Hahaha mafkeesquote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef Ireth het volgende:
Al de hele week kijk ik depressief naar buiten als we wakker worden. We willen al de hele week naar de kinderboerderij, maar die kutregen ligt dwars. En heb echt geen zin om daar met regen binnen in de caviaschuur te zitten met 100 andere koters. Dat kan ik thuis ook.
Nu lijkt het morgenochtend droog te blijven volgens de buienradar! Ik spring dus lekker mijn nest in! En hopenlijk gaat het nu morgenochtend lukken! Tjuus!
(zit er boven 1 caviageluiden na te doen om me te lokken![]()
)
Slaap lekker Ireth! En geef mijn vriendinnetje een knuffel van me...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef Ireth het volgende:
Al de hele week kijk ik depressief naar buiten als we wakker worden. We willen al de hele week naar de kinderboerderij, maar die kutregen ligt dwars. En heb echt geen zin om daar met regen binnen in de caviaschuur te zitten met 100 andere koters. Dat kan ik thuis ook.
Nu lijkt het morgenochtend droog te blijven volgens de buienradar! Ik spring dus lekker mijn nest in! En hopenlijk gaat het nu morgenochtend lukken! Tjuus!
(zit er boven 1 caviageluiden na te doen om me te lokken![]()
)
dat zijn leuke dingen inderdaad...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bij mijn ex waren de kids ook erg "schuw" .... Totdat ik Mickey Mouse ging kijken en er binnen 5 minuten twee kids op schoot zaten en in slaap vielen....
Ach ja... gemiste kans.... Voor haar denk ik dan maar....quote:Op zondag 15 juli 2012 00:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat zijn leuke dingen inderdaad...
gewoon van die ijsbrekers
Ja dat werkt vaak welquote:Op zondag 15 juli 2012 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
ijsbrekers geintje wat ik geflikt heb bij een 2tal kids... toen ik bij hun papa op bezoek kwam..
ik wist van te voren donders goed hoe de kids heette.. beide unisex namen...
Dus namen verdraaien... en dan mezelf voor de kop slaan... omdat ik fout zat... maar de kids lachtte me uit.. dus pluspunten gescoord!
het meest mis ik de kids van mijn ex'enquote:Op zondag 15 juli 2012 00:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach ja... gemiste kans.... Voor haar denk ik dan maar....
Ik vroeg me al af wie morgen ochtend het ontbijd gaat regelen maar jij dus.quote:
Truzzuh Ehhe en Kentekenplaat.... En dolfijntje.quote:
orvelte? goede kaas halen zeker?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:33 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ook!
trouwens... ehhe... morgen in orvelte wat leuks te doen....
Reminds me... Ik moet nog een aantal FHF mensen voor de camera lokkenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:34 schreef dolfina-chica het volgende:
"stiefkiekn" levende standbeelden! bij museum in de buurt
ik bedoelde... ik ook... vroeg op![]()
ik ben nog te wakker
ah als je moe bent val je wel in slaap. als je geen slaap hebt, is t zinloos om maar te gaan liggenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:34 schreef dolfina-chica het volgende:
"stiefkiekn" levende standbeelden! bij museum in de buurt
ik bedoelde... ik ook... vroeg op![]()
ik ben nog te wakker
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Reminds me... Ik moet nog een aantal FHF mensen voor de camera lokken
nah niet alle vrouwen zijn zo dik dat ze een heel bed in beslag nemenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
plus hond denkt dat ze zo groot is, dat ze een 2persoonsbed nodig heeft, dus eerst daar eens mee "vechten"
net een vrouw joh... 25%bed hou ik over
Toch schijnt dat wel goed te zijn, omdat je lichaam dan wel denkt dat het slaapt en dus rust je uit. Geen idee of het echt zo is, maar dat zo begreep ik het.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ah als je moe bent val je wel in slaap. als je geen slaap hebt, is t zinloos om maar te gaan liggen
Ik regel niksquote:Op zondag 15 juli 2012 00:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie morgen ochtend het ontbijd gaat regelen maar jij dus.
klopt idd, t is iig ontspannen.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Toch schijnt dat wel goed te zijn, omdat je lichaam dan wel denkt dat het slaapt en dus rust je uit. Geen idee of het echt zo is, maar dat zo begreep ik het.
trusten pbquote:Op zondag 15 juli 2012 00:38 schreef Papabear het volgende:
Ik duik m'n bed in. Morgenavond komtweer.
Slaap lekker voor straks ya'all
Lach jij maar... jou krijg ik ook nog wel zo ver....quote:
Doe haar de groeten! Slaap lekker...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:38 schreef Papabear het volgende:
Ik duik m'n bed in. Morgenavond komtweer.
Slaap lekker voor straks ya'all
worden vast betere foto's als die ik van mezelf heb gemaaktquote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Reminds me... Ik moet nog een aantal FHF mensen voor de camera lokken
niet helemaal mee eens...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ah als je moe bent val je wel in slaap. als je geen slaap hebt, is t zinloos om maar te gaan liggen
dit dus..quote:Op zondag 15 juli 2012 00:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Toch schijnt dat wel goed te zijn, omdat je lichaam dan wel denkt dat het slaapt en dus rust je uit. Geen idee of het echt zo is, maar dat zo begreep ik het.
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:46 schreef Merlijn het volgende:
Ik hoef geen vriendin meer in huis...
"Pappa, wanneer kom je nou naar behehehehed! "
![]()
* Merlijn afmeldt... tot morgen!
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:46 schreef Merlijn het volgende:
Ik hoef geen vriendin meer in huis...
"Pappa, wanneer kom je nou naar behehehehed! "
![]()
* Merlijn afmeldt... tot morgen!
Ze heeft nog gelijk ook met dit grafweerquote:Op zondag 15 juli 2012 10:53 schreef Ireth het volgende:
"Susanne! Ga je aankleden, dan gaan we naar de kinderboerderij!"
"Ik heb geen zin, ik wil een pyamadag houden..."
Pokkeweer bij jou? Hier valt het wel mee.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze heeft nog gelijk ook met dit grafweer
Het lijkt nu weer wat op te klaren, maar de afgelopen paar uur alleen maar regen gehad iddquote:Op zondag 15 juli 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pokkeweer bij jou? Hier valt het wel mee.
Ik zie het en er komt ook een aardige bui mijn kant op.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het lijkt nu weer wat op te klaren, maar de afgelopen paar uur alleen maar regen gehad idd
Ik hoor het alweer.... Dringend gaan inpakken. En Meg duidelijk maken dat full-size familiespellen niet in de koffer passenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie het en er komt ook een aardige bui mijn kant op.
Natuurlijk passen die wel. Let maar opquote:Op zondag 15 juli 2012 11:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer.... Dringend gaan inpakken. En Meg duidelijk maken dat full-size familiespellen niet in de koffer passen
We hebben drie koffers voor twee vrouwen en ik. Waarom hebben de vrouwen nu al 2,5 koffer nodigquote:Op zondag 15 juli 2012 11:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Natuurlijk passen die wel. Let maar op
Dat schijnt in de genen te zittenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We hebben drie koffers voor twee vrouwen en ik. Waarom hebben de vrouwen nu al 2,5 koffer nodig
En als je terug komt dan zit 2/3 nog opgevouwen in de koffer omdat ze het niet hebben gedragen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We hebben drie koffers voor twee vrouwen en ik. Waarom hebben de vrouwen nu al 2,5 koffer nodig
Hier is het andersomquote:
Dan zal ik je ook nog even van de stilte voor de storm laten genieten.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear geniet nog even van de rust
Dat is altijd het mooiste momentquote:Op zondag 15 juli 2012 12:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan zal ik je ook nog even van de stilte voor de storm laten genieten.
Pcies!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie je wel, mogguh. Als er 2 zijn die dat zeggen.....
quote:
Middagquote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie je wel, mogguh. Als er 2 zijn die dat zeggen.....
Als jullie even naast elkaar gaan zitten dan hoef ik maar één keer uit te halen.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jullie even naast elkaar gaan zitten dan hoef ik maar één keer uit te halen.
Is dit een uitdaging?quote:
Laat maar aan mij over ze zullen het wel merken.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef frederik het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het dreunt vanzelf door als er goed geslagen wordt
Ja 1 wel en toen kreeg ik een andere zonder ab via fok dacht ik. Die komt op slaapkamer.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging?
Even een ander vraagje. Was jou dvd speler nou stuk? want ik heb er anders nog één liggen.
[..]
Laat maar aan mij over ze zullen het wel merken.![]()
Dan ga ik er iemand anders blij mee maken.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja 1 wel en toen kreeg ik een andere zonder ab via fok dacht ik. Die komt op slaapkamer.
En gisteren van een vriendin 1 gekregen met ab. Dus voorzien! Maar tnx!
Ik had heel veel goede voornemens dit weekend maar...quote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef Ireth het volgende:
Blegh!![]()
Als ik om me heen kijk heb ik genoeg te doen... algemeen huishoudelijke meuk, maar heb nergens zin in...
Gelukkig heb ik hier heel veel normale tekenfilms.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:46 schreef Ireth het volgende:
En het ergste... na 6 afleveringen van Spongebob aan te hebben moeten horen.. begint zojuist Spongebob... the movie!!!
Whehehequote:Op zondag 15 juli 2012 15:46 schreef Ireth het volgende:
En het ergste... na 6 afleveringen van Spongebob aan te hebben moeten horen.. begint zojuist Spongebob... the movie!!!
Het ergste zijn die ongelooflijke kut stemmen die gebruikt worden.quote:
Waarom zou je een hamer pakken terwijl je een aansteker hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:11 schreef Ireth het volgende:
Ik stond net in de keuken te kijken naar mijn sponsje op het aanrecht en moest me gewoon bedwingen om geen hamer uit de schuur te pakken...
Ik weet het. Toen mijn jongste broertje nog wat jonger was keek hij er ook altijd naar. En gisteren was ik bij mijn broer en waar zat mijn neefje naar te kijken?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ergste zijn die ongelooflijke kut stemmen die gebruikt worden.
Ik vind deze nog altijd mooi.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dit is mijn ogen één van de mooiste ballads ooit gemaakt:
Dat heb ik met die gele dubro doekjesquote:Op zondag 15 juli 2012 16:11 schreef Ireth het volgende:
Ik stond net in de keuken te kijken naar mijn sponsje op het aanrecht en moest me gewoon bedwingen om geen hamer uit de schuur te pakken...
Ik heb gelukkig mijn tv op mijn pc aangesloten. Want anders stond die ook al lang bij het grofvuil.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:46 schreef Ireth het volgende:
Ik ga even met een peuk in de tuin zitten... voor ik zo de tv naar buiten pleur...
quote:
En ik zit achter mijn beeldscherm.quote:
Alsof het mij uitmaakt wat voor kleur broek jij aan hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pff, ik ook. Én ik heb een zwarte broek aan.
Alsof het mij uitmaakt dat je achter je beeldscherm zit.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alsof het mij uitmaakt wat voor kleur broek jij aan hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets mis met Henk Wijngaard, dat is jeugd muziek voor mij.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:31 schreef Inlognaam het volgende:
Excuses voor Henk Wijngaard, maar kan even geen betere optie zo snel vinden.
Het is ook niet mijn muziek maar ik ben er mee opgegroeid.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:35 schreef Inlognaam het volgende:
Generatiekloof
Vind het in principe niets. Hooguit met wat drank op in de kroeg om mee te lallen.
Ik vind spongebob wel leukquote:Op zondag 15 juli 2012 15:46 schreef Ireth het volgende:
Nee je hebt het fout.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind spongebob wel leuk. Juist de Nederlandse versie ook, met die stemmen
. Guilty pleasure! Net als Jersey Shore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |