yupquote:
WAAAAWAAAH WAAAAWAAHquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DAG IEDEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Dag meneer Spaghetti
correct.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:16 schreef minthy het volgende:
Gaan ze vanavond uitzenden vanaf XO? Vind ik jammer
Ik sloot zowaar niet express het topic en ik wist geen gevatte en hilarische ttquote:
Wow!! Ik kon er dus nooit opkomen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:15 schreef 3rdRock het volgende:
Deze serie bedoelen Wolf et moi: http://en.wikipedia.org/wiki/Out_of_This_World_(TV_series)
En dan net als ze dat op alle festivals doen? Dus een gewoon programma met af en toe schakelen naar het festival? Dan trek ik het wel om naar Sander te luisterenquote:
Whehequote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik sloot zowaar niet express het topic en ik wist geen gevatte en hilarische tt
ik heb me een jaar of wat geleden ook de pleuris gezocht. nu eens zoeken of ik nog ergens de serie kan vindenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wow!! Ik kon er dus nooit opkomen!
Tof man
van Anusquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:17 schreef Cee het volgende:
Zo. In de 40 minuten dat het hier droog was ben ik even naar de stad gelopen, het moment dat ik de deur weer dichttrekt breekt de pleuris weer los hier. Timiiiiiiing!
Je bent toch niet van suiker ofwaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:17 schreef Cee het volgende:
Zo. In de 40 minuten dat het hier droog was ben ik even naar de stad gelopen, het moment dat ik de deur weer dichttrekt breekt de pleuris weer los hier. Timiiiiiiing!
Nee maar als je kan kiezen tussen droog zijn of zeiknat, wat kies jij dan?quote:
Ik weet niet wat je bedoelt hoor gr grquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee maar als je kan kiezen tussen droog zijn of zeiknat, wat kies jij dan?
Laat maar, ik weet het antwoord al.
Sorry, ben keihard aan het werk. Verdomme. Zo.quote:
Hoi!quote:
Yup, eens zien hoe lang ik het trek. Heb m'n notulen nog niet afquote:
Gloeiende dat kan zomaar nietquote:Op zondag 15 juli 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
Fuck it, ik kap met werken, krijg toch niet meer uitbetaald na middernacht... Morgenochtend de rest maar
Morgen!?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
Fuck it, ik kap met werken, krijg toch niet meer uitbetaald na middernacht... Morgenochtend de rest maar
Moet jij eens opletten of ik dat kanquote:
Liefje, Zwolle ligt in een andere tijdzone, dat weet je toch??quote:
Waarom heb je dat niet op mij gebotvierd?! Ik ben enorm toe aan een scheldpartij die z'n weerga niet kent... Frustratie alom hier!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
Noesje ik heb elders even zitten schelden![]()
Ice Age 4: Continental Drift cq. 3D is hemeltergend kut
Ja, hadden we vroeger op de camping ook! Koelt ie al wel?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:21 schreef Pino112 het volgende:
Iemand verstand van koelkasten hier?
We hebben zo'n minibar-geval gekocht voor de vakantie, rond 23.30 maar eens aangezet voor het eerst.
Klopt het dat ie de eerste keer rare geluiden maakt? Twee keer al een soort harde plof namelijk.
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hadden we vroeger op de camping ook! Koelt ie al wel?
wat ik van koelkasten weet is dat je hem na het vervoeren de 1e 24 uur NIET aan mag zetten.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:21 schreef Pino112 het volgende:
Iemand verstand van koelkasten hier?
We hebben zo'n minibar-geval gekocht voor de vakantie, rond 23.30 maar eens aangezet voor het eerst.
Klopt het dat ie de eerste keer rare geluiden maakt? Twee keer al een soort harde plof namelijk.
Kan me voorstellen dat je het niet vertrouwt, maar volgens mij is het gewoon krimpend kunststof wat je hoort (komt dus door de kou)quote:Op zondag 15 juli 2012 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze idd
Koelen doet ie ja, maar ik vertrouw die plofjes niet
Dat geldt volgens mij alleen als je ze plat liggend vervoert, koelvloeistof oid moet dan weer op de plek zakkenquote:Op zondag 15 juli 2012 01:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat ik van koelkasten weet is dat je hem na het vervoeren de 1e 24 uur NIET aan mag zetten.
Ohja, dat kan inderdaad. Slim!quote:Op zondag 15 juli 2012 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je het niet vertrouwt, maar volgens mij is het gewoon krimpend kunststof wat je hoort (komt dus door de kou)
I know, staat al vanaf woensdag stilquote:Op zondag 15 juli 2012 01:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat ik van koelkasten weet is dat je hem na het vervoeren de 1e 24 uur NIET aan mag zetten.
Schijnt ook voor staand vervoer, dan kan het koelvloeistof ook bewegen/verplaatsen oid.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij alleen als je ze plat liggend vervoert, koelvloeistof oid moet dan weer op de plek zakken
Is hier tot nu toe dan altijd goed gegaan, ik wist het nietquote:Op zondag 15 juli 2012 01:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Schijnt ook voor staand vervoer, dan kan het koelvloeistof ook bewegen/verplaatsen oid.
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Is hier tot nu toe dan altijd goed gegaan, ik wist het niet
Ja, maar Brinkhuis heeft er ook een gebracht hier en die jongen deed zelf direct al de stekker in het stopcontact!quote:
Brinkhuis is die EP-zaak toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar Brinkhuis heeft er ook een gebracht hier en die jongen deed zelf direct al de stekker in het stopcontact!![]()
Slaap lekker!
Ja, klopt! Zit aan de Vaartquote:Op zondag 15 juli 2012 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Brinkhuis is die EP-zaak toch?
Jij ook alvast
Wat doe je eigenlijk daar? Vakantie?quote:Op zondag 15 juli 2012 09:38 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik ga zo iets schandaligs doen hier in Wekerom. Een rondje fietsen op zondag.
Paar dagen bij pa op bezoekquote:
je moet hem ook eerst 24 uur laten staan voordat je hem aan zet volgens mij?quote:Op zondag 15 juli 2012 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze idd
Koelen doet ie ja, maar ik vertrouw die plofjes niet
edit ik zie dat Borisz me al voor was
Hij staat al vanaf woensdag stilquote:Op zondag 15 juli 2012 09:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet hem ook eerst 24 uur laten staan voordat je hem aan zet volgens mij?
spuit 11quote:Op zondag 15 juli 2012 09:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet hem ook eerst 24 uur laten staan voordat je hem aan zet volgens mij?
moet je voor de gein de tweets van Little Steven is lezen die gaat helemaal los op de Engelse politiequote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef alors het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ijdens-optreden.html
serieus dat je last hebt van boemboem muziek van dancefestivals, dat snap ik, maar als fucking Bruce en Paul in je achtertuin spelen dan is dat toch geen geluidsoverlast? Ik zou een moord doen voor zulke 'geluidsoverlast'...
de 1 houdt van dance, de ander van metal, de ander van hiphop en weer een ander van Bruce en Paul. Als de deal is dat er op een bepaald moment gestopt moet worden moet er gestopt worden. Al had dat natuurlijk wel iets subtieler gekund. laat ze het nummer afmaken en het publiek bedanken en iedereen zou in meer of mindere mate tevreden moeten zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef alors het volgende:
serieus dat je last hebt van boemboem muziek van dancefestivals, dat snap ik, maar als fucking Bruce en Paul in je achtertuin spelen dan is dat toch geen geluidsoverlast? Ik zou een moord doen voor zulke 'geluidsoverlast'...
Goedzo, weg met die fossielenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef alors het volgende:
deze kan ik nog wel hebben, deze is niet zo geforceerd met debiele teksten.quote:
ik vind alleen Liefs uit London goed, de rest brul ik helaas wel makkelijk meequote:Op zondag 15 juli 2012 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
deze kan ik nog wel hebben, deze is niet zo geforceerd met debiele teksten.
Hij faalt gewoon driewerf.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:24 schreef alors het volgende:
[..]
ze zijn ook uitelkaar dus een concert komt er sowieso niet meer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |