Marnixos het volgende:
Mijn raad aan de Left 4 Dead kopers: Laat deel 1 liggen! Alles wat in deel 1 zit (dus ja, ook de campaigns, maps, wapens en dergelijken) zitten ook in deel 2!
Zit gewoon al standaard bij Left4Dead2. Aan deel 1 heb je dus geen flikkerquote:
Amnesia ga ik nooit spelen. Alan Wake en Dead Space vind ik horror/thriller genoegquote:Op zondag 15 juli 2012 01:22 schreef Marnixos het volgende:
L.A. Noire nog te duur (ik moet en zal hem voor 5 euro krijgen), Amnesia heb ik al en in Alan Wake geen interesse bij de community's choice. Amnesia gestemd voor de community, die game is echt een must play voor iedereen, wat een sfeer!
[..]
Zit gewoon al standaard bij Left4Dead2. Aan deel 1 heb je dus geen flikker
The Witcher is 2 euro (deel 1 dan)quote:Op zondag 15 juli 2012 01:24 schreef Berend. het volgende:
Ik wil The Wicher, maar 16 euro is mij te duur. :S
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Amnesia ga ik nooit spelen. Alan Wake en Dead Space vind ik horror/thriller genoeg.
Ach jongens toch...quote:Op zondag 15 juli 2012 01:24 schreef TJV het volgende:
Ik scheet echt 7 kleuren stront bij Amnesia. Donkere kamer, headset op. Niet doen.
Zo durf ik het wel!quote:Op zondag 15 juli 2012 01:26 schreef Marnixos het volgende:
[..]
[..]
Ach jongens toch...Voor jullie zijn er nog mods om mee te spelen in Amnesia, niet hetzelfde als de real deal maar wel onderhoudend hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |