En jij met diploma voor zoonquote:Op zondag 15 juli 2012 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
En BE gefeliciteerd met je verjaardag! En Snoop met diploma A voor dochter.
dat is het ook echt!!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef Saffier het volgende:
Gefeliciteerd met het zwemdiploma van je dochter Snoopylijkt me een echte mijlpaal die A.
quote:Wij danken u voor het melden van dit probleem. U ontvangt zo meteen per e-mail een verzendbevestiging.
Uw klacht zal tussen de 6 à 8 weken behandeld worden. Mocht u na 8 weken echter geen antwoord ontvangen, kan u steeds opnieuw met ons contact opnemen
Heijderbos.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:09 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een bungalowpark in nederland met leuk zwembad en binnenspeeltuin voor kids. En daarbij een huisje met minimaal vier slk. Iemand dé tip?
tis Belgsquote:Op zondag 15 juli 2012 20:31 schreef danic het volgende:
Nee idd, en het is niet eens fatsoenlijk Nederlands.
Oh hahaha, nou dan mag het. Maar men, wat een lange wachttijd. Waar gaat het om?quote:
Postnl zeker??quote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had slippers besteld bij van haren. De dag ervoor dacht ik nog 'wat een fijne slippers!' maar kuthund dacht er anders over. Anyways, betaald en 5 dagen erna zie ik op de site dat ze afgeleverd waren.
Navraag gedaan 'moest ergens bij de buren liggen maar waar was niet genoteerd' ook geen briefje in de bus, niks. Ik overal navragen maar niemand had een doos aangenomen...
En toen heb na ruim 2 wk zelf maar weer contact opgenomen, ben helemaal losgegaan (beetje emojammer voor der). Dus dag erop kreeg ik een nieuwe doos, en kwam er 1 buurvrouw naar me toe die zei dat ze het was 'vergeten'... Dus nu heb ik 4 paar... En geen zin om ze terug te brengen...
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef danic het volgende:
[..]
Oh hahaha, nou dan mag het. Maar men, wat een lange wachttijd. Waar gaat het om?
*nieuwsgierig is*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |