quote:Op zondag 15 juli 2012 00:46 schreef Merlijn het volgende:
Ik hoef geen vriendin meer in huis...
"Pappa, wanneer kom je nou naar behehehehed! "
![]()
* Merlijn afmeldt... tot morgen!
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:46 schreef Merlijn het volgende:
Ik hoef geen vriendin meer in huis...
"Pappa, wanneer kom je nou naar behehehehed! "
![]()
* Merlijn afmeldt... tot morgen!
Ze heeft nog gelijk ook met dit grafweerquote:Op zondag 15 juli 2012 10:53 schreef Ireth het volgende:
"Susanne! Ga je aankleden, dan gaan we naar de kinderboerderij!"
"Ik heb geen zin, ik wil een pyamadag houden..."
Pokkeweer bij jou? Hier valt het wel mee.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze heeft nog gelijk ook met dit grafweer
Het lijkt nu weer wat op te klaren, maar de afgelopen paar uur alleen maar regen gehad iddquote:Op zondag 15 juli 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pokkeweer bij jou? Hier valt het wel mee.
Ik zie het en er komt ook een aardige bui mijn kant op.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het lijkt nu weer wat op te klaren, maar de afgelopen paar uur alleen maar regen gehad idd
Ik hoor het alweer.... Dringend gaan inpakken. En Meg duidelijk maken dat full-size familiespellen niet in de koffer passenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie het en er komt ook een aardige bui mijn kant op.
Natuurlijk passen die wel. Let maar opquote:Op zondag 15 juli 2012 11:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer.... Dringend gaan inpakken. En Meg duidelijk maken dat full-size familiespellen niet in de koffer passen
We hebben drie koffers voor twee vrouwen en ik. Waarom hebben de vrouwen nu al 2,5 koffer nodigquote:Op zondag 15 juli 2012 11:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Natuurlijk passen die wel. Let maar op
Dat schijnt in de genen te zittenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We hebben drie koffers voor twee vrouwen en ik. Waarom hebben de vrouwen nu al 2,5 koffer nodig
En als je terug komt dan zit 2/3 nog opgevouwen in de koffer omdat ze het niet hebben gedragen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We hebben drie koffers voor twee vrouwen en ik. Waarom hebben de vrouwen nu al 2,5 koffer nodig
Hier is het andersomquote:
Dan zal ik je ook nog even van de stilte voor de storm laten genieten.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear geniet nog even van de rust
Dat is altijd het mooiste momentquote:Op zondag 15 juli 2012 12:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan zal ik je ook nog even van de stilte voor de storm laten genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |