quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Remember Me?
http://tweakers.net/nieuw(...)remember-me-aan.html
Earth 2150 misschien? Of anders MoonBase Commandersquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:28 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Nope.. het was niks met vliegende schepen, echt puur op een planeet.
En alpha centauri is iets te lage graphics.. Graphics waren een beetje te vergelijken met stronghold crusader.
Dat is ´m niet helaas. Maar het lijkt er wel een beetje op. Toch bedanktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Toonstruck? Al had dat wel een live acteur.
Dankjewel, maar het zag er toch anders uit...heb die SCUMM-engine en Day of The Tentacle gevonden, zo maar eens spelen om te kijken of het 'm niet toch isquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef BdR het volgende:
@morgane: Lijkt het op Pajama Sam misschien?
Anders geen idee. Day Of The Tentacle draaide op de zogenaamde SCUMM-engine, zie hier een lijst van alle SCUMM games, misschien staat het spel dat je zoekt daar tussen.
Het eerste wat mij te binnen schiet is Fable voor de pc. Dit was een Point-n-Click game zonder de standaard iconen als; Lopen, Kijken, etc. Je begint in een cel en moet daaruit ontsnappen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:05 schreef morgane het volgende:
Ik zoek een spel uit de jaren '90...voor zover ik me kan herinneren is het 'getekend'/tekenfilmstijl, dus niet realistisch vormgegeven. In het begin van het spel zit je vast in een soort cel waar je uit moet ontsnappen. Als je daar uit bent gekomen (met een beetje puzzelen door voorwerpen te zoeken, dus niet door de deur in te trappen ofzo) kom je in een soort overdekt winkelcentrum met o.a. een tandarts. Door met mensen te praten moet je een soort raadsel oplossen of verderkomen in het spel. Volgens mij zaten er onderin het scherm knopjes met 'acties', zoals met iemand praten of iets oppakken enzo.
Dat is Watch Dogsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een trailer van een futuristisch spel gezien dat nog uit moe(s)t komen. Het leek op een open wereld. Volgens mij kwam de protagonist uit een nachtclub en activeerde hij iets op zijn mobieltje waardoor de hel losbrak. De game deed me vaag denken aan Deus Ex.
Zegt iemand dit iets?
Dat is 'm helaas ook niet, het is echt in een soort tekenfilmstijl getekend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef Magix_Buttons het volgende:
[..]
Het eerste wat mij te binnen schiet is Fable voor de pc. Dit was een Point-n-Click game zonder de standaard iconen als; Lopen, Kijken, etc. Je begint in een cel en moet daaruit ontsnappen.
Ik hoop niet dat Abandonia een warez site is. Het spel is namelijk vrij van rechten en volledig legaal te downloaden.
Euhm... Deadlock: Planetary Conquest?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:28 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Nope.. het was niks met vliegende schepen, echt puur op een planeet.
En alpha centauri is iets te lage graphics.. Graphics waren een beetje te vergelijken met stronghold crusader.
Ik heb werkelijk geen flauw idee, het is alweer zo lang geledenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:19 schreef Magix_Buttons het volgende:
[..]
Heb je misschien wat meer informatie? Hoe zag de hoofdpersoon eruit?
Heb je wel überhaupt op de link geklikt? Het is helemaal niet de Fable waar jij het over hebt, beetje domme opmerking.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef Pheno het volgende:
Mensen,geen warezlinkjes. Fable is van Microsoft Game Studios en zeker geen abandonware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |