En jij met diploma voor zoonquote:Op zondag 15 juli 2012 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
En BE gefeliciteerd met je verjaardag! En Snoop met diploma A voor dochter.
dat is het ook echt!!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef Saffier het volgende:
Gefeliciteerd met het zwemdiploma van je dochter Snoopylijkt me een echte mijlpaal die A.
quote:Wij danken u voor het melden van dit probleem. U ontvangt zo meteen per e-mail een verzendbevestiging.
Uw klacht zal tussen de 6 à 8 weken behandeld worden. Mocht u na 8 weken echter geen antwoord ontvangen, kan u steeds opnieuw met ons contact opnemen
Heijderbos.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:09 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een bungalowpark in nederland met leuk zwembad en binnenspeeltuin voor kids. En daarbij een huisje met minimaal vier slk. Iemand dé tip?
tis Belgsquote:Op zondag 15 juli 2012 20:31 schreef danic het volgende:
Nee idd, en het is niet eens fatsoenlijk Nederlands.
Oh hahaha, nou dan mag het. Maar men, wat een lange wachttijd. Waar gaat het om?quote:
Postnl zeker??quote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had slippers besteld bij van haren. De dag ervoor dacht ik nog 'wat een fijne slippers!' maar kuthund dacht er anders over. Anyways, betaald en 5 dagen erna zie ik op de site dat ze afgeleverd waren.
Navraag gedaan 'moest ergens bij de buren liggen maar waar was niet genoteerd' ook geen briefje in de bus, niks. Ik overal navragen maar niemand had een doos aangenomen...
En toen heb na ruim 2 wk zelf maar weer contact opgenomen, ben helemaal losgegaan (beetje emojammer voor der). Dus dag erop kreeg ik een nieuwe doos, en kwam er 1 buurvrouw naar me toe die zei dat ze het was 'vergeten'... Dus nu heb ik 4 paar... En geen zin om ze terug te brengen...
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef danic het volgende:
[..]
Oh hahaha, nou dan mag het. Maar men, wat een lange wachttijd. Waar gaat het om?
*nieuwsgierig is*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
heb rekening van 15 euro telefoonkosten neergelegd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef danic het volgende:
Lekkere organisatie vicky! Vergeet je niet je telefoonkosten te declareren? Ik ben dan echt een trut hoor, als het zo moet....
Sneu hoor..quote:Op maandag 16 juli 2012 09:50 schreef -Spring het volgende:
Mogge.
Ik zou ook niet weten waarom die stoelen beter zijn...
Rocka, gecondoleerd.
Ik heb mn teder nu al bijna drie jaar niet gesproken. Hik had mn moeder gebeld op dr verjaardag en mn moeder vroeg m (retorische vraag) of ie mij nog wel eens sprak. Toen ie daar ontkennend op antwoordde, zei mn moeder dat ie nu wel een erg leuk kleinkind miste. Maar dat gaf niet gelukkig, want zn vriendin heeft ook een kleinkind en daar heeft ie een erg goede band mee.
Ik zou dat idd ook niet willen wetenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:55 schreef livelink het volgende:
Inderdaad triest, Spring. Toch begrijp ik ook niet helemaal waarom je moeder dat dan weer aan jou moest vertellen. Ik ben soms heel erg voor het verzwijgen van dingen.
Lijkt me vreselijk om geen band te hebben met je vader. Kan me gewoon niet indenken. Ik zie mijn ouders om de twee weken ongeveer en af en toe passen ze op als ze kunnen. Ze zijn een echte opa en oma, heerlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zou dat idd ook niet willen weten![]()
En ik heb net zo'n band met mijn vader Spring. Ik hoef de beste man dan ook echt niet over de vloer.
Vicks, ik zou me ook niet zo kwaad maken over zoiets. Er zijn ergere dingen toch? Heb je wel een leuke vakantie gehad?
mijn moeder is ook zo. het is goed dat ik tegenwoordig een stuk rustiger ben en in staat ben om mijn schouders op te halen, eens diep te zuchten en van onderwerp veranderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:55 schreef livelink het volgende:
Inderdaad triest, Spring. Toch begrijp ik ook niet helemaal waarom je moeder dat dan weer aan jou moest vertellen. Ik ben soms heel erg voor het verzwijgen van dingen.
Waar is die zon? Hier waait het ontzettend en motregen. We hebben bijna herfstvakantie zeker?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:25 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij had je de zon toch in het laadruim mee, vicky. het is hier zowaar zonnig
En toch gun ik iedereen zulke lieve, meedenkende, behulpzame ouders als die van mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:17 schreef snoopy het volgende:
Nou, het is altijd al zo geweest dus ik weet niet beter. Heb er ook geen last van eerlijk gezegd.
wij hebben.m.ook met vlagenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:25 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij had je de zon toch in het laadruim mee, vicky. het is hier zowaar zonnig
Idem hier. Maar andere mensen hebben daar ook vaak nood aan. Mensen die naar mijn ma toestappen om te zeggen dat ze mijn pa ergens gezien hebben en hoe hij eruit zag. Mijn ma is, 9 jaar na de scheiding, nog steeds depressief. Laat ze dan toch gewoon met rust en bezorg haar niet nog meer informatie over hem. Ik word er echtquote:Op maandag 16 juli 2012 09:55 schreef livelink het volgende:
nou hier dus in zaanstad! het waait wel, maar dat is bijzaak.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:29 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Waar is die zon? Hier waait het ontzettend en motregen. We hebben bijna herfstvakantie zeker?
Ik heb ook geen band (meer) met mijn vader. Ik mis hem niet ik vraag mij soms af of hij nog leeft en dat is het. Ik gun hem een prima leven maar ik hoef en wil hem niet in het mijne. Ik heb een hele lieve en leuke stiefvader die al vanaf mijn 13e als een vader is geweest voor mij, en nu de meest geweldige opa.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:16 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk om geen band te hebben met je vader. Kan me gewoon niet indenken. Ik zie mijn ouders om de twee weken ongeveer en af en toe passen ze op als ze kunnen. Ze zijn een echte opa en oma, heerlijk.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik was zo dik met mijn vader. Hij was de man van wie ik het meest hield op de hele wereld. En dat wist hij ook.
Een van de laatste dingen die hij zei was dat hij zo enorm genoten heeft van die 2 lummels van mij, en hij nam hun foto (recent op fb gepost) nog eens heel goed in zich op terwijl hij eigenlijk te moe was om zijn ogen open te houden... Ik vond hem zo lief... En zo oprecht, in alles...
voor wie wil lachen: kijk eens op buienradar boven drenthequote:Op maandag 16 juli 2012 12:25 schreef simmu het volgende:
hier is het al de hele dag droog. hopelijk blijft het dat, want we wilden vanmiddag ff naar de zomertoeristenmarkt. kijkenkijken en niks kopen, want way te dure toeristenmeuk
NEEEEEEEEEEEE wij gaan de 30ste richting Drenthe voor een weekje vakantie..quote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef simmu het volgende:
[..]
voor wie wil lachen: kijk eens op buienradar boven drenthe![]()
nou ja. kinders in buggie met pluutjes en gaan. we hebben een regensmiley nodig!
kom je op de koffie?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE wij gaan de 30ste richting Drenthe voor een weekje vakantie..
En het moet droog zijn enzoAnders dan drijven we straks nog weg met de tent
Raampje intikken.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:25 schreef amaranta het volgende:
Onze vakantie tot nu toe...
Frankrijk -> accu stuk. Nieuwe accu moeten kopen,
Spanje-> auto op slot met sleutel ín de auto. Reserve sleutel nog in Nederlanddus die is onderweg met dr zogenaamde spoedpost (donderdag!!! Pas hier) van tpg.
Volgens mij zou hij met de gewone post sneller zijn. En stukken goedkoper ook!
Dus...gelukkig schijnt hier de zon wel een beetje :-)
Dat is optie Z. We hebben achter een klein raampje, maar ook kinderslot, dus als we dat raam inslaan zijn we nog geen steek verder, en dan zouden we het grote voorraam moeten in slaan.quote:
JOH! Gewoon grote raam intikken ja en meteen doorrijden naar de garage om een nieuwe zijruit erin te laten zetten... Echt ik had geen dagen gewacht hoor. Ik had zelfs eigenhandig een baksteen door de ruit gemikt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is optie Z. We hebben achter een klein raampje, maar ook kinderslot, dus als we dat raam inslaan zijn we nog geen steek verder, en dan zouden we het grote voorraam moeten in slaan.
Maargoed, volgens tracktrace is de sleutel al in Madrid, dus hij is er bijna.
Mijn man wil dat niet. En het is zijn auto. Dusssquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JOH! Gewoon grote raam intikken ja en meteen doorrijden naar de garage om een nieuwe zijruit erin te laten zetten... Echt ik had geen dagen gewacht hoor. Ik had zelfs eigenhandig een baksteen door de ruit gemikt.
Ok... Het is waarschijnlijk nog gewoon verzekeringswerk ook...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn man wil dat niet. En het is zijn auto. Dusss
Ja klopt. Maargoed,de sleutel is onderweg. We gaan zo met mijn tantes auto even op pad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ok... Het is waarschijnlijk nog gewoon verzekeringswerk ook...
Oh je hebt gewoon vervoer joh...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja klopt. Maargoed,de sleutel is onderweg. We gaan zo met mijn tantes auto even op pad.
Das ook een mooie bak
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Hallo, ik ben Buuf en ik zeg nog steeds: kom maar hoer, ik rochel t wiel.![]()
Mijn tweelingzuster van een andere moederquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
hehheh.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan kun je mooi het kleed aan de achterkant omhoog leggen. Dan valt het speelgoed er niet zo snel achter...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Blik het volgende:
Vraag van een toekomstig ouder, we hebben een box van 72 x 95 cm (ongeveer). Kun je daarin gewoon een boxkleed leggen van 105 x 85 cm? Of is dat niet ideaal?
* flowerbox moet ook wat bekennen:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Dankudanku. Inderdaad een warm bad, hier bij de anonieme reklameslogangebruikers
Ik eet regelmatig inktvipquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:57 schreef flowerbox het volgende:
[..]
* flowerbox moet ook wat bekennen:
Gebruik nog steeds:
- campif
- rochel
- transploft
hier nog iemandquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:23 schreef -Spring het volgende:
Mogge!
Ik ben gaar. N. werd om vier uur vanmorgen wakker en kon niet meer slapen. En dan gaat ie liggen geeuwen. En woelen en draaien. En dan draait ie zich niet een beetje záchtjes om... Nee, hij gooit zich op z'n andere zij alsof ik een vinger in z'n hol prik.
autootje, touwtje, klaar!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JOH! Gewoon grote raam intikken ja en meteen doorrijden naar de garage om een nieuwe zijruit erin te laten zetten... Echt ik had geen dagen gewacht hoor. Ik had zelfs eigenhandig een baksteen door de ruit gemikt.
Duidt u mij niet euvel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef trui het volgende:
mensen, ze heet niet Goa, maar Gao! ik zeg 't maar even.![]()
Rottdog bedankt voor de tip, ik ga nog even kijken.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ja zoet en machtig, daar maak je vrienden mee.bij kinderen althans. Mijn zure maat 34 is te ruim schoonzus niet.
Maar heuj, die maak je nergens blij mee.
<3 !!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:55 schreef -Spring het volgende:
O ja, dat ik het weer ook zo spuugzat ben. 24 aug gaan we gelukkig 2,5 week naar Kroatie. We huren daar voor een week een bootje om van eiland naar privéstrand en zo te hoppen (het schijnt een ongeschreven regel te zijn om niet aan te meren als er al een bootje ligt).N. moet alleen nog even snel z'n vaarbewijs halen.
Mss ooit. Maar nu mag N het doen, kan ik met een wijntje op het dek liggen. In Kroatie mag je op het water maar 0,0 alcohol in je bloed hebben.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, da's de hel. Gewoon een tent bouwen onder de tafel, en daar boterhammen picknicken, en er zelf ook gaan zitten, zie je de rommel ook niet,
Oh, ik vond op zolder nog een klein houten stoeltje, zo'n oud schoolstoeltje. Hebben?
Die stoeltjes zijn leuk en ook vrij degelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, da's de hel. Gewoon een tent bouwen onder de tafel, en daar boterhammen picknicken, en er zelf ook gaan zitten, zie je de rommel ook niet,
Oh, ik vond op zolder nog een klein houten stoeltje, zo'n oud schoolstoeltje. Hebben?
ja! in t kader van verhuis, graag!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
je hebt t charmante dansje dat ik deed ook niet gezien, terwijl ik huuuu een beest huuu een beest schreeuwdequote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef Keshet het volgende:
Buuf, check je auto's ook even! Die beesten wonen graag onder motorkappen heb ik begrepen.![]()
Je had mij trouwens op kunnen vegen als ik uit 't raam had gekeken en zo'n beest had gezien. Huuu
Leuk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef mignonne het volgende:
en ik heb nieuwe schoens yay!
[ afbeelding ]
hier voor wehnag
Blij mee, eindelijk weer es behoorlijke schoenen
Hoe laat komt je ongedierteheld om het allemaal op te lossen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hebt t charmante dansje dat ik deed ook niet gezien, terwijl ik huuuu een beest huuu een beest schreeuwde
dat doen ze welquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:29 schreef Leandra het volgende:
Ik zie trouwens in diverse topics heel erg![]()
![]()
gepost worden over hommels in de tuin... heeft dat ook voordelen als je hommels hebt? Dat er geen wespen komen ofzo?
Wat is er zo leuk aan hommels, behalve dat ze niet prikken?
Ze kunnen wel prikken idd, maar zijn niet zo agressief als wespen. Komt ook omdat ze dood gaan nadat ze geprikt hebben (wespen blijven leven), dus ze doen het alleen als ze écht in de penairie zitten.quote:
ze bestuiven je fruit? en het zijn een soort puppies natuurlijk. Maar voor de rest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:34 schreef Leandra het volgende:
Ook dat nog... wat is er dan zo![]()
![]()
aan hommels in de tuin?
Het is echt afsluiten en uitzwaaien, hapje en een drankje op het plein, echt super!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk ritueelecht zo klaar enzo
ja klopt! Ze had toen in een kandelaar gehangen en een lading kaarsvet over zich heen gehad, zonde vond ik het, maar er was geen andere optie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:22 schreef livelink het volgende:
Zeker groot. En ze heeft zo'n lang haar. Ik had haar nog met heel kort haar in mijn hoofd. Ik weet in ieder geval dat ze haar haar heel kort heeft gehad.
ik ben blij dat jij het zegtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:22 schreef livelink het volgende:
Lady, dan duurt een vakantie inderdaad heel lang. Heeft L. ook geen contacten bij de zeeverkenners?
Ik vind dat ook moeilijk van de vakantie, hoor. Maar wat idioot dat je zo loopt te stressen voor zo'n kostuum trouwens. Dit soort dingen moeten toch gewoon leuk blijven?
Ze heeft er een trauma van, wil niet naar de kapper, ze is als de dood dat het kort geknipt wordtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef livelink het volgende:
Dat korte haar stond haar ook goed, maar ze heeft nu wel heel mooi lang haar.
Rossi ook nog maar wel als meneer troublequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:26 schreef moussy het volgende:
[..]
ja klopt! Ze had toen in een kandelaar gehangen en een lading kaarsvet over zich heen gehad, zonde vond ik het, maar er was geen andere optie.
Dirk doet nog mee FRHoe is het met Rossi?
Ik moet gelijk weer denken aan de spongebobtandjes die mogelijk achter het logo van de fotograaf zouden kunnen zittenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef moussy het volgende:
Maar kiek dan, das toch ook een te groot exemplaar voor de basisschool
[ afbeelding ]
Maar wordt het dan niet juist groen door het zwembad en de zon?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:16 schreef Morretje het volgende:
Voordeel van je haar verven voor de vakantie, is dat het natuurlijke effect er door de zon wel ingebleekt wordt tijdens je vakantie![]()
Ik verf blondeer m'n haar altijd met hemaverf trouwens, primaspul. De eerste week ziet het er dan duidelijk geverfd uit, daarna doet de zon z'n werk wel weer..
Oeh, dat weet ik niet. Ik zwem nooit met m'n hoofd onder, in chloorwater.. Verstandiger dan om te wachten idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:18 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar wordt het dan niet juist groen door het zwembad en de zon?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat je beter kunt gaan schoonmaken. In bed liggen kan nog de hele dag!
Mous, ze zijn bijzonder goed gelukt, die 2en zo te horen weten ze precies wat ze wel en niet willen.
Jij en die man van dat glasgraverenmogen best hartstikke trots zijn!
Mijn opa riep altijd: Kinderen opvoeden? Das het moeilijkste wat er is!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef livelink het volgende:
Maar dat opvoeden moeilijk is, dat ben ik met je eens![]()
Elke 6 weken spoelen. Ik heb het donkerbruin.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:30 schreef -Spring het volgende:
Goed bezig, Vick! Waar laat je de meiden dan?
Donkerder is bij mij geen gezicht. Krijg ik blonde uitgroei.
quote:
nou dat jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha mijn oudste is ook dolgelukkig dat hij langer is dan ik. Is ook niet veel voor nodig
Dat vond ik als puber ook geweldig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:41 schreef moussy het volgende:
[..]
nou dat jaCas kan niet wachten tot ie ook moet bukken om zn moeder te knuffelen
Hij kan zn kin op mn schouder leggen als we knuffelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha mijn oudste is ook dolgelukkig dat hij langer is dan ik. Is ook niet veel voor nodig
Thx,rocka!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:09 schreef RockabeIIa het volgende:
High tea was leuk, lekker en gezellig
Wb kp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |