quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neem gewoon alles mee. Maar Dolfina heeft hele goede tips.![]()
ik snapte hem ook al niet eerlijk gezegdquote:
zat bijna een uur tussen dan... zoveel geduld hebben wij nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:00 schreef Inlognaam het volgende:
Kwam even wat tussendoor
Was ermee bezig, toen de deurbel ging... moest alleen nog muziekje zoeken en ik zou klaar geweest zijn
Daar hebben wij allemaal geen tijd voorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:00 schreef Inlognaam het volgende:
Kwam even wat tussendoor
Was ermee bezig, toen de deurbel ging... moest alleen nog muziekje zoeken en ik zou klaar geweest zijn
hoeveel? zal wel een godsvermogen vragen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:29 schreef belle1608 het volgende:
mijn danspartner heeft zijn magic kaarten te koop staan....
Mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik toen gekregen
dan is het extra lief dat je zo'n kaart krijgtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:25 schreef dolfina-chica het volgende:
snap er geen klap van!
ik kreeg die kaart omdat hij vond dat het bij me paste... ik heb het hier over een jongen met stoornis.
Daarom is het ook zo mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:25 schreef dolfina-chica het volgende:
snap er geen klap van!
ik kreeg die kaart omdat hij vond dat het bij me paste... ik heb het hier over een jongen met stoornis.
Je zwager wel, die zwom ook in de Magic-kaarten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo mooi
Ik snap ook geen klap van het spel hoor
welke van de 430?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je zwager wel, die zwom ook in de Magic-kaarten.
Een palmke voor Merlijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:53 schreef Merlijn het volgende:
Zo, uitgebreid gekookt, iemand flink uitgeholpen vanochtend, boodschappen gedaan, koffers naar beneden, huis van top tot teen gepoetst, laptops en tassen verkast... Ik heb wel een biertje verdiend....
Kijk! Dat soort dingen zie ik graag.....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een palmke voor Merlijn
[ afbeelding ]
Hier is de boel ook weer helemaal aan kant
Ik ook, dus ik trek er ook eentje open. Cheers!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kijk! Dat soort dingen zie ik graag.....
kijk merlijn!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kijk! Dat soort dingen zie ik graag.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben vervelend....
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kijk merlijn!!!Nee hoor. Van mij mag je een hele krat neerzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben vervelend....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2012 21:07:10 ]
* dolfina-chica gaat nog ff snel naar de albert heijn..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor. Van mij
mag je een hele krat neerzetten
Welkom terug dan maar, tuigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:14 schreef Inlognaam het volgende:
Van megadroog brood kun je heerlijk knapperige tosti's maken anders. Dus je moet naar de AH toe om kaas en ham te halen
Zo, lieve FHF-SC'ettertjes, ik ben niet meer boos.
dit waren bolletjes...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:14 schreef Inlognaam het volgende:
Van megadroog brood kun je heerlijk knapperige tosti's maken anders. Dus je moet naar de AH toe om kaas en ham te halen
Zo, lieve FHF-SC'ettertjes, ik ben niet meer boos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
156 als ik goed geteld heb!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:46 schreef dolfina-chica het volgende:
we zijn inmiddels te telling ook kwijt he.. van onze sc
Het is volgens mij waard wat de gek (liefhebber) er voor geeftquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:47 schreef belle1608 het volgende:
@magic kaarten geen idee hij heeft er heel veel ik heb er geen verstand van wat het waard is..
Ah, super om te horen dat de jongens weer veilig en wel in hun eigen bedje liggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:52 schreef maffemuts het volgende:
Sorry voor de 'late'update, maar vrij hectische middag hier. In iedergeval is iedereen weer thuis en liggen kinderen weer in hun eigen bedje te slapen![]()
Morgen wel weer wat actiever hier, trusten voor nu
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ah, super om te horen dat de jongens weer veilig en wel in hun eigen bedje liggenThnx voor de update en slaap lekker voor nu
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dit waren bolletjes...
Hmm, bolletjes. Opensnijden, tomaatje, kaas, ham, sla?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet geluktFrustrerend, want zal vast wel iets kleins zijn.
Ook hoi !
Zou een dreun helpen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ander onderwerp.... Ik wordt langzaamaan een softie....
vernaar u klader?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ander onderwerp.... Ik wordt langzaamaan een softie....
Pfff. Ik weet het niet. Probeer eens?quote:
Ik heb het afgelopen jaar gezworen om me niet meer druk te maken om relaties en gewoon de dingen te nemen zoals het komt. En nu er iemand opeens bijn leven binnen komt vallen en ze opeens wat langer weg is, heb ik er veel meer moeite mee dan ik dacht.quote:
ik ken hetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar gezworen om me niet meer druk te maken om relaties en gewoon de dingen te nemen zoals het komt. En nu er iemand opeens bijn leven binnen komt vallen en ze opeens wat langer weg is, heb ik er veel meer moeite mee dan ik dacht.
Maar daar is helemaal niets verkeerd aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar gezworen om me niet meer druk te maken om relaties en gewoon de dingen te nemen zoals het komt. En nu er iemand opeens bijn leven binnen komt vallen en ze opeens wat langer weg is, heb ik er veel meer moeite mee dan ik dacht.
Wel, want ik = bikkelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar daar is helemaal niets verkeerd aan.
Je bent gewoon mens. Een mooi mens, die de kans krijgt om weer lief te hebben en lief gevonden te wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
Ergo: Ik ben een softie en ik heb het geeneens door. Daarnaast: te erg gewoon.
Nou moet ik * echt * een nieuw biertje....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je bent gewoon mens. Een mooi mens, die de kans krijgt om weer lief te hebben en lief gevonden te worden
Neem er ook één voor mij mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou moet ik * echt * een nieuw biertje....
[s]Ik heb een beperkte voorraad vanwege vakantie[/s]who am I kidding... Maar de laatste voorraad geef ik graag hier uitquote:
ojee... aan de ene kant voelt het vervelend, lijkt me (ik ken het niet, op die manier) andere kant is verliefd zijn een lekker gevoel. (dat ken ik wel weer)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ergo: Ik ben een softie en ik heb het geeneens door. Daarnaast: te erg gewoon.
Ik moet de frituur in de gaten houden.quote:
Ik hou mezelf nog steeds voor dat ik niet verliefd benquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ojee... aan de ene kant voelt het vervelend, lijkt me (ik ken het niet, op die manier) andere kant is verliefd zijn een lekker gevoel. (dat ken ik wel weer)
vooral blijven denken, misschien valt het dan nog meequote:
Vooruit, dan heb je echt een goed excuusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet de frituur in de gaten houden.
Maak je jezelf wat wijs.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hou mezelf nog steeds voor dat ik niet verliefd ben
Maar meen het wel jongen! Al tijdens de eerste bowlingmeet pikte je een plekkie in mijn hart in, toen je je zo lief met Susanne bemoeide, die daar spierwit zat bij te komen met haar glaasje water omdat ze net tenauwernood de wc had weten te bereiken na kotsmisselijk geworden te zijn in de bus. Zo lief dat je de rest liet voor wat ze waren en gezellig met haar ging zitten kletsen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou moet ik * echt * een nieuw biertje....
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jullie zijn goeie vrienden?? Yeah Right!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Maar Suus is gewoon tofquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar meen het wel jongen! Al tijdens de eerste bowlingmeet pikte je een plekkie in mijn hart in, toen je je zo lief met Susanne bemoeide, die daar spierwit zat bij te komen met haar glaasje water omdat ze net tenauwernood de wc had weten te bereiken na kotsmisselijk geworden te zijn in de bus. Zo lief dat je de rest liet voor wat ze waren en gezellig met haar ging zitten kletsen.
Gewoon een goed en lief mens. Dus.
quote:
Je weet wie er momenteel sinds een week een tijdje bij me wonen. Die zijn nu een weekendje weg en ik mis ze nu al, ook al zijn ze nog zo drukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
OK komen jullie allebij maar even bij mij op schoot zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je weet wie er momenteel sinds een week een tijdje bij me wonen. Die zijn nu een weekendje weg en ik mis ze nu al, ook al zijn ze nog zo druk
* Papabear op schoot kruipt en duim in mond stoptquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
OK komen jullie allebij maar even bij mij op schoot zitten.
zit nog wel wat tussen verliefd zijn en goede vrienden zijn hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jullie zijn goeie vrienden?? Yeah Right!
Ik moet toch eens afleren om alles gelijk te visualiserenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear op schoot kruipt en duim in mond stopt
is t niet druk als je eigen kids ook bij je zijn btw?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je weet wie er momenteel sinds een week een tijdje bij me wonen. Die zijn nu een weekendje weg en ik mis ze nu al, ook al zijn ze nog zo druk
Dat is allemaal prima geregeld. Die zijn nu bij me en dat is inderdaad de reden dat 'de anderen' nu een weekendje weg zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
is t niet druk als je eigen kids ook bij je zijn btw?
Toch is dat anders. Mijn dochter is (thank god) ook bij me deze paar weken, maar dat is echt anders als je normaliter iemand anders naast je hebt liggen....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
is t niet druk als je eigen kids ook bij je zijn btw?
minder op fok zitten en meer met mensen irl omgaan hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
Maar ik slaap vanavond ook alleen en morgen en overmorgen en de dag daarna en...![]()
friends with benefietsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
zit nog wel wat tussen verliefd zijn en goede vrienden zijn he
ah k, dat is dan wel goed geregeld idd. anders zou t me ineens zo heel erg druk lijken. maar zo is t idd wel goed geregeldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima geregeld. Die zijn nu bij me en dat is inderdaad de reden dat 'de anderen' nu een weekendje weg zijn
Been there, done that. No T-shirtquote:
Draakje van 6quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef dolfina-chica het volgende:
pb, hoeveel kids heb je zelf dan???
merlijn, hoeveel kids heb jij dan?? (ik dacht ergens op gevangen te hebben van 1)
Je dichter?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Toch is dat anders. Mijn dichter is (thank god) ook bij me deze paar weken, maar dat is echt anders als je normaliter iemand anders naast je hebt liggen....
Dat kan ik prima hebben, alleen zitten we wat krap qua ruimte.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, dat is dan wel goed geregeld idd. anders zou t me ineens zo heel erg druk lijken. maar zo is t idd wel goed geregeld
nee dat snap ik wel ja, maar iig van pb is t een wel erg groot verschil van vaak alleen naar man of 4 en dan (naar wat ik dacht man of 6 in sommige weekenden)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Toch is dat anders. Mijn dichter is (thank god) ook bij me deze paar weken, maar dat is echt anders als je normaliter iemand anders naast je hebt liggen....
Ik denk dat het weinig uitmaakt hoeveel personen TBH...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee dat snap ik wel ja, maar iig van pb is t een wel erg groot verschil van vaak alleen naar man of 4 en dan (naar wat ik dacht man of 6 in sommige weekenden)
Je moest eens weten hoeveel mensen ik via fok heb leren kennen. En daar zitten een hoop toffe tussen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
minder op fok zitten en meer met mensen irl omgaan he
hou op.. schei uit... die fouten van jou...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |