yupquote:
WAAAAWAAAH WAAAAWAAHquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DAG IEDEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Dag meneer Spaghetti
correct.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:16 schreef minthy het volgende:
Gaan ze vanavond uitzenden vanaf XO? Vind ik jammer
Ik sloot zowaar niet express het topic en ik wist geen gevatte en hilarische ttquote:
Wow!! Ik kon er dus nooit opkomen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:15 schreef 3rdRock het volgende:
Deze serie bedoelen Wolf et moi: http://en.wikipedia.org/wiki/Out_of_This_World_(TV_series)
En dan net als ze dat op alle festivals doen? Dus een gewoon programma met af en toe schakelen naar het festival? Dan trek ik het wel om naar Sander te luisterenquote:
Whehequote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik sloot zowaar niet express het topic en ik wist geen gevatte en hilarische tt
ik heb me een jaar of wat geleden ook de pleuris gezocht. nu eens zoeken of ik nog ergens de serie kan vindenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wow!! Ik kon er dus nooit opkomen!
Tof man
van Anusquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:17 schreef Cee het volgende:
Zo. In de 40 minuten dat het hier droog was ben ik even naar de stad gelopen, het moment dat ik de deur weer dichttrekt breekt de pleuris weer los hier. Timiiiiiiing!
Je bent toch niet van suiker ofwaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:17 schreef Cee het volgende:
Zo. In de 40 minuten dat het hier droog was ben ik even naar de stad gelopen, het moment dat ik de deur weer dichttrekt breekt de pleuris weer los hier. Timiiiiiiing!
Nee maar als je kan kiezen tussen droog zijn of zeiknat, wat kies jij dan?quote:
Ik weet niet wat je bedoelt hoor gr grquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee maar als je kan kiezen tussen droog zijn of zeiknat, wat kies jij dan?
Laat maar, ik weet het antwoord al.
Sorry, ben keihard aan het werk. Verdomme. Zo.quote:
Hoi!quote:
Yup, eens zien hoe lang ik het trek. Heb m'n notulen nog niet afquote:
Gloeiende dat kan zomaar nietquote:Op zondag 15 juli 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
Fuck it, ik kap met werken, krijg toch niet meer uitbetaald na middernacht... Morgenochtend de rest maar
Morgen!?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
Fuck it, ik kap met werken, krijg toch niet meer uitbetaald na middernacht... Morgenochtend de rest maar
Moet jij eens opletten of ik dat kanquote:
Liefje, Zwolle ligt in een andere tijdzone, dat weet je toch??quote:
Waarom heb je dat niet op mij gebotvierd?! Ik ben enorm toe aan een scheldpartij die z'n weerga niet kent... Frustratie alom hier!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
Noesje ik heb elders even zitten schelden![]()
Ice Age 4: Continental Drift cq. 3D is hemeltergend kut
Ja, hadden we vroeger op de camping ook! Koelt ie al wel?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:21 schreef Pino112 het volgende:
Iemand verstand van koelkasten hier?
We hebben zo'n minibar-geval gekocht voor de vakantie, rond 23.30 maar eens aangezet voor het eerst.
Klopt het dat ie de eerste keer rare geluiden maakt? Twee keer al een soort harde plof namelijk.
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hadden we vroeger op de camping ook! Koelt ie al wel?
wat ik van koelkasten weet is dat je hem na het vervoeren de 1e 24 uur NIET aan mag zetten.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:21 schreef Pino112 het volgende:
Iemand verstand van koelkasten hier?
We hebben zo'n minibar-geval gekocht voor de vakantie, rond 23.30 maar eens aangezet voor het eerst.
Klopt het dat ie de eerste keer rare geluiden maakt? Twee keer al een soort harde plof namelijk.
Kan me voorstellen dat je het niet vertrouwt, maar volgens mij is het gewoon krimpend kunststof wat je hoort (komt dus door de kou)quote:Op zondag 15 juli 2012 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze idd
Koelen doet ie ja, maar ik vertrouw die plofjes niet
Dat geldt volgens mij alleen als je ze plat liggend vervoert, koelvloeistof oid moet dan weer op de plek zakkenquote:Op zondag 15 juli 2012 01:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat ik van koelkasten weet is dat je hem na het vervoeren de 1e 24 uur NIET aan mag zetten.
Ohja, dat kan inderdaad. Slim!quote:Op zondag 15 juli 2012 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je het niet vertrouwt, maar volgens mij is het gewoon krimpend kunststof wat je hoort (komt dus door de kou)
I know, staat al vanaf woensdag stilquote:Op zondag 15 juli 2012 01:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat ik van koelkasten weet is dat je hem na het vervoeren de 1e 24 uur NIET aan mag zetten.
Schijnt ook voor staand vervoer, dan kan het koelvloeistof ook bewegen/verplaatsen oid.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij alleen als je ze plat liggend vervoert, koelvloeistof oid moet dan weer op de plek zakken
Is hier tot nu toe dan altijd goed gegaan, ik wist het nietquote:Op zondag 15 juli 2012 01:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Schijnt ook voor staand vervoer, dan kan het koelvloeistof ook bewegen/verplaatsen oid.
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hier tot nu toe dan altijd goed gegaan, ik wist het niet
Ja, maar Brinkhuis heeft er ook een gebracht hier en die jongen deed zelf direct al de stekker in het stopcontact!quote:
Brinkhuis is die EP-zaak toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar Brinkhuis heeft er ook een gebracht hier en die jongen deed zelf direct al de stekker in het stopcontact!![]()
Slaap lekker!
Ja, klopt! Zit aan de Vaartquote:Op zondag 15 juli 2012 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Brinkhuis is die EP-zaak toch?
Jij ook alvast
Wat doe je eigenlijk daar? Vakantie?quote:Op zondag 15 juli 2012 09:38 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik ga zo iets schandaligs doen hier in Wekerom. Een rondje fietsen op zondag.
Paar dagen bij pa op bezoekquote:
je moet hem ook eerst 24 uur laten staan voordat je hem aan zet volgens mij?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze idd
Koelen doet ie ja, maar ik vertrouw die plofjes niet
edit ik zie dat Borisz me al voor was
Hij staat al vanaf woensdag stilquote:Op zondag 15 juli 2012 09:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet hem ook eerst 24 uur laten staan voordat je hem aan zet volgens mij?
spuit 11quote:Op zondag 15 juli 2012 09:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet hem ook eerst 24 uur laten staan voordat je hem aan zet volgens mij?
moet je voor de gein de tweets van Little Steven is lezen die gaat helemaal los op de Engelse politiequote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef alors het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ijdens-optreden.html
serieus dat je last hebt van boemboem muziek van dancefestivals, dat snap ik, maar als fucking Bruce en Paul in je achtertuin spelen dan is dat toch geen geluidsoverlast? Ik zou een moord doen voor zulke 'geluidsoverlast'...
de 1 houdt van dance, de ander van metal, de ander van hiphop en weer een ander van Bruce en Paul. Als de deal is dat er op een bepaald moment gestopt moet worden moet er gestopt worden. Al had dat natuurlijk wel iets subtieler gekund. laat ze het nummer afmaken en het publiek bedanken en iedereen zou in meer of mindere mate tevreden moeten zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef alors het volgende:
serieus dat je last hebt van boemboem muziek van dancefestivals, dat snap ik, maar als fucking Bruce en Paul in je achtertuin spelen dan is dat toch geen geluidsoverlast? Ik zou een moord doen voor zulke 'geluidsoverlast'...
Goedzo, weg met die fossielenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef alors het volgende:
deze kan ik nog wel hebben, deze is niet zo geforceerd met debiele teksten.quote:
ik vind alleen Liefs uit London goed, de rest brul ik helaas wel makkelijk meequote:Op zondag 15 juli 2012 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
deze kan ik nog wel hebben, deze is niet zo geforceerd met debiele teksten.
Hij faalt gewoon driewerf.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:24 schreef alors het volgende:
[..]
ze zijn ook uitelkaar dus een concert komt er sowieso niet meer![]()
![]()
Ik hoorde gisteren een ontzettend aanstekelijk kreng in de MT50, leek wat op de nummers van de Venga Boys. Je gaat me haten als ik zeg dat ik het leuk vond klinken, he?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:40 schreef Cee het volgende:
Dit nummer vond ik destijds net zo vervelend en gedesinteresseerd als dat tadadada tadadada lied van nu.
Nee hoor, als het enigszins klinkt als de Venga Boys is het gewoon geniaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren een ontzettend aanstekelijk kreng in de MT50, leek wat op de nummers van de Venga Boys. Je gaat me haten als ik zeg dat ik het leuk vond klinken, he?
Ik denk dat ik van de week dezelfde gehoord heb, klonk idd behoorlijk als Vengaboysquote:Op zondag 15 juli 2012 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren een ontzettend aanstekelijk kreng in de MT50, leek wat op de nummers van de Venga Boys. Je gaat me haten als ik zeg dat ik het leuk vond klinken, he?
RIO met Partyshaker oid. Werd er blij vanquote:Op zondag 15 juli 2012 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, als het enigszins klinkt als de Venga Boys is het gewoon geniaal.
Rock, immer subtielquote:Op zondag 15 juli 2012 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
ja! hij mag zijn vrachtwagen misschien in Ingrids inrit parkeren![]()
![]()
Leek veel op het riedeltje van "We like to party"quote:Op zondag 15 juli 2012 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de week dezelfde gehoord heb, klonk idd behoorlijk als Vengaboys
Jep, dat is 'mquote:Op zondag 15 juli 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Leek veel op het riedeltje van "We like to party"
alors, immer complimenteus!quote:
Yay, ik kan dingen onthouden. Komt het toch nog goed op m'n oude dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:00 schreef Cee het volgende:
WK MagicHad een krekelgrapje van Stenders kunnen wezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ik vind het wel een mooi nummer, maar iets te romantisch voor m'n huidige stemming. Ik wil beuken!quote:
Gewone chocavlokken ftw, ik heb vroeger kilo's verslonden van dat spul.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef alors het volgende:
Choca Works zijn de bazen van de chocoladevlokkenmaar je moet wel die gewone hebben, niet die met witte erbij.
Vlokfeest van De Ruyter is ook erg lekker hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef alors het volgende:
Choca Works zijn de bazen van de chocoladevlokkenmaar je moet wel die gewone hebben, niet die met witte erbij.
chocaworks is van de ruyter.....quote:Op zondag 15 juli 2012 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vlokfeest van De Ruyter is ook erg lekker hoor
Ik kan het niet altijd luisteren, weer een goed nummer verneuktquote:
quote:Erik de Zwart verwacht transfer Giel Beelen
Giel Beelen gaat in de toekomst een veelbesproken overstap maken naar een andere radiozender. Die verwachting spreekt Erik de Zwart uit in Veronica Magazine. De Zwart denkt niet dat de VARA-dj tot in de lengte der jaren radio blijft maken in de ochtend van 3FM. “Giel is een van de smaakmakers van de Nederlandse radio. Die gaat nog wel eens een transfer maken, als een voetballer met allure. En over de bijbehorende beloning mag iedereen dan even zeuren“, zegt hij.
De ondernemer heeft veel respect voor Beelen. “Begonnen als stadsomroeper in Haarlem en al snel gepromoveerd naar ‘de grootste hits en de meeste prijzen, Radio 10 Gold’. Maar Giel begreep donders goed dat als je onderscheid wil maken op de radio, je de grenzen moet opzoeken en desnoods overschrijden.”
“Orale seks live op de radio, meelpoederbrieven voor de KRO, mijn Marconi Award jatten.. Het heeft hem geen windeieren gelegd. En terecht.”
ik dnek dat Giel alleen gaat als hij naast geld ook nog vrijheid krijgt...quote:Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef JaneDoe het volgende:
laten we hopen dat erik gelijk krijgt:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
Timur en Ramon gaan weg, ik dus ook. tot ooit
Van mij mag ie blijven. Het fenomeen "ochtendradio" is niet aan mij besteed, wie er ook zit.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:56 schreef minthy het volgende:
Ja, van mij mag Giel ook wel wegblijven... Ik hoor hem niet vaak, de radio gaat meestal pas na 10u aan
Basisvoedsel! Altijd op voorraad in huize Sersjee.quote:
Daar heb je ook wel weer een puntquote:Op zondag 15 juli 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van mij mag ie blijven. Het fenomeen "ochtendradio" is niet aan mij besteed, wie er ook zit.
[..]
Haha! Nou tenzij Evers met pensioen gaat of Mattie & Wietze ongeschikt bevonden worden gaat Giel echt NIET weg hoor. Dat pokkejong kan toch nergens anders fatsoenlijk terecht?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:55 schreef JaneDoe het volgende:
laten we hopen dat erik gelijk krijgt:
[..]
hoorde gisteren al van Rab dat er ook een verhaal van een slachtoffer inzit. lijkt me vrij heftig. niet dat ik ga luisteren, ik ga voor plat vermaak met Klusjesmannen en Ranking the Starsquote:Op zondag 15 juli 2012 15:03 schreef minthy het volgende:
Vanavond gaan ze het in PS Radio hebben over loverboys. Interessant onderwerp, eens niet zo plat
Klopt, ik las het. Ik vind het onderwerp interessant, omdat ik ook meiden begeleid die hiermee te maken hebben gehad en meisjes die erg gemakkelijk te beinvloeden zijn. Misschien ga ik luisteren, hangt ervan af hoe ik me voelquote:Op zondag 15 juli 2012 16:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoorde gisteren al van Rab dat er ook een verhaal van een slachtoffer inzit. lijkt me vrij heftig. niet dat ik ga luisteren, ik ga voor plat vermaak met Klusjesmannen en Ranking the Stars
Ik luister geen 3FM nu maar welke plaat bedoel je?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:45 schreef Piles het volgende:
Idd, deze cover is net zo tergend kut als het origineelComplimenten hoor!
Nutella ownt die shite. Hazelnotenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weet je wat echt de bom is choco beren pasta.
kan me nog zo herinneren hoe dat smaakte
Iets van Coldplay, en dan die meeste kutte plaat die ze gemaakt hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik luister geen 3FM nu maar welke plaat bedoel je?
Kan ik me niets bij voorstellen, Coldplay maakt alleen maar juweeltjesquote:Op zondag 15 juli 2012 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets van Coldplay, en dan die meeste kutte plaat die ze gemaakt hebben.
Lastig om te bepalen welk lied je bedoelt, aangezien Coldplay altijd exact dezelfde kutplaat met andere teksten maakt.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets van Coldplay, en dan die meeste kutte plaat die ze gemaakt hebben.
heb je hem aangetikt?quote:
Klopt, helaas nog steeds actueel... Vind het wel knap van haar dat ze er zit!quote:
Die wind die ik net liet was pittig. Niet normaal.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:52 schreef minthy het volgende:
Jezus, wat een pittige maar eerlijke uitzending zeg!
M83
Maar die was dan weer niet zo eerlijk, gok ik...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die wind die ik net liet was pittig. Niet normaal.
Nee die lucht was goed valsquote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar die was dan weer niet zo eerlijk, gok ik...
Ik ben waanzinnig blij dat ik niet in jouw omgeving rondhing op dat momentquote:
Loeder hou je niet meer van me?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben waanzinnig blij dat ik niet in jouw omgeving rondhing op dat moment
Oh jawel hoor, zielsveel. Ik had dan alleen niet zoveel zin meer om dat hele pokke-eind terug te reizen. Verdomme! Je legt alles verkeerd uitquote:
ok godverdommesquote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, zielsveel. Ik had dan alleen niet zoveel zin meer om dat hele pokke-eind terug te reizen. Verdomme! Je legt alles verkeerd uit
Hé het is de dag des Heeren!quote:
Moet je daar verdomme zo bij vloeken jong? Je kan ook gewoon zeggen dat je mij ook nog steeds tof vindt, ondanks allesquote:
De muziek? Of doelde je op mijn post? Want dat laatste is slechts geouwehoer, al valt het me wel op dat wolfje erg lang na moet denkenquote:
Muziek tuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
De muziek? Of doelde je op mijn post? Want dat laatste is slechts geouwehoer, al valt het me wel op dat wolfje erg lang na moet denken
Dit is toch niet het Minthy topic?quote:
Nee, gelukkig nietquote:
Timur en Ramon waren net zo goed bezig.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:53 schreef alors het volgende:
morgen weer Giel, ik heb mijn wekkerradio alweer op radio1 gezet.
radionerdsquote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
https://twitter.com/iloveradionl
![]()
edit: eigenlijk is![]()
nog beter...
Nee, Wijnand vervangt hem de komende weken. Hoe het is weet ik niet, want ik kijk ook tv.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
Is Klaas om aan te horen vandaag? Heb hem voor een keertje ingeruild voor de tv
twitter:Domien twitterde op zondag 15-07-2012 om 23:48:47Wat een weekend, wát een weekend! Nu vooral hopen dat mijn stem morgen weer terug is.. Je hoort het vanaf 10 uur op #3FM! reageer retweet
oh god, hier zit echt niemand op te wachten hequote:Op zondag 15 juli 2012 23:53 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Domien twitterde op zondag 15-07-2012 om 23:48:47Wat een weekend, wát een weekend! Nu vooral hopen dat mijn stem morgen weer terug is.. Je hoort het vanaf 10 uur op #3FM! reageer retweet
Oke, dank je!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:48 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, Wijnand vervangt hem de komende weken. Hoe het is weet ik niet, want ik kijk ook tv.
Maar sowieso Wijnand
ik wilde bijna terugtweeten: ik hoop van niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:53 schreef Evertjan het volgende:
Godver..quote:Op zondag 15 juli 2012 23:53 schreef Evertjan het volgende:
Nou, vooruit dan... Omdat het zo'n speciale dag is, hoop ik dat hij zijn stem morgen straks nog kwijt is!quote:
dat je mij ook nog steeds tof vindt, ondanks allesquote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je daar verdomme zo bij vloeken jong? Je kan ook gewoon zeggen dat je mij ook nog steeds tof vindt, ondanks alles
Heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd op vakantie in Italië.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:01 schreef Daskaar het volgende:
waar had giel t nou zojuist over, kreeg t gevoel dat ie serieus aan t lullen was, maar kon t niet volgen door werk
Jaaaaaahhwww spann0ndquote:Op maandag 16 juli 2012 10:04 schreef alors het volgende:
Is iedereen klaar voor het amazing te gekke waanzinnige weekend van Domien?![]()
![]()
Ik. Kan. Niet. Wachten.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:04 schreef alors het volgende:
Is iedereen klaar voor het amazing te gekke waanzinnige weekend van Domien?![]()
![]()
Wut??quote:Op maandag 16 juli 2012 10:11 schreef JDude het volgende:
Mooi, giel binnenkort op huwelijksreis. Wederom Timur in de ochtend dan, gaarne.
Ah, ze was eindelijk meerderjarig?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd op vakantie in Italië.
Precies mijn gedachte toen ik zat te luisteren. Het was dat ik net op m'n bestemming aankwam trouwens, anders had ik snel weggezapt van dat quasi enthousiaste gesprekje tussen Giel en Domienquote:
WAT EEN WEEKEND!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:04 schreef alors het volgende:
![]()
Nee Paul, het is z'n meisje.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd op vakantie in Italië.
Excuses.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee Paul, het is z'n meisje.
[/Domien].
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze gaat wel ineens heser praten nu ze weet wie het is
Ben ik nog op tijd? Anders laat ik de radio uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:04 schreef alors het volgende:
![]()
Helaas al geweest...quote:Op maandag 16 juli 2012 10:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben ik nog op tijd? Anders laat ik de radio uit.
Oh hij herhaalt zich nog wel een paar keer hoor. En anders morgen nog wel een keer.quote:
Balada? Is ook gewoon een tergend kutnummer.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer doet me denken aan zo'n straatmuziekjosti in Maastricht die de héle dag hetzelfde nummer speelt. Niet best dus.
Daar merk ik overigens weinig van, dat hij zich daar wat van aantrekt. Het meeste stoor ik me aan die verhalen die hij vertelt die gewoon nergens op slaan en steeds dat "SMS naar 3333 hoe jouw weekend was, wat is jouw hoogtepunt van de week, zin-in-je-weekend-sms-box", dat noemt hij de hele uitzending steeds weer op.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:13 schreef Daskaar het volgende:
wat me t ergst aan domien stoort, en zo erg is ie trouwens niet, is het feit dat wanneer men kritiek op m heeft hij meteen ingeeft.
geen ruggegraat, wil mensen alleen pleasen
Ik luister dat van Giel terug, en hij heeft het daar ook over Guettaquote:Op maandag 16 juli 2012 10:59 schreef alors het volgende:
Ik wist dattie nog ging terugkomen op GuettaHij gaat dit serieus elke keer vertellen als hij Guetta draait
__
ja dat getut..met ze meisje en shit.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Daar merk ik overigens weinig van, dat hij zich daar wat van aantrekt. Het meeste stoor ik me aan die verhalen die hij vertelt die gewoon nergens op slaan en steeds dat "SMS naar 3333 hoe jouw weekend was, wat is jouw hoogtepunt van de week, zin-in-je-weekend-sms-box", dat noemt hij de hele uitzending steeds weer op.
ja helemaal mee eens!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Sersjee het volgende:
Iedereen kan wel zeuren over Domien, maar ik heb sinds 10:00 al 7 werkelijk fan-tas-ti-sche platen gehoord. De enige andere landelijke zender die dat verder nog wel eens haalt is radio 2.
Kijk niemand zeikt hier over de muziek, die is gewoon vrijwel gelijk aan Arbeidsvitaminen, op wat obscure Ekdom plaatjes na.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Sersjee het volgende:
Iedereen kan wel zeuren over Domien, maar ik heb sinds 10:00 al 7 werkelijk fan-tas-ti-sche platen gehoord. De enige andere landelijke zender die dat verder nog wel eens haalt is radio 2.
Ik zou maar niet teveel denken dat Domien zelf de playlist maakt, net als andere djs overigens. Die wordt gewoon van bovenaf opgelegd met hier en daar een vrije keuze.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:35 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja helemaal mee eens!
zijn muziekkeuze is erg tof!
Eens. Ik heb niet geluisterd (want net m'n nest uit met m'n zieke kopquote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Sersjee het volgende:
DJ freequote:Op maandag 16 juli 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. Ik heb niet geluisterd (want net m'n nest uit met m'n zieke kop), het programma vind ik prima. Daarnaast vind ik Domien ook prima.
Als je zo'n hekel aan hem hebt, zap dan naar Sky Radio oid. Ik heb het nu wel een keertje gelezen hier...
Vind ik geen bevredigend antwoordquote:Op maandag 16 juli 2012 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat je mij ook nog steeds tof vindt, ondanks alles
Stars on 45, stond hoog in de top 40 zo'n 20/25 jaar terugquote:
Box 2.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:02 schreef borisz het volgende:
Lunchbox 1
Animal - Neon Trees
It's A Sin - Pet Shop Boys
Lunchbox 2
Pumped Up Kicks - Foster The People
I Think I Like It - Fake Blood
allebei kut.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:02 schreef borisz het volgende:
Lunchbox 1