Het was minder erg dan verwacht, maar graag gedaanquote:Op zondag 15 juli 2012 11:10 schreef Klonk het volgende:
heel voorzichjtig waterig zonnetje in Belfeld en ik wil de afdeling zuid limburg ff bedanken voor het opvangen van de regen, groetjes afdeling noord limburg
Ik had vandaag 36 km gereden, waarvan 15 km op het asfalt.quote:
damn! stond er ook nog bij waar ie is genomen?quote:
Volgens mij in de Alpenlanden.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:23 schreef marcel-o het volgende:
[..]
damn! stond er ook nog bij waar ie is genomen?
Je kan gerust je fiets pakken, pas morgen laat in de ochtend vanuit Zeeland neerslag:quote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef yvonne het volgende:
Dordrecht, moet zo werken, op de fiets, heren weerkennerskaartlezers etc, blijft het een avondje droog?
Vorig jaar? Hebben we toen zomer gehad? Ik geloof alleen een aantal mooie lente dagen, en een paar mooie herfst dagen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:11 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind dat we niet zo moeten zeuren want iets zegt mij (als ik even vorig jaar aanhaal) dat de zomer wat later dit jaar valt en het best zo kan zijn dat wij in oktober/november van heerlijk nazomer weer gana genieten met 'hoge' temperaturen.
Bedankt, het is nu echt lekker weer, na de zondvloed van gisteren..quote:Op zondag 15 juli 2012 17:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je kan gerust je fiets pakken, pas morgen laat in de ochtend vanuit Zeeland neerslag:
Na passage van de trog wordt in de loop van de middag van het westen uit weer droog. Vannacht zien we in zowel Harmonie als Hirlam een enkele buien passeren die samenhangen met de passage van de (hoogte)trog. Morgen bereikt later in de ochtend de eerste frontale neerslag het zuidwesten van ons land en deze regen breidt zich daarvandaan verder over het hele land uit. De middag en avond verlopen dan regenachtig met 5-10 mm neerslag.
Dit.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zondvloed? Gisteren? Niks van gemerkteven als vandaag op enkel buitje na gewoon droog gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |