SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Moet je ook geen hentai kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:10 schreef Klipnap het volgende:
Als mijn ouders maar niet Lilium gaan googlen
Wat voor model?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
godver telefoon kapot na nog geen half jaar
Mja, als het de batterij is valt het nog wel mee. Dat al geprobeerd? (voor zover die te verkrijgen zijn)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
godver telefoon kapot na nog geen half jaar
als stop ik hem in mijn laptop dan herkent de laptop de telefoon ook niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mja, als het de batterij is valt het nog wel mee. Dat al geprobeerd? (voor zover die te verkrijgen zijn)
Ik weet niet hoe zo'n ding werkt, maar als het stroom krijgt van de laptop kan het best zijn dat deze eerst door de batterij moet. Maar ik weet het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
als stop ik hem in mijn laptop dan herkent de laptop de telefoon ook niet.
had hem gister in de usb poort van mijn computer gedaan na het ombouwen van mijn pc en toen hoorde ik een bzzzt geluidje rook je wat, en nu herkent de laptop nog de computer mijn telefoon.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zo'n ding werkt, maar als het stroom krijgt van de laptop kan het best zijn dat deze eerst door de batterij moet. Maar ik weet het eigenlijk niet.
Tja, ik weet het niet...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
had hem gister in de usb poort van mijn computer gedaan na het ombouwen van mijn pc en toen hoorde ik een bzzzt geluidje rook je wat, en nu herkent de laptop nog de computer mijn telefoon.
en al steek ik hem in het stopcontact dan is er ook geen stroom.
Ze hadden eigenlijk de H versie of de F2 of eventueel de G kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:46 schreef Arashimashou het volgende:
Waarom nemen ze eigenlijk de short-barreled versie. Ik had liever gezien dat ze een late Panzer III of een Panzer IV F2 of later gebruikten
pic unrelated.
[ afbeelding ]
Omdat Oniichan no Koto nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne een beetje... vreemd is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk de H versie of de F2 of eventueel de G kunnen gebruiken
en waarom staat hij in zijn onderbroek
Mwhehehe.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik speelde het nummer op keyboard. Toen vroeg mijn vader hoe het heette
Wie weet.quote:
Wie weet?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wie weet.
Slecht internet man
Het is zo'n routertje met een usb stick voor mobiel internet.
En je mag hier ook geen films downloaden.
Hij is in Duitsland, maar hij is nog steeds niet aangekomen bij de bestemming van zijn leven, waar hij zijn hele leven naar op zoek is.quote:
Oh vandaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij is in Duitsland, maar hij is nog steeds niet aangekomen bij de bestemming van zijn leven, waar hij zijn hele leven naar op zoek is.
Oh nee he! Moet ik je mijn pilletjes laten lenen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
Help er kwam net een Shinigami de kamer binnen die een zwaard in mijn lijf stak en ze zei dat ik over 3 maanden dood ben wat moet ik doen help
Geen goed idee. Dat kan juist averechts werken, gezien we nog niet weten welk deel van de hersens is aangetast.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he! Moet ik je mijn pilletjes laten lenen?
Graagquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he! Moet ik je mijn pilletjes laten lenen?
Oooh ik ook. Hoe heet dat spel?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik heb net zo'n coole MMORPG gekocht. Je moet een helm opdoen en dan is het net echt
Ik ben benieuwd!
welke?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik heb net zo'n coole MMORPG gekocht. Je moet een helm opdoen en dan is het net echt
Ik ben benieuwd!
Suicide Art Online.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oooh ik ook. Hoe heet dat spel?
Ooh jaquote:
Mooi!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik ben benieuwd!
OH MIJN GOD VOOR DE ZOVEELSTE KEER EEN SLECHTE LINKquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:04 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
OH MIJN GOD EEN LEGER VAN YUI'S
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ach ach achSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
herken alleen die yugioh gozer en die gozer die op iemand uit gundam seed lijktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh en bitches please, DAT CAST
[ http://img33.imageshack.us/img33/807/84502726.jpg (copy/paste deze link) ]
JA COPY PASTE MAAR ALS JE HET PERSE WILT WETEN.
Wauw, en niet Suzaku en Lelouch uit Code Geass? Shu van Guilty Crown?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
herken alleen die yugioh gozer en die gozer die op iemand uit gundam seed lijkt
code geass stond al op mijn to watch lijstjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wauw, en niet Suzaku en Lelouch uit Code Geass? Shu van Guilty Crown?
Jij moet duidelijk Code Geass kijken, obligatory son!
Prioriteit nummer 1quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
code geass stond al op mijn to watch lijstje
seitokai is bijna af nog 3 eps en dan kan ik met code geass beginnenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
seitokai is bijna af nog 3 eps en dan kan ik met code geass beginnen
watquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:20 schreef Klipnap het volgende:
He, bij Niizk IRC kun je 2 downloads per keer doen
Omdat het gros van de torrentsites faalt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef Klipnap het volgende:
Waarom staan er ooit Portugese subs bij English Translated Anime?
Pas maar op dat je niet weer gebanned gaat worden. Ik doe gewoon elke keer maar één download. Is niets mis mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://lollage.org/niizk.kino
Ze hebben Aria, ef, Hoshi No Koe, etc
Moet je zelf proberenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin van welke bot kan ik het beste k-on!! halen?
ginpachi-sensei?
Als de formule je nu niet ligt, dan kun je K-ON! trouwens met gemak droppen.quote:
Ben je nog niet klaarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als de formule je nu niet ligt, dan kun je K-ON! trouwens met gemak droppen.
Ik ben helaas bij 'the point of no return'. Ik heb al zo veel gekeken dat ik dankzij mijn neurotische zelf alles toch af moet kijken..
maar maar ik ben al bij episode 9quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als de formule je nu niet ligt, dan kun je K-ON! trouwens met gemak droppen.
Ik ben helaas bij 'the point of no return'. Ik heb al zo veel gekeken dat ik dankzij mijn neurotische zelf alles toch af moet kijken..
Staat in m'n MAL. Internet is hier te sloom om te checkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ben je nog niet klaar
Hoeveel episodes nog?
Held.quote:
het duurt allemaal zo fucking lang in die episodesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Held.
Ik heb Naruto ook gedropped.
Het liefst wil ik gewoon dat Studio Pierrot een keer flink failliet gaat. Ze vervuilen echt de industrie met hun kanker
Dat niet alleen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het duurt allemaal zo fucking lang in die episodes
eerste keer had ik een kleine glimlach met pervy jutsu en sage maar daarna was hetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat niet alleen.
Het is gewoon kinderachtige troep. PERVY JUTSU XD XD HAHAHA grappig XD.
Dat soort humor vond ik leuk toen ik 10 was.
En de powerlevels falen ook hard. De gevechten zijn vaak ook niet meer dan:
"HURR! Ik ben sterker!".
"NIET WAAR! Check deze aanval ik ben nog sterker!".
De gevechten zijn ook echt heel lame. Die clone jutsu ffs. Echt een sneue serie.
En het dialoog is niet veel beter. Eigenlijk is er haast niets goed aan de serie, behalve dat het plot een soort van verslavende werking heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
eerste keer had ik een kleine glimlach met pervy jutsu en sage maar daarna was het
en die gevechten zuigen hard
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh, die haat op NarutoManga > Anime, 'nuff said. Ik meng me verder niet meer in deze discussie
Ik ben een beetje chagrijnig vandaag omdat ik weg ben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh, die haat op NarutoManga > Anime, 'nuff said. Ik meng me verder niet meer in deze discussie
Overigens is het recept voor ellende nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga je niet uitleggen waarom de manga zo goed is, daar word ik moe van, en je doet er waarschijnlijk toch niks mee, aangezien je mening al vast staatquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens is het recept voor ellende nog steeds hetzelfde.
Nog steeds zijn gevechten niet meer dan power levels en wat simpele actie. Ik heb werkelijk nooit een gevecht in Naruto gezien waarvan ik dacht: "Shit zeg, dat is goed uitgedacht.".
One Piece..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
gevechten in One Piece zijn nog beter
Op een uitzondering na kun je Studio Pierrot als de pest vermijden. Echt een studio met geen graantje talent, goedkope productie en maken haast alleen slechte shonen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
bleach 5 minuten geziene n toen gedropt
Hiero Shana 5 minuten gezien en toen gedropt en School Days 5 minuten gezien en toen gedroptquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Series na 5 minuten droppen gaat me te ver.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik heb niet gezegd dat de gevechten daar niet meer om gaan, maar ik heb geen zin om het uit te leggen, aangezien ik eerlijk toegeef dat ik mijn Naruto verslaving niet kan onderbouwen met argumenten. Enige wat ik kan zeggen is; lees de manga, HELEMAAL. Nu ga ik eten, tot straksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Series na 5 minuten droppen gaat me te ver.
Kill me Baby was na 10 minuten echt te erg. Ik wist gewoon echt zeker dat het nooit meer goed zou komen.
Overigens staat mijn mening niet vast hoor, Maus.
Ik ben wel benieuwd of je kunt onderbouwen of de gevechten nog steeds niet om power levels draaien.
Ok.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat de gevechten daar niet meer om gaan, maar ik heb geen zin om het uit te leggen, aangezien ik eerlijk toegeef dat ik mijn Naruto verslaving niet kan onderbouwen met argumenten. Enige wat ik kan zeggen is; lees de manga, HELEMAAL. Nu ga ik eten, tot straks
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:27 schreef Klipnap het volgende:
Naruto heeft een hoger powerlevel dan Nagisa.
Bedankt voor de tip. In Zeeland heb je maar een Dominos volgens mijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boh, pizza chicken kebab van Dominos is toch wel 1 van de lekkerste pizza'sNiks kan tippen aan pizza's op Sardinië tho.
Verschrikkelijke animatie? Ik dacht dat het wel meeviel. Hmm. The Place Promised in our Early Days is denk ik wel verder gevorderd qua animatie, maar het haalt het natuurlijk niet bij 5 cm/s.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:51 schreef Klipnap het volgende:
Hoshi no Koe, een mooi verhaal met verschrikkelijke animatie. Maar het is ook niet professioneel gedaan.
7/10.
Die ruimteschepen zijn echt dramatischquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verschrikkelijke animatie? Ik dacht dat het wel meeviel. Hmm. The Place Promised in our Early Days is denk ik wel verder gevorderd qua animatie, maar het haalt het natuurlijk niet bij 5 cm/s.
Eigenlijk zonde dat je 5 cm/s niet op een mooie TV kon kijken of zo. Ach ja, dat zal er ooit vast nog wel van komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef Klipnap het volgende:
Eet smakelijk!Bami straks. Zal zeker lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken maar 3 goede Pierrot titels. Jij weet blijkbaar meer dan ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
hur dur ik vind Naruto niet leuk dus alles van studio pierrot is stom.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef Klipnap het volgende:
Arashimashou:o die hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Barbapapa!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ken maar 3 goede Pierrot titels. Jij weet blijkbaar meer dan ik.
OH MIJN GOD HET IS EEN ANIMEquote:
Ja maar van Barbapapa wist ik het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Alfred J. Kwak. Boes Boes, Dommel etc. zijn toch ook anime?Het is iig gemaakt door onze Japanse vrienden.
Niet geanimeerd door studio Pierrot.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Alfred J. Kwak. Boes Boes, Dommel etc. zijn toch ook anime?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ze die kutkinderen zo snel pakt. Beter had ze nog even wat martelmethoden toegepast.
[ Bericht 43% gewijzigd door Arashimashou op 14-07-2012 18:42:03 ]
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:36 schreef Arashimashou het volgende:
DIe hond? Gemarteld? eeeh, even kijken hoor.Nee, daar ben ik nu mee bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ze die kutkinderen zo snel pakt. Beter had ze nog even wat martelmethoden toegepast.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:36 schreef Arashimashou het volgende:
DIe hond? Gemarteld? eeeh, even kijken hoor.Uhm, het was een andere hond! Flauw hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ze die kutkinderen zo snel pakt. Beter had ze nog even wat martelmethoden toegepast.
Haha! Daar heb je nooit over gevraagd. Ik zei gewoon dat er een hond gefucked zou worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Uhm, het was een andere hond! Flauw hoor!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Haha! Daar heb je nooit over gevraagd. Ik zei gewoon dat er een hond gefucked zou worden.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, geen geduld en rust voor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand ervaring met lucide dromen, trouwens?
Wel jammer, het is erg tof als je het onder de knie hebt. Ik kan sinds enkele weken 1 of 2 keer per week een lucide droom beleven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neen, geen geduld en rust voor.
Ach ja, ik weet niet. Beter een lucide nachtmerrie dan niks, gewoon om te zienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wel jammer, het is erg tof als je het onder de knie hebt. Ik kan sinds enkele weken 1 of 2 keer per week een lucide droom beleven.
Vannacht was het echter minder tof.. Ik had dus in de gaten dat ik droomde, en op dat moment waarop je jezelf wakker maakt in je droom lijkt er een klein tijdsverschil tussen te zitten voordat je je beseft wat je op dat moment droomt.
Ik maakte mijzelf dus wakker in een nachtmerrie, en dat was geen fijne ervaring moet ik eerlijk zeggenHet voelt allemaal zo echt aan, de sensatie etc, toen ik wakker werd schrok ik gewoon wakker met onregelmatige ademhalingen. Een nachtmerrie kun je eigenlijk geen invloed op uit oefenen terwijl je droomt, dus dat is het enige nadeel er aan.
Mieters. MAAR MAAK EERST Elfen Lied af aub svp pliesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:31 schreef Klipnap het volgende:
NEE, MAMI, WAT DOE JE
Madoka rewatchen is leuk
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mieters. MAAR MAAK EERST Elfen Lied af aub svp plies
Neen. Maximaal 1 aflevering per dagquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mieters. MAAR MAAK EERST Elfen Lied af aub svp plies
En nu bang dat hij gaat googelen hoe het heet. Hoevaak heb je wel niet gekeken dat je het nummer precies kan uitspelen op je keyboard?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik speelde het nummer op keyboard. Toen vroeg mijn vader hoe het heette
9 keerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En nu bang dat hij gaat googelen hoe het heet. Hoevaak heb je wel niet gekeken dat je het nummer precies kan uitspelen op je keyboard?
Voor de laatste keer:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Naja, we wonen tenminste niet in Nieuw-Milligen. We snappen wel dat je je soms moet afzetten.
Als ze Lilium zouden googelen komen ze toch uit op een plantquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
9 keermaar gelukkig is er nog altijd josh.agarrado.net.
[..]
Voor de laatste keer:
IK WOON NIET IN NIEUW-MILLIGEN
Totdat je het op Youtube zoekt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ze Lilium zouden googelen komen ze toch uit op een plant
Heb je ook niet nodig. Ik dacht dat iedereen wel eens lucide droomde?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neen, geen geduld en rust voor.
Een Gothic plaatje met dat muziekje er onder.quote:
Waarom is een lucide nachtmerrie erg? Beter dan dat je niet lucide bent tijdens een nachtmerrie, want wanneer je het wel bent weet je ten minste dat je droomt en het dus niet echt is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Geloof me, een lucide nachtmerrie wil je niet meemakenGelukkig was de mijne gebaseerd op een slechte horror film
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypnagoge_schokquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
hoe komt het eigenlijk soms dat het voelt tijdens het slapen alsof ik val
Ik nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je ook niet nodig. Ik dacht dat iedereen wel eens lucide droomde?Of iig als kind.
Ik heb het nog regelmatig. Doe er verder niets voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kijk je teveel Anime dan ben je het verschil tussen echt en werkelijkheid verloren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eigenlijk zit je op een stoel en duwt Leo di Caprio je omver.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Omdat een lucide droom zo levendig is. De beleving van een lucide nachtmerrie valt niet te vergelijken met een normale nachtmerrie, mede door het tijdsbesef. Normaal is er geen tijdsbesef in een droom, maar een lucide nachtmerrie kan soms wel voelen als een aantal uurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is een lucide nachtmerrie erg? Beter dan dat je niet lucide bent tijdens een nachtmerrie, want wanneer je het wel bent weet je ten minste dat je droomt en het dus niet echt is.
Hij mag sowieso wel eens wat minder eten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:01 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, Haruyuki, geen magnetron meer voor jou! Koken jij!
Hmm, volgens mij is het tijdsbesef behoorlijk in tact tijdens het dromen. Als ik het me goed herinner was er een onderzoek waarbij mensen in moesten schatten hoe lang ze hadden gedroomd (wat geregistreerd was dmv slaaponderzoek hersenmetingen) en dit kwam redelijk overeen met de werkelijke duratie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat een lucide droom zo levendig is. De beleving van een lucide nachtmerrie valt niet te vergelijken met een normale nachtmerrie, mede door het tijdsbesef. Normaal is er geen tijdsbesef in een droom, maar een lucide nachtmerrie kan soms wel voelen als een aantal uur
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm, episode 2 van SAO is uit... subs zullen niet lang meer duren.
Dat is me nog niet gelukt, kan het ook pas enkele wekenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het tijdsbesef behoorlijk in tact tijdens het dromen. Als ik het me goed herinner was er een onderzoek waarbij mensen in moesten schatten hoe lang ze hadden gedroomd (wat geregistreerd was dmv slaaponderzoek hersenmetingen) en dit kwam redelijk overeen met de werkelijke duratie.
Maar ja, als je écht lucide bent, ten minste als ik dat heb, dan kan ik een nachtmerrie ombuigen en zorgen dat het 'enge' aan de droom uitgeschakeld wordt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:48 schreef JRRY het volgende:
Ik kan niet in sommige topics omdat mijn ouders een internetfilter van Solcon hebben ingesteld op ons netwerk...
Alleen omdat er het woord gen**kt in staat mag ik niet meer op de internetpagina.
Vervelend hè
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef stroopdoosch het volgende:
geneukt neuken seks vrijen liefde pedo
Filters zijn echt zo sneu.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Pff!! Solcon met zijn internetfilters
[..]
[..]![]()
Accel World. Maar verwacht er niet teveel van, het is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil die anime downloaden, welke is het?
Het kan nooit erger zijn dan Bleachquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World. Maar verwacht er niet teveel van, het is verschrikkelijk.
Maar toch blijf ik kijken
narutoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan Bleach.
Dat niet neequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan Bleach.
Het valt wel mee. De muziek is zelfs een van de beste OST ooit in anime. De serie zelf is wel goed te doen, als je de fillers en herhalingen skipt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:54 schreef Arashimashou het volgende:
Nooit Bleach gezien. Is het zo erg?
Nee, de eerste arc is wat mij betreft 1 van de beste in het genre.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:54 schreef Arashimashou het volgende:
Nooit Bleach gezien. Is het zo erg?
Transformeren ze?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef wdn het volgende:
Dog days s2. Dat einde
En daar dacht ik ooit dat Sailormoon's transformaties op het randje waren
-jij- vind het verschrikkelijk maar het wil niet zeggen dat jouw mening de norm isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World. Maar verwacht er niet teveel van, het is verschrikkelijk.
Maar toch blijf ik kijken
Het concept vind ik opzich wel grappig, ware het niet dat het grootste gedeelte óf fanservice is, óf een shitload aan informatie over de spelregels van Burst Link.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:31 schreef wdn het volgende:
[..]
-jij- vind het verschrikkelijk maar het wil niet zeggen dat jouw mening de norm is
Het is cyberpunk (postmodern high tech scifi is de beste beschrijving denk ik). Ik lees ook veel boeken van William Gibson (dat is de meester van cyberpunk). Armitage III, Blame!, Akira, Battle Angel Alita en Ghost in the Shell. Allemaal meesterwerkjes in dit genre.
Het moet je gewoon liggen denk ik
Kortom, ik vind Accel World leuk.
Het is een onderbouwing en dat is beter dan je eerste opmerkingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het concept vind ik opzich wel grappig, ware het niet dat het grootste gedeelte óf fanservice is, óf een shitload aan informatie over de spelregels van Burst Link.
Maar goed, dat is mijn mening
Het is dan ook een goed seizoenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Pfft, ik had mezelf voorgenomen niet veel nieuwe anime te gaan kijken van dit seizoen, maar toch kijk ik ze weer..
Wat denk je, gaat famiglia nog interessant worden?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Pfft, ik had mezelf voorgenomen niet veel nieuwe anime te gaan kijken van dit seizoen, maar toch kijk ik ze weer..
Ja, vind ik wel ja.quote:
Die meid wint dat tournooi. En 'papa' had dit als doelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat denk je, gaat famiglia nog interessant worden?
Ik ga daar nog geen uitspraken over doen, vind tot nu toe van de meeste nieuwe anime de eerste episode maar matig. 2011 Autumn en Winter waren goed!quote:
Gemengde gevoelens, maar denk het niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat denk je, gaat famiglia nog interessant worden?
Je hebt de... weet ik veel light novel, manga.... gelezen? Of een goede gok?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Die meid wint dat tournooi. En 'papa' had dit als doel
Nee. Gewoon gebaseerd op ervaringquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hebt de... weet ik veel light novel, manga.... gelezen? Of een goede gok?
Inderdaad...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:36 schreef wdn het volgende:
SAO 2 480p is uit.
nog even wachten op de 720
Natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:05 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het valt wel mee. De muziek is zelfs een van de beste OST ooit in anime. De serie zelf is wel goed te doen, als je de fillers en herhalingen skipt.
Hm, oke. Die hoef ik dus niet af te schrijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, de eerste arc is wat mij betreft 1 van de beste in het genre.
Zo ook de Arrancar arc: die staat nog hoger bij mij. Alleen al vanwege Nell
En de muziek is zeer goed. Veel van de OPs en EDs zijn meesterwerkjes.
Binnenhengelen gaatquote:
Nog niks zeggen wanneer je klaar bent he, zit nu op 7%quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:45 schreef wdn het volgende:
klaar!
Ik ben terug in 30 minuten
ah CR is er nu ook1
Hij komt wel op gang hoorquote:
Ja, een half uur na SOA. Bij mij 3 MB/s.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie nu met >1 mb hoor![]()
Kokoro Connect 2 is uit?
Uh, als die met 3MB/s gaat heb je misschien geen bandbreedte meer over om SAO mee te downloadenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, een half uur na SOA. Bij mij 3 MB/s.
Ik kan met maximaal 1.7 Megabyte in een seconde geloof ik, en ik vind dat best snelquote:
Meldt al was deze toffer :quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:54 schreef Strawberrystra. het volgende:
Wie speelde dit vroeger ook op de Nintendo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was de verloedering van DragonballZ dat personage.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:57 schreef Strawberrystra. het volgende:
Zij was mijn favoriete personage van Dragonball Z.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke versie is dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meldt al was deze toffer :
[ afbeelding ]
Marvel vs Capcom 2quote:
Op zich was er niks mis met haar, maar haar latere vorm is gekoppeld aan GT. GT was wel geinig hoor, maar ik beschouw het als 'something that never really happened'. Gewoon een rare droom van Pilaf.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:57 schreef Strawberrystra. het volgende:
Zij was mijn favoriete personage van Dragonball Z.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh... wat...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef Klipnap het volgende:
Ben ik bij Kokoro net op het stuk waar de manga ophield, waar ik heel lang op heb gewacht, begint moeder te krijsen dat ik moet stoppen![]()
SAO 2 is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nog niks zeggen wanneer je klaar bent he, zit nu op 7%
Ja daar ben ik het wel met je eens.. Zou wel leuker zijn geweest als Pan ook Super Sayan was.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Op zich was er niks mis met haar, maar haar latere vorm is gekoppeld aan GT. GT was wel geinig hoor, maar ik beschouw het als 'something that never really happened'. Gewoon een rare droom van Pilaf.
En waarom geen SSJ Pan... was is dat nu voor gelulWaarom krijgen we wel een oerlelijke SSJ4 maar geen SSJ Pan
Sao kijken gaat.
Gaat snel hier meestal!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
onderhande zijn we al bij pagina 10 zat nog op 8
Bleachquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand nog een toffe nieuwe Anime in de aanbieding?
Geen kindermeuk maar beetje Claymore niveautje Claymore?
Dit is?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
The fuck de omschrijving van deze :
[ afbeelding ]
Gezien. Dit kan nog epic worden jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:08 schreef wdn het volgende:
[..]
SAO 2 is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk
Als ze hier zo mee door gaan dan staat dit op 1 in mijn favo anime van het jaar.
Hoog 'Hack' gehalte
SPOILER: SAO episode 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat hier in de OPquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
Gezien. Dit kan nog epic worden jaHad er genoeg van denk ik.SPOILER: SAO episode 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SAO?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Als ze hier zo mee door gaan dan staat dit op 1 in mijn favo anime van het jaar.
Hoog 'Hack' gehalte
Sword Art onlinequote:
Eifoonquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef Klipnap het volgende:
FUUU, een mkv bestand
Kan ik hem niet op mijn iPhone zetten en in bed kijken
Als jij het zegt ga ik eens kijken hoe lang duurt een eps?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaaa. Vooral als het vanaf afl 3 een stuk donkerder wordt.
Iets meer dan 20 min dacht ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij het zegt ga ik eens kijken hoe lang duurt een eps?
Voor mij na 2 eps DE anime van het seizoenquote:
SPOILER: SAOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed. Ik haal nu meteen de eerste epi binnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor mij na 2 eps DE anime van het seizoen
Sword art online.
http://swordartonline.wikia.com/wiki/Sword_Art_Online_Episode_01
Door de beschrijving : A magical girl anime made by SHAFT.quote:
Je moet voor SAO inderdaad wel een beetje houden van (een) mmorpg(s).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:36 schreef Qunix het volgende:
Ik weet het niet... SAO is interessant, maar ook iets wat ik niet leuk vind (het MMORPG).
Ik blijf hem volgen, dat wel.
Aardbei is weer terug!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik haal nu meteen de eerste epi binnen.
Hadenaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is een goeie subgroep voor SAO?
Deze ep was toch een twist. Waar het begin alleen maar lol was enzo wordt het nu wel wat donkerder en meer op de emotie ingespeeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:37 schreef Arashimashou het volgende:
Man, ik ben al zo slecht in namen... gaan ze in Kokoro constant met elkaar wisselen.
Dat is ook wat mij weerhield om het te kijken, maar heeft me toch weten te verrassen. Hou totaal niet van magie en loli series normaal gesproken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door de beschrijving : A magical girl anime made by SHAFT.
denk ik nu toch laat maar zitten
Bedoel je met nep aardbei soms Strawberrystra.? Da's ook niet echt vriendelijk om te zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Je moet voor SAO inderdaad wel een beetje houden van (een) mmorpg(s).
[..]
Aardbei is weer terug!
Nep-aardbei is weg
Eerste eps heeft 4 of 5 klassieke mmorpg grappen
Tweede eps is een klassiek gevecht
Madoka moet je gewoon gezien hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij het zegt ga ik eens kijken hoe lang duurt een eps?
Aan het begin van mijn animegeschiedenis was ik helemaal into mahou shoujoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook wat mij weerhield om het te kijken, maar heeft me toch weten te verrassen. Hou totaal niet van magie en loli series normaal gesproken.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bedoel je met nep aardbei soms Strawberrystra.? Da's ook niet echt vriendelijk om te zeggen
Ik verwacht na eps 1 een reactie voor je aan 2 begintquote:
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad
We moeten een passende straf verzinnen
Het is sowieso een van mijn favo anime geworden. Over een tijdje zal ik de serie nog een keer kijken, misschien dat ie dan nog meer stijgt in mijn achting.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Aan het begin van mijn animegeschiedenis was ik helemaal into mahou shoujodaarom werd ik alleen maar meer bemoedigd Madoka te gaan kijken.
En het was veel beter dan ik had verwacht. Mijn meest favoriete anime tot nu toe.
Beter dan HS en CRquote:
Niet beter dan HS. Hadena is bullshit, met hun Engrish en vaak crappy raws.quote:
HS verkloot HEEL VEEL episodes.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet beter dan HS. Hadena is bullshit, met hun Engrish en vaak crappy raws.
En commie dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:49 schreef wdn het volgende:
[..]
HS verkloot HEEL VEEL episodes.
Plus ze vinden het leuk om andere eps online te zetten dan de titel suggereert.
Nee... de gasten achter HS brengen teveel rommel.
Zo kunnen we uren doorlullen, maar ik heb liever rips en af en toe een verkeerde episode dan die vreselijke Engrish subs van Hadena.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:49 schreef wdn het volgende:
[..]
HS verkloot HEEL VEEL episodes.
Plus ze vinden het leuk om andere eps online te zetten dan de titel suggereert.
Nee... de gasten achter HS brengen teveel rommel.
Held! Net stukje gezien en eindelijk weer eens iets wat leuk is om te kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoog 'Hack' gehalte
Ok commie is nog beter maar die nemen de tijdquote:
Mocht je moyashimon nog niet gezien hebben: kijken,quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Held! Net stukje gezien en eindelijk weer eens iets wat leuk is om te kijken.
Van seiyuu tot gedrag is Yui idd precies Ioriquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Arashimashou het volgende:
Yui heeft Kokoro Connect al overgenomen.
Maar toen Iori (Yui dus) ineens zo deftig ging praten dacht ik wel wtf die Heartseed moet wel een stomme enge fucker zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Van seiyuu tot gedrag is Yui idd precies Iori![]()
Ik wacht op de intrede van een Azunyan die ze kan knuffelen
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Van seiyuu tot gedrag is Yui idd precies Iori![]()
Ik wacht op de intrede van een Azunyan die ze kan knuffelen
quote:
Moyashimon? Ken ik niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Mocht je moyashimon nog niet gezien hebben: kijken,
En strawberry: er is een s2 begonnen van moyashimon. Ik denk dat je s1 ook gezien heb?
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ik was haast ook van plan dr een gif van te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Dit is dus Yui Iori? Dr heet er ook nog een echt Yui.... lekker verwarrend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |