Whehehequote:Op zondag 15 juli 2012 08:17 schreef fotostarter het volgende:
Ah ok. Nog een mooi eindje
Ben al kapot, als ik zo'n stuk met de auto moet.
Dat heb je weleens hèquote:
La crosse maakt indd gebruik van volledig bekabeling dus in die richting kun je het beste zoeken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, idd niet al te slim, was er ook knap chagrijnig van. Het is een Alecto, had ik een keer gekregen, losse onderdelen regelen wordt dus een lastig verhaal bij die budget dingen.
En lijmen is geen optie meer gezien de schade. Maar aan de andere kant wel een goed excuus om weer eens wat anders (lees beters) te halen. Ik wil iig 1 hebben waarbij de voeding (zender met batterijen) niet in de buurt van de windmeter zit, ik ben nl. niet van plan om het dak op te klimmen (dakpan opschuiftruc) om batterijen te wisselen. Bij deze heb ik er zelf een nieuwe kabel (standaard telefoonsnoer) van 15 meter aangesoldeerd, zodat ik de windmeter mooi op de schoorsteen had staan en de zender/ temperatuur-/ regenmeter aan de schutting had hangen, dat haalde ik niet met de standaard kabellengte.
Zit nu aan een La Crosse WS-2355 of iets soortgelijks te denken. Wil iig nu wel een PC aansluiting en voldoende vrijheid vwb voeding, dus niet een vaste batterijbak vlakbij de windmeter.
"A level 1 was issued for the Netherlands, N Belgium and parts of NW Germany for isolated tornadoes. "quote:Op zondag 15 juli 2012 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb je weleens hè
Waarvoor is de één van Nederland?
Oh noeeeees you're all going to dieeeee!1!!1!!11!quote:Op zondag 15 juli 2012 09:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"A level 1 was issued for the Netherlands, N Belgium and parts of NW Germany for isolated tornadoes. "
TORNADO'S!1!!11!!
Er is kans op zon, zijn we niet meer gewend.quote:Op zondag 15 juli 2012 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb je weleens hè
Waarvoor is de één van Nederland?
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:02 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Er is kans op zon, zijn we niet meer gewend.
Dat is iets van voor de bezuinigingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |